Haha dan ga ik vanavond voor jou t groene nog aanpassen nog een wat donkerdere tint 😘💋 geen probleem! Je moet t wel goed kunnen lezen!
atjongsma: dikke knuffel en heel veel sterkte. Maani: lief hihih, hij ziet er nu wel mooier uit met ook de afspraken in die zachte kleuren. TOP
Goedemiddag, Jullie weten nog, dat ik was zwanger en daarna niet zwanger. Helaas ik ben waarschijnlijk kanten van 50/50. Mijn bloedverlies blijft gewoon door maar nog niet flink. En mijn maandverband is ook niet veel bloed uitgekomen. Alleen afvegen als ik moet naar wc. Ik wil hier vragen want ik heb wel klacht van mijn liezen pijn en/of steken. We waren vanmorgen bij t centrum en voel niet prettig van mijn liezen en lichte lage rugpijn. Ik was knie omlaag of buigen dat ik moet papier pakken op de grond en/of tillen van mijn zoontje. Dat doet wel even beetje moeilijk opstaan! Misschien komt door bandenpijn of kwaaltje? Vannacht had ik ook beetje zweetlucht en een paar x naar wc. Sorry ik vertrouw mijn lichaam even niet vanwege afg 17 en 18 dec positief daarna 19 dec negatief. Nu ik krijg afspraak voor morgenochtend bij echo controle. Snel ontvangen! Verder jullie horen t wel van me.
Mijn intake gesprek met VK is 12 januari Ik kan de groene tekst ook niet lezen, maar kan aan mijn telefoon liggen.
Komt goed komt goed! Ik pas t straks aan Ik denk ik doe smurfin een plezier, maar zal een wat donkerdere tint kiezen! Ik denk dat ik gewoon hele goede ogen heb dan 😁😜
Ach nee Atjongsma! Wat een naar bericht om te lezen dit. Veel sterkte de komende tijd. Dogs, fijn dat je nog even controle hebt bij de vk. Sterkte.
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ 16 augustus (0) 17 augustus (2) ♡ Cilla83 - 32 jaar - 3e Kindje ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 18 augustus (1) ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 19 augustus (1) ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje 20 augustus (2) ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♡ Magnolia83 - 32 jaar - 2e kindje 21 augustus (1) ♡ Meissie86 - 29 jaar - 2e kindje 22 augustus (2) ♡ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♡ Atjongsma - 27 jaar - 1e kindje 23 augustus (5) ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Tafelkleedje - 28 jaar - 1e kindje ♡ Iez - 34 jaar - 3e kindje ♡ MusPoes - 27 jaar - 2e kindje ♡ Warme jas - 35 jaar - 1e kindje 24 augustus (3) ♡ Bloempje8 - 23 jaar - 2e kindje ♡ Smurfin29 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Jansiepansie - 32 jaar - 3e kindje 25 augustus (2) ♡ Beeb1987 - 28 jaar - 1e kindje ♡ ElisabethD - 32 jaar - 2e kindje 26 augustus (3) ♡ Gerbera79 - 36 jaar - 2e kindje ♡ Minimee - 28 jaar - 2e kindje ♡ Pat1978 - 37 jaar - 3e kindje 27 augustus (4) ♡ Yoga - 29 jaar - 1e kindje ♡ MamaDeluxe - 33 jaar - 10e kindje ♡ Veertje13 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Liefde28 - ? Jaar - 1e kindje 28 augustus (3) ♡ Roompje25 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Lisil - 31 jaar - 2e kindje ♡ Afkes 10tal - 35 jaar - 2e kindje 29 augustus (0) 30 augustus (1) ♡ Patricia28 - 33 jaar - 1e kindje 31 augustus (1) ♡ Dehi - 26 jaar - 2e kindje Totaal: 31 Jongen (0) | Meisje (0) | Verassing (1) ♡ Afspraken ♡ December 28: Maani 1e echo 29: Cilla83 1e echo 30: Magnolia83 1e echo Januari 4: Meissie86 Intake 5: Vaya2014 Intake 5: ElisabethD 1e echo + intake 5: Liefde28 1e echo gyn 6: Claudia2014 1e echo 6: Rietje86 1e echo + intake 7: Beeb1987 1e echo 7: Veertje13 1e echo 8: Pat1978 1e echo 11: Meissie86 1e echo 11: Bobbie90 1e echo + intake 11: Anne201 1e echo 12: Claudia2014 Intake 12: Roompje25 afspraak gyn 12: Bloempje8 1e echo 12: Warme jas intake 13: Atjongsma Intake 15: Iez afspraak gyn 18: Liefde28 echo VK 19: MusPoes intake 21: Lisil 1e echo + intake 26: Yoga termijnecho 28: Smurfin29 1e echo 29: Smurfin29 Intake 29: MusPoes termijnecho Februari 2: Veertje13 intake + termijn echo 2: Lisil termijnecho Sterretjes die we niet zullen vergeten: 💫 Mimi1988, Dogs84
Goedemiddag dames, Ik heb een vraagje. Ik zit vandaag op 4 weken en 5 dagen. Had ik al een knaltest moeten hebben? Bij mijn vorige zwangerschappen nooit doorgeroest en Google was nog in opkomst (voel me nu heel oud) dus heerlijk onwetend destijds. Ik lees op het forum veel over een knaltest. Ik heb vanmorgen maar weer eens met een actiontest getest. Streep was nog steeds wel duidelijk, ongeveer net zoals zondag, maar nog steeds niet zo dik als de controlestreep, laat staan donkerder dan de teststreep. Het is stom. In het verleden heb ik me daar nooit mee bezig gehouden, was ook het voordeel van de onwetendheid. Omdat ik bijna 38 word en weet dat ik daardoor meer risico loop, maar ook het feit dat we ons maar een jaar gegeven hebben omdat we ons anders echt te oud vinden, merk ik dat ik er veel meer mee bezig ben. Moet toch nog echt tot 8-1 wachten voor de vk. Heb verder geen bloedverlies of krampen, echter ook nog geen echte misselijkheid of zo. De pijn in mijn borsten is ook al weer weg. Lastig hoor dat afwachten en de onzekerheid, hoe ouder, hoe gekker
Nou Pat, ik heb precies hetzelfde en ben negen jaar jonger dan jij. Dus ik weet niet of het met leeftijd te maken heeft haha. Hier ook nog geen knaltest gehad, wel alleen maar duidelijke positieve testen. Omdat ik ook niet echt symptomen heb, ben ik ook behoorlijk onzeker. Maar de vk zegt dat ik mij nergens zorgen om hoef te maken, dus dat proberen we dan maar..
Bedankt voor je poging tot geruststelling. Maandag ben ik terug van vakantie en moet ik bloed laten prikken voor mijn vitamine waarden en wordt meteen de hcg geprikt. Huisarts heeft voor de 31e een afspraak ingepland. Hoop dat de hcg uitslag dan al binnen is, dan heb ik een eerste indicatie. Is toch nog een week eerder dan de 8e. We blijven vol goede moed zolang er geen hele slechte tekenen zijn. Dus samen met jou yoga probeer ik me ook geen zorgen te maken
Maani, ziet er mooi uit! Pat: geloof me, ik heb me er ook schuldig aan gemaakt. Maar Door testen zegt niet veel en maakt alleen onzeker. De enige manier op een betrouwbaar resultaat te krijgen; oplopende testen zien. Is Door steeds op hetzelfde tijdstip met exact dezelfde inname de uren ervoor te testen. En dat is bijna niet te doen. De action testen hebben veel Hcg nodig en zijn kwalitatief niet heel best. Ik heb de ovulatietesten van de action gebruikt en dan had ik er 1 die maar voor de helft doorliep of die heel vaag was, de controlestreep bedoel ik. Ik zou persoonlijk stoppen met testen. Het zegt niets. Mijn symptomen wisseken ook per dag. Ik vind het ook eng. Zeker met mijn geschiedenis, maar probeer er niet op te Letten en vertrouwen te hebben in mijn lichaam, deze vrucht en de utrogestan. Bovendien zou twee miskramen voor of rond kerst echt een cosmische f#ckup zijn. dus heb ik besloten dat, dat gewoon niet gaat gebeuren.
Wel fijn dat je al bloed kunt prikken Pat, heb je daar zelf om gevraagd of is dat i.v.m. een geschiedenis? Mijn eerste echo is pas 26 januari, dus mijn onzekerheid blijft waarschijnlijk nog meer dan een maand hangen. Maar wat Magnolia zegt, het is belangrijk vertrouwen te hebben in je lichaam
Ik ben wat dat betreft nuchter n 2e streep is een streep hoe donker of hoe licht hij is hoor N streep is n streep
Mijn urine stinkt bah herinner mij de geur van vorige zwangerschap. Hier nog altijd misselijk en overgeven en kokhalzen. Morgen en 1e KD werken. Ik hoop dat ik mij kan gedragen wat kokhalzen en overgeven betreft. Ik werk in de zorg dus hele dag onder de mensen.