Hallo allemaal, Alle zwangeren gefeliciteerd! Ik zou me ook graag willen aanmelden. Ben zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 27 augustus. Krijgen 5 januari eerste echo bij de gynaecoloog en 18 januari bij de verloskundige. Spannend allemaal! Liefs
Lieve dames, Ik bloed. Het gaat niet goed. Verlies aardig wat bloed, net als bij een menstruatie en heb ook erg veel krampen. Vk vindt het klinken als een miskraam.... Kan alleen maar huilen...
Je bent niet enige want ik ben ook bloed maar nog niet flink kramp. Ik heb net contact met vk dus ik wacht tot ze reageert.
Vk zei dat dat weinig voor komt. Denk niet dat dat nog gebeurt.... Of heeft er iemand hier ervaring mee?
Ach mimi en Dogs wat een verdrietige berichten. Mimi, ik heb er helaas geen goede ervaringen mee. Maar je leest hier zat verhalen op het forum waar het wel goed is blijven gaan. Heel veel sterkte. Je kunt alleen maar afwachten.
Ja de krampen nemen al wat af.... Zit geen bloed in mijn maandverband, alleen als ik naar de wc ga. Was vanmorgen ook nog gewoon misselijk. 4 januari belt de vk weer om te vragen hoe het is gegaan. Wij gaan aankomend weekend namelijk op vakantie...
Ja precies zelfde als ik. Mijn maandverband ziet bijna niks. Alleen afvegen wel als ik moet naar wc. Ik ben nog niet misselijk maar wel opnieuw ziek dus griep met snotverkouden.
Hier is de kramp al weer over. Net even plassen, drup bloed in de wij en 2 keer rood bij afvegen. Maandverband blijft leeg....
Hoi dames, Ik mag me gelukkig prijzen en me aansluiten bij deze groep. Ben 3p jaar, onze derde kindje en uitgerekend op 28 augustus denk ik zo. 12 januari heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. Ik twijfelde eerst of ik me zou aanmelden omdat ik gisteravond een beetje bloed had bij het afvegen. Dokter zei vanmorgen dat ik me nog geen zorgen hoefde te maken dat het waarschijnlijk nog innestelingsbloed was. Dus houden de moed erin. Xxx
Mimi en dogs, wat vervelend die onzekerheid. Ik duim voor jullie. Ps, nieuwe zwangere, gefeliciteerd.
Oh nee Mimi en Dogs, dat is schrikken!! Wel fijn dat het beter gaat Mimi, ik hoopdat alles goeb blijft gaan!! Rustig aan! En Dogs, beterschap!! Nieuwe ladies,welkom en Gefeliciteerd!! Bedankt voor jullie reacties, maakt me wat geruster
Donderdagochtend gaan we nog een test doen. Las al weer dat dit vaker voor komt. Is de test donkerder dan dat ik al had, dan houden we hoop. Is hij net zo licht of lichter dan is het misseboel... Ga wel uit van het laatste...