Ja alles in huis nu, volgend weekend in elkaar zetten. Net ook op kraamvisite geweest. Wat zijn die pasgeboren hummeltjes klein he!
Slenteren is inderdaad niet meer fijn. wel fijn dat alles in huis is Elizabeth. Onze babykamer is nu leeg, nu het oude behang even van de muur af trekken (en dat kan gewoon ff, dus niet stomen) en dan het plafond en de plinten verven en dan behangen. kastje in elkaar en dan inruimen en wassen. ik moet nog accessoires kopen en gordijnen uitzoeken en dan klaar!
Hier weer controle gehad, alles goed. Geboorteplan besproken. Kleine is langzaam aan het indalen. 12 juli opnieuw op controle ditmaal voorafgaand een groeiecho. Ik moet nu elke twee weken op controle en vanaf 35 weken elke week. Voor op de lijst, 12 juli groeiecho en controle gynaecoloog 19 juli controle gynaecoloog
Hier gister ook de 3e groeiecho gehad. Hij was enorm goed gegroeid, zo goed zelfs dat hij nu al op 2 kilo uitkwam. Volgens de gyn meet de echoscopiste die ik gister had vaak wat ruim, dus het kan ook iets minder zijn. Voor de zekerheid moet ik over 2 weken weer voor een groeiecho, als hij dan in verhouding weer hard gegroeid is moet ik prikken op suiker (echt nog nooit gehad, dus ben benieuwd). Hij valt nog steeds binnen de norm, dus geen enorme baby, maar het was meer dat hij in verhouding hard was gegroeid. En omdat ik vrijdag minder leven voelde en daarvoor een spoed-ctg heb gehad (die overigens helemaal goed was) wil ze me nu elke week zien. Dus tot aan de inleiding zit ik lekker vaak in het zkh, maar dat vind ik eigenlijk wel prettig
@Cindy, ik heb er een goed gevoel bij, gynaecoloog stond voor alles open zolang de gezondheid van mij en het kind gewaarborgd blijft. Dat is logisch. Dus hopelijk kan ik gewoon rondlopen en in bad. Ik had de vragen thuis beantwoord en rustig samen doorlopen. Waar de gynaecoloog vragen of duidelijkheid wilde langer bij stil gestaan. Prima gesprek!
Zo bijzonder, deze week is mijn laatste werkweek bij 1 v/d 2 werkgevers die ik heb. Letterlijk, want ik heb besloten na deze week ook niet meer terug te komen. Gek, gevoel, maar ergens denk ik deze week super snel voorbij, kan niet wachten tot ik mij meer mag focussen op de baby! En dan komende 2 weekjes nog ff doorbikkelen bij de werkgever waar ik wel bij blijf (maar ach, dat is nu dus de helft van mijn werkzaamheden dan dat ik normaal doe, dus is prima) en dan ben ik al weer 36 weken en moet ik met verlof!
Succes met de laatste loodjes laqueen! Ik was vanmorgen bij de gyn. Alles goed met de baby, hij gaapte en stak zijn tong naar ons uit 😁
Fijn dat de controles bij iedereen goed waren over n paar weken heeft de 1e de beeb al in de armen hihi
Ts stil hier aan de overkant Whuhahaha, alles goed hier meiden? Gister mn shower gehad ow wat ben ik verwend zeg
Leuk Lisil! Ik lees vooral mee niet zoveel te melden vooral wachten op de baby. Vrijdag bij echo was alles goed en heb ik m'n laatste progesteroninjectie gehad. Deze week laatste werkweek daarna verlof.
@lisil, leuk zeg een babyshower. Fijn dat je lekker verwend bent. Het is erg rustig hier ja, heb ook niet veel te melden. Hier wachten tot de zomervakantie begint (nog 3 weken school) zodat we eindelijk rustig aan kunnen doen, vakantiemodus. Valt me soms zwaar, de zorg voor 2 kids, het huishouden en het op-en-neer crossen tussen thuis en school. Werk ligt stil, eigen baas en lichamelijk werk en dat lukt even niet. Hoe doen de andere mama's dat? Hoe pakken jullie toch je rust?
Zo leuk die showers! Ik heb 'm vorige week zondag gehad, 3e zwangerschap en mijn 1e shower hahahah.....maar ik vond het echt zooo lief! Zo leuk gehad en flink verwend. Straks weer voor controle en volgende week weer een groeiecho
Ik ben heel lang niet meer in dit topic geweest, schandalig!! Fijn om te lezen dat het bij jullie allemaal goed gaat. & binnenkort verlof he dames!! Ik heb vorige week vrijdag verlof gekregen, heerlijk gevoel om niks meer te 'moeten'. Hier gaat alles z'n gangetje. Meneer is lekker actief. Vooral in de nachten. Groeiecho gehad vorige week. En die was ook perfect. Alleen af en toe wat maagzuur en ontzettend veel last van mijn voeten.. Maar daar is mee te leven. Het is ook wel prettig dat het nu niet zo mega warm is buiten. Merkte een week of 2 geleden toen het zo warm was dat het echt zwaarder was. Traag lopen enz enz Kamertje is zo goed als klaar, volgende week komt het wandplankje binnen en dan heb ik denk ik alles in huis. Fijne week meiden!
Dames, Jullie hebben inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Daarom doen we dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl