16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    MiB doe ik ook min. 2x per week!
    Lekker he Magnolia!!

Bij de eerste deed ik helemaal niets meer. Merk dat ik me nu een stuk beter voel, fitter en ben slanker. kilo's komen er ook een stuk minder hard aan. Tot nu toe slechts 2,5kilo erbij, terwijl mijn buik al wel groter is vergeleken bij de eerste op 22 weekjes.

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Magnolia klinkt leuk hoor t kamertje en n man van alle markten thuis das handig hihi

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    #4823 Magnolia83, 18 apr 2016
    Laatst bewerkt: 18 apr 2016
    Super lekker! En hier precies hetzelfde. Bij de eerste ben ik rond de 30 kg aangekomen, durfde op het laatst niet meer op de weegschaal te staan. Moet erbij zeggen dat ik wel erg veel vocht vasthield. Tot nu toe ben ik de laatste paar weken stabiel op 8kg erbij. Nog steeds veel hoor, maar nu zit het alleen op mijn buik en borsten. De broeken van de zwangerschap van mijn dochter kan ik nog steeds niet aan, veel te groot! :D

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Super handig Lisil!
    Ook meubels maken draait hij zijn hand niet voor om. :)

5. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Oooh handig zeg Magnolia! Die van mij is juist heel onhandig whahaha. Hij is superhandig met computers, kan goed koken...maar klussen? Nee, dat is niet aan hem besteed whaha. Al het kluswerk hier in huis is door mij en/of mijn vader gedaan :p
    Ik vind het daarom ook helemaal niet erg dat we nu niet hoeven te klussen in de babykamer en dat dat allemaal al gedaan is. (alhoewel we misschien nu 1 muur in de kamer van V een ander kleurtje willen gaan geven haha)

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Hier net zo hoor haha hij heeft 2 linker handen hihi

7. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Wauw, wat een super nieuws meis!!
    Mooi cadeau, ik hoop dat je snel minder last krijgt van de kwaaltjes die je hebt.
    Lekker gaan genieten van je twee kleintjes die in je groeien!

8. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Hier gaat ook alles goed!
    Vorig weekend een weekendje weggeweest en dat was echt heerlijk, alleen die lange rit in de auto dat merk ik wel aan mijn lichaam.
    Vorige week is de babykamer behangen, had wat voeten in de aarde daar de beste man die eraan begonnen was door zijn vrouw 's nachts naar het ziekenhuis was gebracht en voorlopig uit de roulatie is...ik zag het al helemaal voor me...dat duurt weer weken voordat het af is.
    Maar ze had voorgesteld dat als we echt wilde dat het zo snel mogelijk afgemaakt zou worden dat hij het dan met zijn collega bespreekt en die maakt het dan af.
    Dat wilde we heel graag, alles stond klaar, behangplaksel zat ook in het apparaat dus dat kon dan ook weer weggegooid worden plus dat ik die troep niet aan kon zien.
    Een dag later is het afgemaakt! En wat is het mooi geworden, precies zoals ik het me had voorgesteld.
    Vrijdag zijn we naar Groningen gereden en hebben bij Ikea de meubels gehaald en gisteren in elkaar gezet! Alleen nog de plinten en dan is het klaar. Ik kan lekker tutten op de kamer en nu kan het lekker luchten daar de meubels nog zo stinken. Maar wat ben ik verliefd op het kamertje van onze kleine meid. :D

Vanavond 3d echo in het ziekenhuis en ik voel dat ik nerveus wordt...

9. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Magnolia, wat ben je creatief zeg! Ik wou dat ik dat ook kon zeg...

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    3d echo in het zkh nog wel

11. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ja dat schijnen ze hier te doen bij een controle echo...ik laat het maar over me heen komen...

12. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Wat fijn dat het kamertje toch al af is gemaakt Patricia! Heerlijk!
    Ik wou maar dat ik aan de slag kon met tutten en inrichten maar ach, mijn man werkt zo snel hij kan en ik ben blij dat hij het doet.
    Ik snap je spanning voor de echo. Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik er voorlopig geen in de planning heb staan, alleen reguliere controles. Ik voel hem eigenlijk de hele dag door en dat is voor mij nu voldoende. :)

Ja, ik vind het ook leuk dat ik zelf zo veel kan maken! Ik heb het mezelf aangeleerd toen ik zwanger was van onze dochter. De oude naaimachine van mijn moeder stond toen al een tijdje op zolder en die heb ik toen afgestoft en mezelf leren naaien. Met patroon werken kan ik niet hoor, ik moet freestylen. (zo kan ik beter mijn fouten wegmoffelen. :D)

Ik zal vanavond eens een foto maken van het speelkleed.

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Leuk magnolia, ik ben benieuwd!
    Hier bezig met een dekentje haken, ben nu denk ik op een kwart haha :p

@patricia: heerlijk dat je al kan tutten in de kamer. Hier is de kamer ook al af en moeten alleen nog de laatste meidendingen weg en de jongensdingen erin....ook alleen het tutgedeelte nog eigenlijk. Maar het voelde zo vroeg om nu al te doen, want dan zit ik straks 10 weken naar een kamer te staren die al helemaal af is en heb ik niks meer te doen. Aan de andere kant, de zomer komt eraan...heb ik straks juist lekker tijd om leuke dingen met mn dochter te doen en hoef ik alleen nog alles te wassen haha. Ook wel fijn om weinig te doen te hebben dan misschien :)

14. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Patricia, succes vanavond en sterkte met de zenuwen!

Wat zijn sommige van jullie al lekker bezig met de kamers. Als het goed is gaat bij ons over iets minder dan twee weken het nieuwe plafond op zolder erin. Dan kan de kledingkast naar boven, de kamer van zoonlief in orde gemaakt worden en daarna eindelijk de babykamer gedaan worden. In dat laatste zit het minste werk, want buiten het bedje om staan de meubeltjes nog. Er moet alleen een muurtje behangen worden. Ik zal blij zijn als het af is, want ik zie er toch best een beetje tegenop.

Bij zoonlief stond het kamertje gewoon leeg, dat was echt zoveel makkelijker!

15. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Daisy wat leuk! Ik wil ook leren haken. Een vriendinnetje zei al dat je dat heel makkelijk jezelf aan kunt leren door wat YouTube filmpjes te kijken. Eerst maar eens mijn naaiklusjes afmaken en als er tijd over is ga ik daar eens mee aan de slag. :) Heb je een foto van je project? Ben altijd zo nieuwsgierig!

HP12: Snap ik dat je er tegenop ziet! Bij ons moest de zolder eerst opgeruimd worden voor de spullen uit de babykamer konden. :D HEL! Maar het is gelukt. :D De eerste keer toen de kamer al leeg stond was idd makkelijker. ;) We lekker dat je in de babykamer zelf niet meer zo veel hoeft te doen!

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ja ik heb het zelf ook via youtube geleerd :D Is heel goed te doen hoor. Ik heb nog geen foto van het dekentje...hij is nu ook nog niet zo bijzonder haha. Voor V heb ik ooit een strependeken gemaakt: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t1.0-9/12743812_10153957572474049_8316760743061236400_n.jpg?oh=45bd0718e8d7b7045f4d837da23de590&oe=5776054E&__gda__=1471794827_fb6ab114da20075d2c78e9940d6b6041

Voor Boefje wordt het in 1 kleur :p Helemaal donkergrijs (in starstitch patroon) met een mintkleurig bolletjesrandje :)

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh wat leuk!
    Hoe typisch ook die kat erbovenop! :) haha.
    Bij ons hetzelfde. Ik hoef maar naar mijn plaid te kijken of mijn lapjespoes staat al naast me te wachten tot ik gesetteld ben en mevrouw op mijn schoot kan kruipen. :D

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

ja haha en vooral deze dame zit altijd met dr lange neus erbij.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Je hebt groot gelijk

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0