Mimi en atjongsma, wat een verdrietig bericht. Sterkte met dit verlies en ik hoop dat jullie snel blijvend zwanger zullen zijn. Ik las nu weer bij, liep 3 dagen achter met lezen. Ik ben nu op vakantie ergens in het Caribisch gebied. Dus heb niet altijd WiFi tot mijn beschikking. Maani leuk met de kleurtjes zo, de lijst ziet er wat vrolijker uit. Dogs ik ben benieuwd hoe je echo is gegaan, ik twijfel of je een mk hebt, ik hoop dat dat niet het geval zal zijn. Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen
Oh ja over kwaaltjes gesproken, ik heb helaas al 2 dagen hoofdpijn. En hele zware, helaas moet ik het met paracetamol doen. Hopelijk heb ik de rest van de vakantie geen hp meer.
Iez hopelijk kun je fijn genieten van je vakantie. Veertje hele mooie test, ik wacht nog steeds op bericht van hun. Heb me online aangemeld, maar nog niets gehoord. Dogs, ik hoop dat het vandaag goed gaat met je echo. Ik blijf duimen. Mimi, ik hoop ook dat het binnenkort wel alsnog gaat lukken. Get is je van harte gegund. Magnolia, mijn dochter wordt in februari 11 en zit in groep 7 en mijn zoon is 28 augustus 13 geworden en hij zit al in het 3e jaar van de middelbare school. Zat echt al in een hele andere fase Beide beginnen zich al lichamelijk te ontwikkelen en zijn echt al aan het puberen. We kunnen het voor hun ook niet heel lang stil houden, aangezien ik met diverse beperkingen zit. Nu in center parcs een smoes verzonnen waarom ik niet in de wildwaterbaan en zo ga. Ik weet dat het op zich zou kunnen, maar wil het om 2 redenen niet. De eerste als het wel misgaat wil ik zeker weten dat het daar niet aan ligt. Ten tweede is mijn rechterbekken vastgegroeid (geboorte afwijking) en heb daardoor erg makkelijk bekkeninstabiliteit. Bij de oudste al vanaf 16 weken. Daarom bij de jongste al vanaf 7 weken fysio fitness en daardoor behoorlijk op kunnen rekken. Ik ben dus heel voorzichtig met wat ik doe en die dingen waarbij mijn rug extra belast kan worden probeer ik al meteen te verminderen. Merk al dat de hormonen hun werk doen op mijn rug. Volgende week afspraak bij de dokter voor een doorverwijzing om weer tijdig fysio fitness te doen en dan wordt het lastig stil houden voor de kinderen. Ze zijn natuurlijk op zo een leeftijd dat ze dingen doorhebben of juist andere zorgen gaan krijgen die niet terecht zijn. Iedereen fijne donderdag en een gezellige kerstavond.
Het heet zirtec wat hij voorgeschreven heeft. Uiteraard voor zover het echt nodig is. Hier gaat het inmiddels wel wat beter met de klachten, mijn lichaam lijkt wat te wennen aan het huisje waar we in zitten.
Goedeavond, We waren vanmorgen naar t zkh bij echo controle. We kregen een slechte nieuws! 😢 ik ben tevroeg miskraam. Mijn bloedverlies moet nog gekomen. Volgende week op donderdagochtend moet ik weer terug komen bij echo controle. Natuurlijk ik was wel verdrietig want ik heb nooit meegemaakt van mk. 😢😢
Wat erg dogs, heel veel sterkte. Extra balen dat je dat net zo voor de kerstdagen hebt. Nogmaals veel sterkte.
Veel sterkte dogs, hopelijk mag t geluk er snel zijn voor jullie. Hier was alles rustig maar intussen weer met veel darmkrampen op de wc. Een ding scheelt buurjongen die er met kerst ook is is er nu ook dus die weet dat ik t nie verzin.
dank je allemaal! Idd wel balen en niet mooi kerstkado voor ons. 😢 hopelijk nieuwe jaar 2016 krijgen we een mooie nieuws.
Hier zijn opa en oma weer helemaal blij dat er weer een kleinkind aan komt. Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat.
Sterkte meiden met de mindere berichten ik kan het niet echt bij houden om overal op te reageren best druk hier zo met de dochters van mijn vriend erbij deze week
Lieve Mimi, ik had het je zo gegund! Hopelijk lukt het de volgende keer wel! Heel veel sterkte, dikke knuffel! Ook een dikke knuffel voor jou Dogs! Wat verdrietig! Was zo'n mooie lijst!! Ik kom jullie vast tegen in een ander forum. Iez; hele fijne vakantie,geniet ervan,hopelijk wordt de hoofdpijn gauw minder. Lieve ladies, mij mogen jullie van de lijst halen. Hopelijk in het nieuwe jaar meer succes. Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen, en een gelukkig,liefdevol, gezegend en een gelukkig nieuwjaar toe! Met mooie en gezonde lieve baby's ♡ Geniet van jullie zwangerschap!