16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Bedankt voor de reacties :) Ben ook best een beetje trots op ons mooie meisje. Kan niet wachten tot ze er is.

Iez gefeliciteerd met je verjaardag!

Magnolia, ben wel benieuwd naar alle dingen die je maakt :) Laat je ze een keer zien? Hier is het fröbelen niet verder gekomen dan wol kopen, haha. Nog geen zin gehad om er aan te beginnen eerlijk gezegd.

2. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Haha Magnolia, herkenbaar ik ging ook pas toen ik niet meer kon zitten van de pijn. Veel te laat natuurlijk :)

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hartelijk dank voor de felicitaties dames. Iemand vroeg of ik iets leuks op de planning heb. Wel ik ga uiteten vanavond.

4. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Fijne verjaardag iez!

Hier is net de cosleeper bezorgd. Wat een crime om dat ding in elkaar te krijgen zeg. Pffff! Maar hij staat. Nu nog ff aan het bed passen qua hoogte ;)

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iez! En veel plezier vanavond

Magnolia: ik wordt gewoon wat jaloers op hoe handig jij bent! Klinkt zo leuk allemaal. ik ben totaal niet handig met dat soort dingen en het geduld is er ook niet dus ik begin er niet aan.

Minimop: vervelend hé dat plassen steeds.

Denk ik de kinderen lekker eerder op te halen van de bso..Hebben ze nog geen zin om mee te gaan! Pffff ik terug naar huis lopen, begint het ook nog es fijn te regenen. Zoontje zegt nog doodleuk; ik zal even aan I (zusje) vragen of ze mee wilt...komt na 2 sec terug met de boodschap "kom straks maar weer terug mama..
    Nou ook zoon, tot straks dan maar weer. Achh ze hebben het er blijkbaar erg leuk vandaag want normaal gaan ze gelijk mee

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Gefeliciteerd Iez! Eetsmakelijk vanavond!

Mijn leeftijd mag ook naar 30 ik was maandag jarig....

7. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    ♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡

5 augustus (1)
    ♡ Lellebel2 - 30 jaar - 3e kindje

14 augustus (1)
    ♡ LaQueen - 24 jaar - 1e kindje

15 augustus (1)
    ♡ Magnolia83 - 32 jaar - 2e kindje

16 augustus (1)
    ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje

17 augustus (1)
    ♡ Kaila - 29 jaar - 1e kindje

18 augustus (1)
    ♡ Iez - 35 jaar - 3e kindje

19 augustus (2)
    ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje
    ♡ Meissie86 - 30 jaar - 2e kindje

20 augustus (0)

21 augustus (2)
    ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje
    ♡ Tassie221 - 33 jaar - 3e kindje

22 augustus (1)
    ♡ ElisabethD - 32 jaar - 2e kindje

23 augustus (2)
    ♡ Minimop - 30 jaar - 2e kindje
    ♡ Smurfin29 - 32 jaar - 2de kindje

24 augustus (3)
    ♡ Jackyy - 25 jaar - 2e kindje
    ♡ Veertje13 - 33 jaar - 2e kindje
    ♡ Mikolinie- 27 jaar - 1e kindje

25 augustus (1)
    ♡ Julia1984 - 31 jaar - 1e kindje

26 augustus (3)
    ♡ Yoga - 29 jaar - 1e kindje
    ♡ Liefde28 - 21 Jaar - 1e kindje
    ♡ Tamara78 - 37 Jaar - 1e kindje

27 augustus (3)
    ♡ Patricia28 - 33 jaar - 1e kindje
    ♡ Daisykesie - 29 jaar - 3e kindje
    ♡ SunFlower85 - 30 jaar - 2e kindje

28 augustus (2)
    ♡ Roompje25 - 33 jaar - 3e kindje
    ♡ Cindy2015 - 33 jaar - 1e kindje

29 augustus (1)
    ♡ HP12 - 34 jaar - 2e kindje

30 augustus (3)
    ♡ MusPoes - 27 jaar - 2e kindje
    ♡ Lisil - 31 jaar - 2e kindje
    ♡ Lucy16 - 32 jaar - 1e kindje

31 augustus (2)
    ♡ Badedas - 28 jaar - 1e kindje
    ♡ Afkes 10tal - 35 jaar - 2e kindje

Totaal: 31

Jongen (17) | Meisje (10) |Verassing (4)

♡ Afspraken ♡

Mei
    19: Daisykesie controle gyn + groei-echo
    23: Anne201 3D pretecho
    24: Afkes 10tal controle vk
    24: Smurfin29 controle vk
    24: Tassie221 controle gyn
    24: Patricia28
    26: Kaila Controle + Groei-echo
    28: Lisil Pretecho
    28: Kaila 4D pretecho

Juni
    2: HP12 controle vk
    4: Liefde28 gaat vandaag trouwen!!
    6: Daisykesie controle gyn + groei-echo
    7: Meissie86 placentalokalisatie echo
    14: Tassie221 controle gyn + groei-echo
    20: HP12 controle gyn + groei-echo
    22: Veertje13 echo placenta
    28: Tassie221 controle gyn

Juli
    12: Tassie221 controle gyn + groei-echo

Sterretjes die we niet zullen vergeten:
    💫 Mimi1988, Dogs84, Atjongsma, MamaDeLuxe, Beep1987, Mrsloes, Warme jas, Tafelkleedje, Pat1978, Cilla83, Maani (onze super beheerder.), Borelli

8. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    LIJST: weer even aangepast. Ik heb de nieuwe aanmelding en die nog komen gaan niet gelijk erin gezet tot het moment dat ze wat meer gaan mee kletsen anders blijf ik erin zetten en verwijderen.

Iez van harte gefeliciteerd met je verjaardag. veel plezier met uiteten gaan straks en eet smakelijk.

Bekken Ik kan vandaag bijna niet lopen van de pijn, echt verschrikkelijk, zowel mijn rechter lies als mijn schaambot doen giga pijn. alsof ik keihard op een herenfiets-stang geknald ben.

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt!

Ook voor het bijwerken van de lijst.
    En sterkte met de pijn

10. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mischien iets geks hoor maar het viel me gisteren op dat m'n buik ineens veel kleiner is/lijkt. Kan aan mij liggen dus ach besteedde er verder geen aandacht aan want de uk beweegt nog hartstikke goed. Tot ik op de bso kwam en de leidster ook zei jo vorige keer zuchtte ik met je mee maar vandaag lijkt je buik ineens een stuk kleiner...kinderen kwamen even kijken en hun zeiden het ook. Dus zo gek ben ik nog niet.

Baby kan natuurlijk niet gekrompen zijn maar dit is toch raar?

11. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Misschien is de stand van je baarmoeder veranderd?

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Zo leuk al die creatieve bea's onder ons hihi ik doe het jullie niet na

En wat fijn dat de Kids het zo naar hun zin hebben op de vso maar voor jou minder als je voor niets loopt hihi

Ik ben ook n jaar ouder geworden gister dus mag naar 32 hihi

Vlg week vrijdag een afspraak voor controle vk

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Waarschijnlijk is uk anders gaan liggen lellebel ;) of je maag is gegroeid waardoor je buik in verhouding kleiner lijkt. Hier hetzelfde en ook een kilo afgevallen maar kan me herinneren dat ik dat bij D* ook gehad heb :)

@jarigen: nog gefeliciteerd meiden!!

@smurfin: sterkte met de pijn meis!

@creatief bezig zijn: hier nog steeds bezig met het dekentje haken, maar vandaag wel een wagenspanner zo goed als afgemaakt :) moeten alleen nog haken aan om m vast te kunnen zetten.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,5 KB
      Weergaven:
      2
  14. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

En op de bak :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19 KB
      Weergaven:
      0
  15. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Wat lief daisy! Leuk hoor alle crea bea's. Vooral blijven showen die mooie creaties :)

Gefeliciteerd Lisil, jij ook een leuke dag gehad?

Ik merk dat ik weer veel meer geduld heb met mijn dochter. Gelukkig want ik werd er zelf ook heel ongelukkig van dat ik zo'n chagerijnige moeder was. Laat staan voor zo'n kleine ukkepuk.

16. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Smurfin, ik ken het gevoel. Ik noem het alsof ik in mn kruis getrapt ben...heb je veel gedaan/gestaan?

Lellebel, mijn buik verschilt ook in grootte hoor, misschien inderdaad ligging en misschien dat je eigen darmen ook wat opgezet kunnen zijn waardoor er verschil is?

17. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Smurfin: Heb je in de tuin gewerkt, lang gefietst, veel gelopen of gesport? Weet je waar die pijn vandaan komt? Dan weet je wat je de volgende keer moet laten.
    Bij mij wordt het veroorzaakt door hardlopen, tuinieren en vaak de trap op. Als ik daarmee wat rustiger doe heb ik er ook geen last van. Sterkte, die pijn is echt zo niet tof!

Daysie, super leuk gedaan! Zoals ik op fb al zei: dat idee ga ik jatten, maar dan met stofjes. Ik heb twee kisten vol met restjes van stofjes van allerlei projectjes, mijn handen jeuken om daarmee aan de slag te gaan!

Lellebel: dat is wel gek ja. Misschien ligt de baby idd wat anders. Had je toevallig een nieuwe broek aan? Bij mij kan kleding ook nog wel schelen.

Hier: ik ben doodmoe opgestaan vanmorgen. Kan mijn ogen amper open houden. Als het niet beter wordt neem ik de middag vrij. Het is ook niet zo gek hoor, twee hele drukke dagen achter de rug. Was steeds pas rond negen thuis. Mijn lichaam is even op. Merk het ook aan mijn buik, die wordt al hard als ik alleen maar opsta uit een stoel. Duidelijk signaal lijkt me zo. ;)

De babykamer is nu bijna klaar! Dat ging ineens hard! Ik kwam gister thuis en toen had mijn man de commode als in elkaar gezet en het kastje voor erboven al opgehangen! Heel gaaf om alles bij elkaar te zien. Morgen ben ik vrij, als mijn dochter naar school is ga ik alles lekker afsoppen en inrichten. En van het weekend wil ik beginnen aan de gordijnen. Het is een hoekkamer, er zitten drie ramen in de babykamer. Dat wordt dus erg lang erg veel zomen maken. :)

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoorden, wat het ook mag zijn..ik vind het prima zo hiihhiii kan me veel makkelijker bewegen, trappen lopen is niet meer zo een opgave, en kan vlotter doorlopen ipv hobbelen.

Afkes: wat fijn dat je nu meer geduld heb. Vervelend hé van die buien, maar troost jezelf hoor..ik denk dat iedereen dat wel heeft of heeft gehad.

Daisykesie: wat mooi gemaakt zeg!!

Lisil: jij ook nog gefeliciteerd. Leuke dag gehad?

19. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Lellebel, lief dat je dat zegt, ik heb me zo'n monster gevoeld.
    Vandaag ook met een moeder bij de opvang gesproken, zij herkende het gelukkig ook goed.

20. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel ja joh! Moeders zijn ook gewone mensen hé hahahaha en zwangere moeders kunnen nou eenmaal wat minder geduld hebben. We leveren dan ook een enorme prestatie. Als we straks de periode van gebroken nachten in gaan zal ons geduld ook behoorlijk op de proef gesteld worden.

Deel Deze Pagina