Haha mooi zo dan heb je t maar vast besteld toch hihi Ja zeker aangezien wij nog gaan verbouwen wilde ik ook niet zoveel voor n wagen uitgeven haha
Hier zijn we weer goedgekeurd door de gynaecoloog. De afspraak van 25 april vervalt omdat de gynaecoloog op vakantie is. Is verplaatst naar 2 mei. Sorry krijg dit bericht niet rood omdat ik op mijn mobiel zit
Hier even snel een berichtje van mij, ik ben opgenomen kn het ziekenhuis met hevige benauwdheidsklachten die ik al ruim twee weken heb nu. Ben bekend met astma en we hopen dit nu hier door rust en weer prednison goed onder controle te krijgen.
Meissie, heel veel sterkte en Beterschap! Ik hoop dat je je snel beter voelt. Lijkt me een heel naar gevoel als je zo benauwd bent.
Hallo allemaal Mag ik ook met jullie meepraten? Ik zit eigenlijk bij de 1 t/m15 augustus mama's maar volgens mij wordt er daar meer op fb gepraat en ik ben niet zo van het fbooken. Ik ben zwanger van m'n derde kindje en ben uitgerekend op 5 augustus. Ik heb een zoon die in juli 7 wordt en een dochter van 5 jaar. Zij krijgen er een broertje bij