haha dankje Ben er 10 maanden mee bezig geweest met die grote Maar ik deed toen mee aan de CAL (Crochet-A-Long) en toen kreeg je elke week het patroon voor 2-4 toeren, dus dat ging echt heel langzaam met maar een klein stukje per week. Deze wordt gelukkig kleiner, maar alsnog duurt het me nu al te lang whaha
Whuhahaha das lang idd ja maar goed hij is erg leuk Hihi lees nu mn eigen bericht terug wat n swype fouten zeg Hahaha sorry
Alles was goed! Alleen loopt ze qua groei een weekje achter. Hij gaf zelf aan dat hij de uitgerekende datum misschien niet vind passen of ze heeft een groeiachterstand. Eind mei moet ik weer terug om dan te kijken hoe ze gegroeid is. Ik heb nog geen datum daar ik eerst naar mijn gyn moet en daarna kan ik een afspraak maken bij hem. Ik maak me geen zorgen want vergeleken met twee weken is ze gegroeid. Ze beweegt goed en wij zijn allebei niet groot.
Ok maar ieder kind groeit toch op zn eigen niveau nu alleen t eerste trimester groeien ze aardig gelijk? Hoe groot of zwaar zou je kleine nu zijn?
Heb je tussendoor geen controles verder wat betreft haar groeiachterstand dan? Bij D* kreeg ik CTG's en dopplermetingen omdat ze op haar buik bijna een week achterliep. Loopt ze met alles een week achter? Want dan kan het idd ook zijn dat je misschien toch wat minder ver zou zijn dan in eerste instantie gedacht. Gelukkig dat verder alles goed is meis!
Ja met alles loopt ze wat achter vandaar dat hij ook eerder denkt dat de uitgerekende datum een week later moet zijn. Ik dacht zelf 30 augustus. Maar ja aan de gegevens van mijn laatste menstruatie ed kan ik niets veranderen en daar is de gyn vanuit gegaan en met 12 weken heeft ze de uitgerekende datum niet bijgesteld vanuit de groei van de kleine. Dat doen ze hier niet zei ze... Hoe zwaar ze is dat heeft hij niet gezegd. Ik heb 2 mei weer een afspraak bij de gyn. Dan zal ze weer een echo maken. Zo ie zo stuurt hij een brief naar haar toe.
Ok wel raar dat ze met de termijn de datum niet hebben aangepast dan maar goed je krijgt nu wel n extra echo dus ff n keer extra babygluren hihi
Het belangrijkste is dat alles goed is en dat de uitgerekende datum dan een week later is maakt ook niet uit. De kleine beslist wanneer ze het tijd vind om eruit te komen en ik hoop dat dat tussen de 38 en 40 weken is...haha...
Hopelijk groeit ze gewoon lekker in haar eigen tempo door en had je eigenlijk gewoon een weekje later uitgerekend moeten zijn Patricia. @Magnolia, hier hoeft de zolder niet leeg gelukkig. Ik moet alleen een dressoir leegruimen zodat die weg kan maar dat komt wel goed.
Patricia, fijn dat alles verder goed was! Uitgaan van de laatste dag menstruatie is inderdaad wel een erg ruwe schatting. Hier gisteren een slechte dag gehad. Flinke hoofdpijn (maar geen migraine). Uiteindelijk om half 3 een paracetamol van een collega gekregen, en prompt een kwartier later kon ik naar de wc rennen voor mijn eerste 'boven de pot-hang' actie van deze zwangerschap...Daarna zakte de hoofdpijn gelukkig wel, wat wel goed was want we hadden opruimactie op kantoor (vanwege verhuizing) tot 19:30 en daarna had ik nog kasco tot 22u. Ik heb trouwens vorige week na goed zoeken een zwangerschapspanty besteld online en aangehad, maar ik vond het helemaal niets. Te strak aan m'n buik (en dan heb ik nog niet veel buik). Iemand anders ook ervaring mee?
Ik zit te wachten in de wachtkamer van de gyn trouwens. Hoop dat ik zo ons ventje nog even mag bekijken!
Thx. Alles is in orde met ons ventje. Het gaat zelfs zo goed dat ik terug maar naar de eerste lijn 🎉 Alleen de diabetes controles en groeiecho's moeten in het ziekenhuis. Maar de reguliere controles kunnen bij de verloskundige. Blij!
Hebben die alleen zwarte panty's? Ik kan in ieder geval geen andere vinden. Ik dacht voor van de zomer voor op kantoor met name te zoeken naar lichtere panty's.
Ik heb meestal hold-ups aan, maar onder een wat korter rokje/jurkje is een panty soms ook wel fijn. Zwarte kwam ik inderdaad wel meer tegen
Wat fijn Elisabeth dat alles goed gaat met jullie beetje! Vanochtend liep ik langs een tweedehands winkeltje bij ons in het dorp, kom eigenlijk nooit in die straat maar goed. Daar stond zo een geweldig leuk kledingkastje voor een baby!! Het was in de vorm van een smal huisje met een puntdakje. En ipv een naambord stond er truitjes en broekjes echt super leuk ding voor 70 euro. Wilde net naar binnen lopen en zag toen het hart brekende briefje op de kast. GERESERVEERD. ik heb er letterlijk met tranen in m'n ogen naar staan kijken en gedacht waarom ben ik hier nou niet eerder gekomen. Ga van de week weer langs in de hoop dat die persoon het niet meer wilde.