16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    haha, Iez, nee hoor, ik ben niet zo goed in onthouden, het is meer dat ik zo met je te doen heb en elke keer als ik wakker lig denk ik: ik moet niet zeuren want Iez slaapt al weken niet. :)

Magnolia, ik herken de zeurende pijn ook wel. ik loop ook echt vaak even rond op mijn werk. de hele dag zitten is niet fijn.

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik wens het niemand toe zo'n periode zonder of met weinig slaap. Echt slopend....

Hier mijn foto

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Mooi Iez! Ik vind je zeker niet groot hoor! We hebben een beetje hetzelfde buikje :).
    Fijn dat het langzaam beter lijkt te gaan. Niet kunnen slapen lijkt me afschuwelijk.

Afke, denk ook dat het van het zitten komt. En mijn broek zat misschien een beetje strak. Heb het elastiek wat losser gedaan. Het doet precies pijn waar de rand zit.:) Suftrutje dat ik met dat zelf niet gerealiseerd heb.

Nog maar twee uurtje werk en dan begint mijn lange paasweekend!
    Echt zo veel zin in! Op mijn werk is de hevigste stress alweer voorbij en nu ben ik heerlijk op mijn gemak aan het puinruimen.

Ik heb besloten dat ik bepaalde werkzaamheden gedurende mijn verlof zal blijven doen. Het gaat maar om een paar uurtjes per maand. Maar om dat over te dragen gaat een drama worden. Het bestaat hoofdzakelijk uit uitzonderingen. Als iemand anders daarin gaat zitten rommelen ben ik waarschijnlijk maanden erna nog bezig om alles weer te corrigeren. ;)
    Mijn baas heeft na wat tegensputteren toch akkoord gegeven. (hij heeft ook geen zin om het te moeten doen. haha)

4. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Wij krijgen een meisje! Hele goede echo gehad en zoooo niet verwacht, maat natuurlijk maakte het mij niet uit en is mijn meisje helemaal welkom! :D

5. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Gefeliciteerd :D! Je dacht zelf een jongen dus?

6. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Met jullie goede echo en natuurlijk dat jullie een meisje krijgen

7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat fijn dat alles goed was LaQueen!

Magnolia: wat fijn dat je nu weet waar het oa aan lag die pijn. Je kunt er in ieder geval iets aan doen. Dat je nog zin hebt om te werken tijdens je verlof zeg, ik zou denk ik geen ruimte hebben om aan werk te denken. Knap van je, al kan ik me wel voorstellen dat je dat liever doet dan veel werk om alles recht te zetten na je verlof.

8. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha, ja dacht zelf een jongen. Mijn moedegevoelens moeten nog flink oefenen. :p

9. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    @koningsgezin: heeeyyyy daar ben je weer! *zwaai*
    In tegenstelling tot alle andere wagens die ik eerst wilde ( het ging van de stokke trailz naar de bugaboo en toen de musty evo en daarna de IGO hahaha) ben in voor de hele simpele quinny zapp extra 2 gegaan.

De stokke trailz was echt een enorm ding. De bugaboo vond ik best een fijne wagen want die had ik voor mijn dochtertje en de mutsy IGO ook een hele fijne wagen. Maat vond het zo doodzonde om zoveel geld uit te geven voor een wagen die ik hierna niet meer zal gebruiken en na een paar maanden ook nog ergens die bak kwijt zien te raken. De quinny had ik toen voor mijn zoon maar dat was de oude versie waarbij de buggy niet in de ligstand kon dus dat was wel vervelend, deze kan dat wel. Hij is licht en kan klein ingeklapt worden en je ziet mij er ook nog achter lopen ahahhahaaaah ben ook maar een klein mensje. Nu nog alleen de maxicosi kopen en dan ben ik compleet wat betreft de wagen. Misschien later nog een extra boodschappen netje want die is wel heel klein maar ach je kan niet alles hebben. Ik ben er blij mee.

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    LAQueen, Gefeliciteerd met de goede echo en een meisje! Super leuk!

Lellebel. Fijn dat je uit de wagen bent nu! Ik vond het zo'n moeilijke keuze! En uiteindelijk ben je met alles blij volgens mij.
    Wij hebben een maxi cosi mura 4. Daaronder kun je echt niets kwijt qua boodschappen. Ik neem altijd een enorme schoudertas mee (formaatje strandtas) en daar doe ik al mijn boodschappen in. Dat doe ik straks weer maar dan met wagen.

Ja suf he?! Iez En mezelf maar gek maken. Ik ben echt een beetje zenuwachtig voor de 20 weken echo en dat uit zich dus zo ben ik bang. :D
    Met mijn dochter heb ik op het einde nog super veel gedaan en tijdens mijn verlof verveelde ik me best vaak ook al had ze moeite met slapen overdag en sliep het liefst OP mij. haha. Daarvoor heb ik nu al een draagdoek klaarliggen. En ik heb echt een helse bevalling en start gehad. Dus dat loopt wel los straks. Het is maar een paar uurtjes per maand.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Zo jij hebt veel geshopt hihi en welke wagen is het geworden?

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Mooie buiken allemaal hoor

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Koningsgezin beterschap meiss

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Gefeliciteerd wat leuk en fijn dat de echo goed was

15. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Buikje vandaag einde dag. Vind het zelf nog wel meevallen, het leek zo hard te gaan in het begin...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,8 KB
      Weergaven:
      2
  16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Mooi hoor,

Ja dat idee Had ik ook nu voor bijna op de helft vind ik t wel meevallen ten opzichte hoe het tot nu toe gegroeid is hihi ging zo snel

17. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Fijn dat ik niet de enige ben 😉

18. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    laqueen, gefeliciteerd een meisje wat leuk,,,,

hier gister het eerste pakje gekocht voor ons meisje. kan niet wachten tot het zover is.

wat een mooie buiken al dames, ik zal er ook eens 1 maken en uplaoden,.

Vraagje: Misschien een niet zo lekker praatje maar had vorige week wat lichtroze bij afvegen en een donker rood plekje ter grote van 2 cent in mijn onderbroek na de nacht maar ook onder de douche verlies ik rode/roze slijm sliertjes. vk gebeld deze gaf aan dat zo weinig geen kwaad kan en dit kan komen doordat het goed doorbloed is. Maar het blijft zo, elke dag heb ik wel licht roze bij afvegen soms met wat slijm en wat slijm onder de douche. Ik maak me nu we wat zorgen, herkennen dames dit? of zouden jullie toch weer bellen??

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik herken dat zelf niet, maar ken 2 dames die hun hele zwangerschap lichtroze met soms wat slijm verlies hadden en die beide babies zijn prima geboren. Maar zolang jij je onrustig maakt moet je gewoon bellen om gerustgesteld te worden vind ik.

20. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik heb wel met 16 weken bij D* wat bloed verloren, maar dagelijks herken ik ook niet. Wat iez ook zegt, als jij je zorgen maakt, gewoon nogmaals bellen ;)

@laQueen: wat leuk een meisje! En wat fijn dat de echo goed was :)

En wat een mooie buikjes weer! Leuk om al die verschillende buiken te zien!

Deel Deze Pagina