16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Ik heb de beeb uitgebreid mogen bewonderen. Alles ziet er piekfijn in orde uit ook mijn baarmoedermond en ze zag geen sporen van bloed nog ofzo gelukkig. We hebben zelfs nog even naar het geslacht gespiekt maar de kleine hield de knietjes stevig tegen mekaar :)

2. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geruststelling :) fijn!!
    Wat een boef dat "ie" het niet wilde laten zien.

3. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Dan nog maar even 4 weekjes geduld hebben 😉

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Dan zijn jullie bijna klaar magnolia met de kamer hihi

Elisabeth hihi idd nog ff geduld hebben dan helaas maar wel fijn dat alles goed was

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Weer controle gehad alles was goed mooie hartslag weer helaas heb echo

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Vrijdag mijn laatste dag voor het piesen in kannen jeey ben er ook echt zo klaar mee

7. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Die van mij zijn gister opgehaald. Ik weet waar ik voor gedaan heb maar ben blij dat het voorbij is ;)

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Pfff ja erg hè voel me bijna schuldig dat ik blij ben als het klaar is

9. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hoe gaat ie mt jou meis? Lukt het slapen al iets beter?
    Morgen de tweede prik. Was niet echt fijn nee, dikke vloeistof. Gelukkig Doet mijn moeder het en die doet het heel langzaam en lief... Wie zet ze bij jou? Heb best een tijdje last van een stijve spier gehad. Morgen andere been brrr ik haat prikken, mja tis voor een goed doel he.

10. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hebben jullie dat ook, soms als ik op mijn rug lig voel ik mijn baarmoeder echt heel duidelijk en soms voel ik hem nauwelijks... Hoe kan dat?

11. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt meissie.
    Heb alleen geen antwoord ervoor.
    Ik ben ook blij als ik klaar ben met de kannen.
    Moet nog tm eind maart.
    Slaap lekker allen!

12. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Bij mij zijn de laatste kannen afgelopen vrijdag opgehaald.
    De vlag ging nog net niet uit. :) Blij dat ik mee mocht doen en blij dat ik weer mocht stoppen.

Vandaag eindelijk met een helder hoofd wakker geworden. Nog wel flink verkouden, maar de ergste druk lijkt van mijn hoofd af te zijn.

Haha. Lisl, Kamertje is nog lang niet klaar joh! Alleen de ideeën. Al het behang moet er nog af, alle kozijnen geschuurd en geverfd. Alle wanden moeten nog geverfd worden en de commode moet nog een likje verf krijgen. Ik ga het denk ik weer zelf doen. Handschoenen aan en een mondkapje op moet wel goed zijn toch? Maar goed, daar gaan we echt pas rond de 20 weken mee beginnen.

Baarmoeder voel ik inmiddels ook heel goed als ik plat op mijn rug lig. Viel me vanmorgen ineens op! Hij komt tot mijn navel en is echt een hele duidelijk ovalen ballon. Heel grappig.

De baby voel ik, maar nog niet zo heel frequent en duidelijk. Het vaakst en het duidelijkst als ik op mijn werk zit. Dan trapt hij tegen mijn broekband aan.

Hoe is dat bij jullie? Voelen jullie de baby al goed? Mijn placenta ligt rechts achter, bij jullie?

Mijn positiekleding van de zwangerschap van mijn dochter is echt veel te groot! Ik weet nog dat ik die broeken heel strak vond zitten maar nu zakken ze gelijk van mijn heupen af. Ik kan mijn eigen broeken nog aan, al moet ik nu wel een elastiekje om mijn knoop doen. Ik weet even niet zo goed wat ik moet doen? Moet ik nou nieuwe positiebroeken kopen een maat kleiner? Of pas ik straks weer in mijn oude positiebroeken? Geen idee eigenlijk. Met mijn dochter heb ik het tot de 20 weken gered met mijn eigen broeken. Maar dat is ook al over twee en een halve week.

Hoe hebben jullie het gedaan?
    Allemaal al aan de positiekleding?

13. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Hier nog in kannen piesen tot aanstaande dinsdag, ik zal ook blij zijn als dat klaar is :p.

Meissie, ik zou het niet weten. Ik heb geen idee hoe ik mn baarmoeder moet voelen.

Ik heb 's nachts last van jeukende enkels, geen bulten of uitslag, alleen jeuk. Meer dames die dat herkennen?

14. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat je wat helderder wakker werd Magnolia!
    Hier nog niet. Mijn vriend mopperde dat ik al zo lang zo beroerd ben. Eh.. Ja ik vind het ook vervelend. :(

Ik draag al weken positiekleding. Ik pas alles van de vorige keer nog. Nu is de truc om niet teveel aan te komen ;)
    Als ik jou was zou ik een of twee broeken kopen in je goede maat. Dat zit zoveel lekkerder. Wellicht kan je de kleding die te groot is verkopen?

Ik voel de baby goed en vaak. Meestal als ik even rust neem.

15. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Vanochtend zijn hier de laatste kratjes opgehaald, hoera!!
    Wat een verlichting om weer lekker thuis op het wctje te plassen hahaha.. Weer een goede daad rijker.

Ik voel de beeb nog helemaal niet helaas. Placenta zit ook pal aan de voorkant grrrrr, wacht rustig af.

Ik draag ook al een tijdje positiekleding. Vooral de broeken, wat zitten die hemels 😍

16. minimop

minimop Actief lid

5 mei 2014
    141
    0
    0
    Elisabeth dat is schrikken geweest. Gelukkig is alles goed. En nu al een boefje haha.

Ons huis staat nu bijna 2 maanden te koop. Al wel het een en ander aan kijkers gehad. Zelfs een paar die meerdere malen zijn komen kijken. We hopen nu snel op een bod😉

Leuk dat gericht shoppen. Kan niet wachten.. eind van de dag weten wij het ook. En nog even en dan gaan we op vakantie. Dus kunnen we daar samen wat leuks gaan uitzoeken. Maar stiekem ga ik waarschijnlijk morgen al wat halen hahaha.

Muspoes: hoop dat het bij de keelpijn blijft en niet erger wordt.

Ik voel de baby heel af en toe. Maar ook nog niet frequent en niet altijd even duidelijk.
    Geen idee waar mijn placenta ligt. Vanmiddag eens vragen als ik dat niet vergeet haha.

Ik draag nog steeds mijn eigen broeken. Al moet ik zeggen dat ik af en toe het idee heb dat het nu wel tijd wordt voor positiebroeken. Maar die liggen op zolder helemaal achterin... en ben bang dat ik de rest dan nooit meer netjes terug krijg haha. En voor de kijkers moet de zolder ook wel een beetje netjes zijn.
    Hoop dat dit snel achter de rug is.
    Het is trouwens ook nog de vraag of ik de broeken nog wel pas. Bij mijn vorige zwangerschap begon ik met 86 kg en maat 44 (had positiebroeken van mijn zusje zelfs maat 46 ertussen zitten die ik gewoon paste) en nu ben ik begonnen met 80...en nog niks aangekomen alleen maar afgevallen nog. En de broeken 44 die ik nu nog heb begonnen al losser te zitten.
    Had toen ik net zwanger was wel een 2ehands lange en korte positiebroek gekocht in een maatje kleiner..maar ook die moet ik nog opzoeken.

17. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Magnolia, goed ventileren als je gaat schilderen, en alleen verf op waterbasis pakken.

Hier nog geen positiekleding, maar ik pak qua spijkerbroeken nu wel de broeken die ik nog heb liggen in een maatje groter dan voorheen :p. Naar kantoor vooral jurken en rokken, dus dat kan nog wel even mee.

Ik voel af en toe wat plopjes, voor 's avonds eigenlijk. Geen idee waar mijn placenta ligt, niks van gehoord.

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@baby voelen: ik dacht maandag mn ventje zeker weten te voelen en volgens de gyn kan het hem ook zeker zijn geweest, maar ik moet er rekening mee houden dat ik hem niet vaak en niet hard zal voelen, want helaas (weer) mn placenta aan de voorkant :p Bij mijn meiden ook al en dan wordt het pas bij 20 weken echt duidelijk. Ik voel nu wel af en toe gekriebel aan de zijkanten van mn buik, maar of het zeker weten hem is weet ik niet.

@positiekleding: ik draag sinds 12 weken mn positiekleding, maar vooral omdat ik mn gewone broeken gewoon echt niet lekker vind zitten. Ik draag altijd skinny's dus strak :p En zelfs mn zwangerschapsbroek gaat 's avonds uit; gewoon lekker een joggingbroek of jurkje, heerlijk die vrijheid hahaha.
    Ik pas mn positiekleding van D* nog, ben precies hetzelfde gewicht als toen, maar ik had toen maar heel weinig gekocht. Dus heb er nu wel een nieuwe positiebroek bij gehaald.
    Ben tot nu toe maar 1 kilo aangekomen, maar ondanks dat zitten mn gewone broeken gewoon echt niet lekker meer (terwijl mn buik amper zichtbaar is haha)

@hier: vanochtend weer overgegeven pffff, ben er nu wel echt een beetje klaar mee. Maargoed, alles voor mn boefje :D

19. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ik heb net maar een nieuwe positie jeans besteld.
    Deze is verstelbaar bij de taille, kan ik hem nu wat strakker zetten en straks wat losser. ;)

Daisykesie wat balen dat je nog moet spugen! Ben je ook de hele dag nog misselijk of bij vlagen?

Minimop, wat spannend van jullie huis! Ik snap dat je nu geen troep wilt maken op zolder. ;) Ik weet nog dat ons app. te koop stond. Elke dag weer boenen omdat er bezichtigingen waren. Gek werd ik ervan! Wat was ik blij toen hij verkocht was!

20. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ik draag ook al een tijdje een positie broek, afgelopen week een normale broek aan gehad, maar wat was dat oncomfortabel zeg... deed me pijn aan mijn buik.
    Ik heb er maar eentje, zal dus binnenkort echt een bij moeten halen want eentje is echt niet genoeg.
    Wat betreft bovenkleding dat is allemaal nog van mezelf, zo'n grote buik heb ik nog niet!

Ik had het idee dat ik de kleine vrijdag, zaterdag en zondag gevoeld heb. Zeker weten doe ik het niet.
    Ik wacht het af, de gyn gaf aan dat voor een eerste zwangerschap het normaal is dat je de kleine kan gaan voelen vanaf 18 weken...

Hoe mijn placenta ligt weet ik niet, heeft ze niet gezegd, zal dat de volgende keer vragen.

We hebben van de week een boek gehaald met behang voor babykamers, nu ben ik verliefd geworden op leuk uiltjes behang.
    Is allemaal in bruin tinten, er zit ook leuk behang bij met sterretjes.
    Ik zou dan een combi willen maken van een muur met uiltjes, een muur met sterren en de andere twee in een lichtere tint zonder print.
    Vind het alleen zo duur voor papier behang...24,95 per rol voor alle behang.
    Ik twijfel zo....:$;););):):):):p:p:p:p

Deel Deze Pagina