16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaa!!! <3 nu hoop ik heel hard op een plakbaby!! :)

2. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk die gehaakte poppetjes! Ik ben echt niet zo handig helaas

Mrsloes: gefeliciteert!

Afke en magnolia: beterschap. Het wordt echt hoogtijd voor het lekkere zonnetje.

3. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikje van vandaag 19.6

Bijgevoegde bestanden:

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Nice! En morgen alweer 20 weken! Wauw! Al op de helft!
    Wanneer moet je voor de 20 weken echo?

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag maandag voor de 20 weken echo. Kan niet wachten!!! Het zijn nog maar een paar dagen maar grrr wachten duurt lang

6. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Dat is stiekem toch best al snel!

Wij hebben die van ons de dag na tweede paasdag. Nog anderhalve week wachten dus. Ik ben er erg bang voor, dus vind het te snel komen. Na de drie miskramen heb ik een -medische-echo-fobie-;) Ik durf gewoon niet meer te kijken. Zo bang dat er toch iets mis is, juist nu ik eindelijk durf te genieten van deze zwangerschap. :)

Terwijl ik in het begin van de zwangerschap niet twee weken zonder echo kon omdat ik zo onzeker was dat ik even wilde spieken. Niets zo veranderlijk als een vrouw. :D

Ik voel mijn kleine man erg goed inmiddels. Dat scheelt natuurlijk enorm! Ik vind dat zo genieten! En de stiekemerd begint juist te trappen als ik in een vergadering zit of in overleg zit. Boefje, dan moet ik me op het gesprek consenteren maar dat is moeilijk zo dan he?! :D

7. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh, en zou nog wat foto's plaatsen van mijn aankopen. Hierbij een deel van de al verzamelde buit: :D Dat witte pakje met sterretjes wordt zijn eerste pakje. Ik heb er ook een lief wit mutsje bij. Maar stiekem hoop ik dat ze in het ziekenhuis die fijne mutsjes nog hebben. Onze dochter kreeg een mooie licht roze en voor jongetjes hebben ze licht blauwe. Dat was namelijk het enige mutsje dat niet afgleed bij haar. :D

Bijgevoegde bestanden:

8. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ontzettend lief om die kleine kleertjes weer te zien!! sat jasje is echt stoer! Heb tot nu toe alleen een paar rompers hydrofiel luiers, slaapknuffel en dekentje. Wilde wachten tot na de 20 weken echo en dan losgaan. Komt het even goed uit dat de mama mazzel dagen vanaf dinsdag zijn hiihhii. Volgens mij hebben ze de mutsjes nog in het ziekenhuis. Zie ze nog voorbij komen op foto's van vrienden die pas een kindje hebben gekregen. Het ziekenhuis hier hebben voor jongens en meisjes standaard mutsjes..blauw en roze gestreept hahahah maar ze zijn inderdaad wel erg fijn.

Ik voel die kleine man ook erg goed en vaak. Soms vraag ik me echt af wat hij aan het doen is..alsof hij het daarbinnen helemaal aan het verbouwen is! Placenta ligt aan de achterkant dus voelde hem al vrij vroeg.

9. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me wel voorstellen dat je het nu wat eng vind om te gaan. Het blijft altijd spannend maar na 3 miskramen is het helemaal een spannend moment.

10. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Wat een mooie testen, gefeliciteerd!!!!
    Nu op naar een mooie baby!

Magnolia en Afkes, beterschap voor de kindjes!

En alweer bijna twintigweken echo's, wauw! Hier nog 3,5 week geduld. Zal blij zijn als ie geweest is (en zo hard hopen dat alles goed is met de kleine).

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Wow mooi hoor man je gaat hard bijna op de helft whaaaaaa

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Fijn gevoel is dat hè hihi

Ik voel mn meiske nog niet elke dag maar als ik t voel is het echt genieten

13. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    hoi dames. het weekend lees ik weer even bij en update ik de lijst weer even..
    erg druk gehad deze week waarbij ook nog 2 dagen met koorts gelegen..

14. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben weer bijgelezen. 2 dagen aan stuk.
    Wat ontzettend te gaaf daisykesie, wat je hebt gemaakt.
    Heb 2 jaar terug kerstballen gehaakt. Daar is het wel bij gebleven. Ben meer van het breien. Wil erg graag ook heel veel zelf maken. Kan niet wachten! Hoop alleen dat ik er de tijd voor ga vinden. Fulltime werken, huis van ouders ruimen. Ik ben blij als ik een avondje thuis ben en niet in slaap val. Nu 16 weken. Als we de 20 weken echo hebben gehad dwing ik mezelf tijd te nemen voor mijn creatieve drang.

Magnolia, ik denk dat je jezelf toe hebt gestaan te geloven dat het deze keer goed gaat maar dat je toch jezelf ergens ver weg probeert te beschermen voor het onzekere. Probeer te vertrouwen op je eigen lichaam.
    Erg leuke pakjes!!

Vraagje, leggen jullie de baby op jullie kamer of meteen op de eigen? Heb je dan eerst een wiegje?
    Ik wil graag borstvoeding geven. Twijfel over een wiegje of meteen in het ledikantje.
    Morgen gaan we naar een tweedehandse mutsy kijken!

Sweet Dreams!

15. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Badedas: baby'tje komt eerst bij mij op de kamer te liggen..in zijn ledikantje. Ik heb een behoorlijke kamer dus hij krijgt zijn eigen hoekje. Ik vind het zonde om een wiegje te kopen want de baby kan er niet lang in en daarna ga ik het niet meer gebruiken ( laatste zwangerschap)

16. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je. :d
    Whoehoeeeeee vandaag op de helft!! Nog maar liefst 20 weken te gaan..of 21...pffff 22... Maar ik hoop dat baby'tje het ermee eens is dat de huur met 20 weken wordt opgezegd en dat hij uit z'n huisje moet.

17. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hier gaat de kleine ook bij ons op de kamer, in een wiegje. Tweedehands via Marktplaats.

Ik voel de kleine heel weinig nog, placenta ligt voor. Eens in de paar dagen wat gefriemel en weg. Maakt me wel wat onzeker. Kan niet lang meer duren hoop ik.

Wow, mooie buikjes zie ik. En sommige al op de helft. Hier zondag 18 weken.

Fijne dag iedereen!

18. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Magnolia, jouw meisje ook al. Hoe is de nacht gegaan? Hier goed gelukkig. We hebben 6uur achter elkaar geslapen. Had ik wel nodig :)
    Wat een schattige stoere kleertjes!

Lellebel, gefeliciteerd met de 20weken mijlpaal!

Badedas, wij hebben een wiegje. Ik vond het ledikant nog zo groot voor de hummel. De baby komt ook eerst bij ons op de kamer.

Ik denk ook dat ik wat voel, best hard al geen gekriebel meer, maar het zouden ook nog best mijn darmen kunnen zijn. :) mijn placenta ligt nu ook voor.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Badedas ik wil wel borstvoeding gaan geven. Lift er bij ons aan hoe de verbouwing gaat verlopen maar denk dat de beeb eerst bij ons moet ivm ruimte gebrek hihi maar anders heerlijk maar eigen kamer deed ik bij mn dochter ook die had 3 nachten bij ons geslapen en dacht dat ik gek werd want van elk kreunt of zuchtje werd ik wakker

20. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Wauw mrsloes gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina