ik zeg doen. en denk dan ook na over stamceldonatie. iemand die stemcellen nodig heeft heeft een kans van 1:50.000 om iemand te vinden die match. jij zal net die ene zijn zou toch super zijn. maar hier moet je je wel even in verdiepen.
Gefeliciteerd Kaila!!!! Dan kom ik de groep nog wat groter maken, want ook wij krijgen een JONGEN!!!!! Ik ben nog steeds verbaasd, had echt weer een meisje verwacht haha. Maar ik ben er zo enorm blij mee Nog even het bewijs
Wat leuk Daisykesie, gefeliciteerd! Hier nog zes dagen geduld, ik ben zo nieuwsgierig! Hopelijk wil die kleine dan wel laten zien wat het is, haha
Leuk Daisykesie, Lisil en de rest dat jullie het geslacht al weten. Ik lees iedere dag alles bij, maar momenteel ook zo druk dat ik weinig tijd/energie heb om een reactie te plaatsen. Hopelijk binnenkort rustigere tijden. Ik ben er haast van overtuigd dat het een meisje word. Nog even een paar weekjes wachten.. Fijne avond allemaal 29 maart afspraak vk, 14 april 20 weken echo + geslachtsbepaling
Lisil, dus jij bent graag "anders" Ik heb je door, spelbreekster. Leuk, een meid! (Al zijn jongens ook weer erg leuk) Cindy, ow, dat is ontzettend lekker zeg! Zo lang vakantie/verlof! En wat ontzettend fijn dat je dat toch aan je verlof kan plakken, al is het met toestemming. De meeste werkgevers hanteren inderdaad de 3 weken, tenzij je op familiebezoek in het buitenland gaat. Smurfin, ah, dat mag dus gewoon niet ook na de bevalling (althans, half jaar erna). Dat tijdens zwangerschap kan ik enigszins wel inkomen trouwens. Goed trouwens dat ze het in de gaten houden, het HB gehalte. Dat is dan wel fijn dat je de plasma dan wel weer terug krijgt. Zal mij er voor de toekomst eens in verdiepen. Dacht altijd dat omdat ik Rhesus negatief ben, het minder geschikt was. Bloedgroep o is idd goed, daarom was ik heel blij toen ik bij de eerste zwangerschap hoorde dat ik bloedgroep O negatief heb (voorgevoel?). Volgend jaar dus, zit er al zo lang over te denken. Alleen de Rhesus negatief hield mij dus tegen. En wat je zegt over stamceldonatie, wow, mooi! Wordt toch vaak bij leukemie gebruikt? Of kanker algemeen? Kiala, wow, leuk, een jongen! Gefeliciteerd! Wat leuk, gericht shoppen. HP, dat lijkt mij heel lastig om het er dan tussendoor te horen, als het achter jouw ader ligt. Luister je veel? Klinkt mooi he, dat hartje. Jeetje Daisy, wat leuk, ook een jongen! Die meidengroep wordt steeds kleiner. Leuk joh, gefeliciteerd! Heeeeel duidelijk een jongen! Mooi om te zien trouwens, dat je alles zo goed kan zien. Zo duidelijk, ook de beentjes en de billen, mooi zeg! Badedas, zal jij dan de meidengroep uitbreiden? Hier had ik een vermoedde van een meid, maar ik neig nu meer naar een jongen. Hier nog onbekend of we een geslachtsbepalingsecho gaan doen. Ene kant wil ik het wel. Vandaag de Primark in gelopen voor wat speelbroeken voor dochterlief. Gelijk over de babyafdeling gelopen, leuke kleding ook! En als ze het zo kort aan hebben, zal het niet veel te lijden hebben. Dat wordt inkopen doen bij de Primark zodra we het geslacht weten
Wat leuk! Weer twee jongens erbij, gefeliciteerd Kaila en Daisykesie. Ik hoop zo dat ik morgen ook even tussen de beentjes van onze kleine mag spieken! Ik blijf ervan overtuigd dat wij een meisje krijgen.. We zullen het zien. Ik heb pas om 11 uur een afspraak moet dus een beetje geduld hebben.
Hihi, zoooo leuk dat zoveel van jullie het geslacht al weten! Ik ben ook heel erg nieuwsgierig... Nog 18 nachtjes slapen!! Hihi, ondertussen dat ik dat typte, voelde ik ff weer m'n baby <3
dit word inderdaad bij leukemie gebruikt. je moet de negatieve rhesus als volgt zien negatief is een - teken positief is een + teken. een + teken past niet in een - teken maar een min teken wel in een plus. bloedgroep O past overal en als je - hebt kan deze dus ook aan a+ en + mensen gegeven worden. ben je O+ mag het dus alleen aan mensen met a+ of b+ anders gaat het mis. Kiala en daisykesie gefeliciteerd!!! jullie maken de lijst weer meer blauw
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ 14 augustus (1) ♡ LaQueen - 24 jaar - 1e kindje 15 augustus (1) ♡ Magnolia83 - 32 jaar - 2e kindje 16 augustus (1) ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 17 augustus (1) ♡ Kaila - 29 jaar - 1e kindje 18 augustus (2) ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Iez - 34 jaar - 3e kindje 19 augustus (3) ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje ♡ Meissie86 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Nathalie28 - 41 jaar - 1e kindje 20 augustus (1) ♡ EssieJoey- 33 jaar - 2e kindje 21 augustus (4) ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Tassie221 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Jansiepansie - 32 jaar - 3e kindje 22 augustus (1) ♡ ElisabethD - 32 jaar - 2e kindje 23 augustus (5) ♡ Sythara - 27 jaar - 2e kindje ♡ Gerbera79 - 36 jaar - 2e kindje ♡ Minimop - 29 jaar - 2e kindje ♡ Smurfin29 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Jongmama20 - 21 Jaar - 1e kindje 24 augustus (3) ♡ Jackyy - 25 jaar - 2e kindje ♡ Veertje13 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Mikolinie- 27 jaar - 1e kindje 25 augustus (1) ♡ Julia1984 - 31 jaar - 1e kindje 26 augustus (4) ♡ Minimee - 28 jaar - 2e kindje ♡ Yoga - 29 jaar - 1e kindje ♡ Liefde28 - 21 Jaar - 1e kindje ♡ Tamara78 - 37 Jaar - 1e kindje 27 augustus (4) ♡ Zonnebloemm - 28 jaar - ? Kindje ♡ Patricia28 - 33 jaar - 1e kindje ♡ Daisykesie - 29 jaar - 3e kindje ♡ SunFlower85 - 30 jaar - 2e kindje 28 augustus (2) ♡ Roompje25 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Cindy2015 - 33 jaar - 1e kindje 29 augustus (2) ♡ Doncky - 30 jaar - 3e kindje ♡ HP12 - 34 jaar - 2e kindje 30 augustus (4) ♡ MusPoes - 27 jaar - 2e kindje ♡ Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje ♡ Lisil - 31 jaar - 2e kindje ♡ Lucy16 - 32 jaar - 1e kindje 31 augustus (3) ♡ Dehi - 26 jaar - 2e kindje ♡ Badedas - 28 jaar - 1e kindje ♡ Afkes 10tal - 35 jaar - 2e kindje Totaal: 43 Jongen (7) | Meisje (4) |Verassing (2) ♡ Afspraken ♡ Maart 7: Patricia28 afspraak gyn 7: Koningsgezin controle vk 7: Minimop controle vk 7: Meissie86 controle vk 7: Bobbie90 geslachtsbepalings echo 8: Julia1984 controle gyn 8: Jackyy geslachtsbepaling 8: Daisykesie controle 9: Bobbie90 controle vk 9: Lisil controle 9: Rietje86 controle vk 10: Minimop geslachtsbepalings echo 11: Smurfin29 controle vk 11: Iez controle gyn 12: Tassie221 pretecho geslachtsbepaling 12: HP12 Geslachtsbepaling 14: Tassie221 afspraak gyn 14: Mikolinie echo 16: HP12 afspraak gyn 17: Cindy2015 controle 21: MusPoes controle vk 21: ElisabethD Vk ziekenhuis 24: LaQueen 20 weken echo 25: Iez 20 weken echo (GUO) 26: Bobbie90 20 weken echo 29: Daisykesie controle 29: Badedas controle vk 29: Afkes 10tal controle vk 30: Veertje13 controle vk 30: Kaila GUO April 1: Rietje86 20 weken echo 4: Tassie221 20 weken echo ziekenhuis 4: Meissie86 20 weken echo 4: Cindy2015 GUO 4: Minimop 20 weken echo 5: Jongmama20 20 weken echo 6: Smurfin29 20 weken echo 6: Anne201 20 weken echo 6: Veertje13 20 weken echo 6: MusPoes 20 weken echo 7: Liefde28 20 weken echo 7: ElisabethD 20 weken echo 8: Yoga 20 weken echo 8: Daisykesie GUO 11: Afkes 10tal 20 weken echo 14: Lisil 20 weken echo zkh 14: Badedas 20 weken echo + geslachtsbepaling Sterretjes die we niet zullen vergeten: 💫 Mimi1988, Dogs84, Atjongsma, MamaDeLuxe, Beep1987, Mrsloes, Warme jas, Tafelkleedje, Pat1978, Cilla83, Maani (onze super beheerder.), Borelli
Koningsgezin, als de kleine zo dicht op je ader ligt moet je steeds een heel klein beetje draaien zodat het geluid van die kleine gaat overheersen, maar het was toeval dat ik het hartje alsnog vond, ik dacht echt even dat ik het niet kon vinden. Ik wil niet te vaak en ook niet te lang luisteren. Meestal krijgt de doppler een trap van ukkie waardoor ik vrees dat die het niet zo heel leuk vindt.
Wat leuk al die geslachtsecho's! Ik moet nog heel lang wachten tot de volgende controle bij de VK in het ziekenhuis en 7 april weten we het geslacht pas. Kan niet wachten tot we kunnen gaan shoppen 😁
Ik ga vrijdag kijken voor een andere wagen via mp en bied ok dus mijn wagen aan dus mocht iemand intresse hebben: ⥠mutsy transporter - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl
Wat hebben er veel een afspraak morgen zeg! Veel plezier! Hey Lisil een mutsy transporter. Wat een fijne wagens zijn dat zeg! Wil graag weer een mutsy wegens zijn lichtgewicht. Zag iig dat je redelijk in de buurt woont, maar komen nog wel eens in Nieuwegein. Even checken je advertentie en het er met manlief over hebben.
Jaa! Leuk weer 2 jongens! Ik heb eindelijk het hartje gevonden met de angelsound 💙💙💙