16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Elisabeth: Ook geen tips. Ik wil het eigenlijk ook, maar ben er op terug gekomen. Ik slaap nog geen meter van een raam en een verwarming, en vooral dat raam zal teveel tochten denk ik. Ook is onze kamer iets te klein eigenlijk. Wil nu kijken naar een andere hoek in de kamer voor een gewone wieg.

Daisy: Leuk :) Ga ik ook doen, in mei. En hier moet vriend ook mee, haha.

2. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Net trouwens voor het eerst een buikfoto gemaakt. Het lijkt best veel, al is het toch meeste een laagje vet.

Buik 20+4 weken.jpg

3. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Het heeft wel echt een zwangerschapsvorm, mooi!!

4. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Haha, hier staat de cursus ook op de planning Daisy, uiteraard "mag" mijn man ook mee😂

Mooi groeiend buikje Bobbie!

5. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Lief meiden, al jullie medeleven. Dat doet me goed. Want ik voel me soms ook wel een beetje een aansteller. Dat ik geen beren op de weg moet zien of maar gewoon moet afwachten voor ik conclusies trek.
    Maar goed, dat is het nu wel; afwachten! Ik geniet ondertussen van de eerste schopjes die ik nu echt wel voel. (EINDELIJK!)

Rietje, ook een jongen! Gefeliciteerd! En heel fijn dat alles goed is!

Elisabeth, een co-sleeper lijkt mij ook heel fijn. Ik heb ook al even zitten googlen maar kom vooral op huurbedjes. Opzich prima, want je kindje ligt er natuurlijk toch maar een paar weken in.
    Zelf denk ik dat we uiteindelijk de wandelwagenwieg op een lage kast bij ons bed neerzetten. We hebben eigenlijk niet echt ruimte voor een co-sleeper en ik vind het ook een beetje veel geld...

Bobbie, nou dat is ook echt wel een baby-buik hoor, mooi!

Ik heb me opgegeven voor een cursus hypnobirthing! Vind het wel een beetje spannend, maar de filosofie erachter spreekt me wel aan. Ik moet over 2 weken al beginnen! Dat kwam zo uit omdat ik anders echt pas begin augustus klaar ben met de cursus en dat is wel heel dicht op de bevalling. Wat gaan jullie voor cursussen doen?

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Je ziet wel echt n baby buikje hoor bobbie

Co sleeper hem tips helaas

7. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Kaila, ik heb me ook aangemeld voor hypno birthing, half mei pas.

Geen tips voor cosleepers, past niet naast ons bed, dus hoef ik ook niet naar te kijken :p.

8. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ah, half mei is perfect ja. De volgende mogelijkheid hier in de buurt zou pas eind juni starten. Dat vind ik net een beetje aan de late kant. Dus daarom nu maar. Ik ben heel benieuwd!

9. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik dacht wel eens ergens gelezen te hebben dat er een wiegje van Ikea is waar je een kant van open kan maken en dan aan je bed kan schuiven. Maar ik weet het niet zeker

10. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even geen tijd om alles te lezen. Ik wil ook een cosleeper! Ben ook al druk aan het zoeken.
    Ik ga me binnenkort eens verdiepen in de cursussen.
    Hier mijn buikfoto! "Het vollere randje" is ook heel veel Nutella! Nu 18,5 wk.

Bijgevoegde bestanden:

11. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne avond!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Badedas wow die is bescheiden hihi

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Mooi bescheiden buikje Badedas!

14. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

En nu weer het oude forum, snap er niks meer van :p

15. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Pfff, ik had gehoopt op een hoop technische updates, want gebruiksvriendelijk kan ik dit forum niet noemen (of ik snap het gewoon nog steeds niet) :p. Maar goed vooralsnog mogen we kennelijk al blij zijn dat ie het doet :D.

Hier 20-weken echo gehad afgelopen maandag, alles was goed! Niets op aan te merken, werd ingeschat op 18+4 dus dat kwam netjes overeen met de 19+1 die ik was (van mij hoeft ie ook niet aan de grote kant te zijn haha).

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Wat ze gister hadden was veel erger, dat was zo'n onduidelijk forum :O Dan is dit 10x beter haha

En wat fijn dat je echo goed was!! Ik mag vrijdag en begin wel nerveus te worden...

17. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Joepie we zijn er weer! Hoe gaat het met jullie?

Cindy, fijn dat alles goed was.
    Daisy, spannend hoor. Wij mogen as maandag.

Hier alweer 19 weken en een kleine dondersteen die niet meer slaapt 's middags en zo af en toe op het potje gaat! Helemaal trots.

18. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Huh, dit is toch gewoon het oude forum? Zo ziet het er bij mij uit in ieder geval.

Cindy, fijn dat alles goed was!

19. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    wahahaha. Helaas; update mislukt!
    Ik hoop dat ze dit keer de boel wat langer testen voor ze live gaan. ;)

Wat stoer Afke! Zo trots als ze kunnen zijn als ze erop geplast hebben he!

Hier alles goed. Buik gaat enorm hard. Ik word er een beetje bang van.

20. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Ja hehe daar zijn we weer! Wij hadden maandag 20 weken echo. Alles in orde met de kleine man. Placenta ligt wel wat laag dus met 30 weken nog een placenta lokalisatie echo.

Deel Deze Pagina