16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Wat hebben jullie veel gekletst zeg hihi

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Jeetje dat duurt nog best lang dan zeg! Hopelijk kunnen ze je ergens mee helpen.

Mijn moeder houdt er niet van om in mijn bil te prikken. Weet ff niet waarom. Nu net de prik weer gehad in mijn andere been gehad en helemaal niet gevoelt dus dat was top.

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je wel Afkes.

Meissie: fijn dat je het niet gevoeld hebt!!!

4. mikolinie

mikolinie Lid

15 dec 2015
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij krijgen waarschijnlijk een meisje! De echo vrouw wist het eigenlijk wel zeker maar kreeg hey daarna niet meer in beeld beentjes over elkaar handje ervoor😂 dus zal wel echt een meid zijn.

Maandag weer een echo bij de verloskundige en 6 april de 20 weken echo lukt helaas niet om het in het rood te zetten.

5. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Wat leuk, gefeliciteerd!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Oohhh mn banden voel ik sinds gisteren goed niet normaal meer

7. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Oh irritant is dat he? Buikje misschien bezig met een groeispurt?

8. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Wat leuk! Gefeliciteerd!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ik denk het ik hoop t niet want heb al aardig wat

10. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    We hebben behang besteld! Leuk behang van Esprit, gisteren gezien en kreeg het niet uit mijn hoofd.

11. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Kan je het al showen (linkje)?

12. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Gefeliciteerd Mikolinie!

Leuk dat je behang gevonden hebt Patricia!

Vervelend dat je banden zo'n zeer doen Lisil. Hier heb ik het soms, bijvoorbeeld als ik te snel draai of hard nies, maar verder valt het gelukkig (nog) mee.

13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gisteren goede echo gehad. Omdat het geslacht vermoedelijk is hou ik het nog voor me, bij de GUO over 2 wkn kunnen ze definitief zeggen of hun vermoeden klopt.

voor op de lijst 8 april heb ik weer controle

14. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Je houdt het wel spannend!

Hoe was je slaaponderzoek?

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Jeetje, wat veel bij te lezen!

Over een paar uurtjes hopen wij te weten of we een meisje of jongetje verwachten. Spannend.... Ik hoop wel dat het te zien is, wil zo graag een gericht setje kleren gaan halen.

Fijn weekend iedereen, het word mooi weer dus geniet ervan!

16. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Zal ik van de week even doen als ik achter de computer zit. Vind dat op de telefoon zo'n gedoe.;)

17. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@iez: fijn weer die goede echo! Jammer dat ze het geslacht nog niet met zekerheid konden zien. Was de beeb eigenwijs? Want je bent al ver genoeg om het goed te kunnen zien :D Gelukkig maar 2 weekjes geduld en dan hopelijk ook een perfecte GUO!

@tassie: spannend, hopelijk laat de beeb het zien!

@hier: even tijd voor onszelf, dochterlief is bij mijn ouders logeren :D Gistermiddag eerst samen met manlief naar de film geweest en daarna nog even een babywinkel ingelopen. En we hebben 2 stelletjes voor ons ventje. Ben er zo verliefd op! Ik vind niet veel jongenskleding leuk en hou niet zo van blauw, dus dan is het nog best een uitdaging haha :p
    Straks gaan we nog even naar de Babydump om wat praktische dingetjes te halen. Daarna probeer ik me in te houden tot de 20-weken echo. Vind het toch eng om al heel veel te kopen, ook al heeft de gyn de beeb afgelopen dinsdag heel uitgebreid bekeken en zag alles er tot nu toe goed uit. Maar toch....en ach, zo verspreiden we de kosten ook nog een beetje hahaha :p

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Meissie: het slaaponderzoek was een drama. Ik heb maar 1 uur geslapen. Ik kon niet slapen vanwege de 18 elektroden op m'n lichaam (hoofd, gezicht, nek en benen) en de kastjes op m'n borst, schouder en buik. Over 10 dagen krijg ik de uitslag van de neuroloog.

Daysiekesie: ja m'n baby was heel druk, maar gyn durfde niet met zekerheid te zeggen dus zei hij dat over 2 wkn met meer zekerheid gezegd kon worden. En idd hopen op een goede echo maar juist een goede echo bij week 24. Ik heb bij m'n beide kindjes een perfecte 20 wkn echo gehad, maar bij de 2e kwam ziekte pas bij 23-24 naar boven. Maar we blijven positief.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Nou idd dan maakt het slapen ook lastig zeg hopelijk kunnen ze je helpen met de uitslag die komt!

Hier gisteren via mp een mutsy evo gehaald en nu net een bloom kinderstoel via mp!

Nu mijn eigen kinderstoel en box nog n keer van zolder trekken en op mp zetten

Zo leuk ook al is het 2e hands maar voor ons nieuw hihi

20. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    It's a boy!!!

Deel Deze Pagina