Dank je Maani. Ik denk 27 augustus. Eerste afspraak moet ik nog plannen, zal ergens eind januari worden omdat als het misgaat, dit meestal rond 7-8 weken is dus heeft het voor mij niet zoveel zin om voor die tijd een echo te maken.
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ 16 augustus (0) 17 augustus (2) ♡ Cilla83 - 32 jaar - 3e Kindje ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 18 augustus (1) ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 19 augustus (1) ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje 20 augustus (2) ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♡ Magnolia83 - 32 jaar - 2e kindje 21 augustus (1) ♡ Meissie86 - 29 jaar - 2e kindje 22 augustus (1) ♡ Maani - 33 jaar - 2e kindje 23 augustus (5) ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Tafelkleedje - 28 jaar - 1e kindje ♡ Iez - 34 jaar - 3e kindje ♡ MusPoes - 27 jaar - 2e kindje ♡ Warme jas - 35 jaar - 1e kindje 24 augustus (3) ♡ Bloempje8 - 23 jaar - 2e kindje ♡ Smurfin29 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Jansiepansie - 32 jaar - 3e kindje 25 augustus (2) ♡ Beeb1987 - 28 jaar - 1e kindje ♡ ElisabethD - 32 jaar - 2e kindje 26 augustus (3) ♡ Gerbera79 - 36 jaar - 2e kindje ♡ Minimee - 28 jaar - 2e kindje ♡ Pat1978 - 37 jaar - 3e kindje 27 augustus (5) ♡ Yoga - 29 jaar - 1e kindje ♡ MamaDeluxe - 33 jaar - 10e kindje ♡ Veertje13 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Liefde28 - ? Jaar - 1e kindje ♡ Borelli - 42 jaar - 3e kindje 28 augustus (3) ♡ Roompje25 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Lisil - 31 jaar - 2e kindje ♡ Afkes 10tal - 35 jaar - 2e kindje 29 augustus (1) ♡ SunFlower85 - 30 jaar - 2e kindje 30 augustus (1) ♡ Patricia28 - 33 jaar - 1e kindje 31 augustus (1) ♡ Dehi - 26 jaar - 2e kindje Totaal: 32 Jongen (0) | Meisje (0) | Verassing (1) ♡ Afspraken ♡ December 28: Maani 1e echo 29: Cilla83 1e echo 30: Magnolia83 1e echo Januari 4: Meissie86 Intake 5: Vaya2014 Intake 5: ElisabethD 1e echo + intake 5: Liefde28 1e echo gyn 6: Claudia2014 1e echo 6: Rietje86 1e echo + intake 7: Beeb1987 1e echo 7: Veertje13 1e echo 8: Pat1978 1e echo 11: Meissie86 1e echo 11: Bobbie90 1e echo + intake 11: Anne201 1e echo 12: Claudia2014 Intake 12: Roompje25 afspraak gyn 12: Bloempje8 1e echo 12: Warme jas intake 15: Iez afspraak gyn 18: Liefde28 echo VK 19: MusPoes intake 21: Lisil 1e echo + intake 26: Yoga termijnecho 28: Smurfin29 1e echo 28: Gerbera79 1e echo + intake 29: Smurfin29 Intake 29: MusPoes termijnecho Februari 2: Veertje13 intake + termijn echo 2: Lisil termijnecho Sterretjes die we niet zullen vergeten: 💫 Mimi1988, Dogs84, Atjongsma
Ik heb het nu 1x gehad best heftig die krampen maar goed mij werd verteld dat het erbij hoort naar als je je zorgen maakt gewoon de vk ff bellen hoor
Yup heel herkenbaar ja zeker omdat we n samengesteld gezin zijn ik een dochter en hij ook 2 dus we zijn al met zn 5en zeg maar
Welkom Borelli! En Maani, geniet van je echo. Ben heel benieuwd, ik mag nog een weekje wachten... zo spannend! Over een week komt mvm trouwens ook langs. Liefs!
Maani succes!!!! Zijn er hier nog meer dames die eigenlijk geen kwaaltjes of iets hebben? Ik voel eigenlijk bijna niks, af en toe klein vaagje misselijkheid. Maar thats it. Maak me dan toch weer zorgen...
Succes vandaag Maani, super spannend! Sunflower, ik heb hetzelfde. Net daarom toch maar nog een test gedaan, had namelijk ook nog geen 'knaltest' gehad. Er was gelukkig binnen 10 seconden een vette streep zichtbaar, nog dikker dan de controle-streep. Een soort van geruststelling.. Eigenlijk zou het wel lekker zijn om de hele zwangerschap weinig symptomen te hebben i.v.m. werk (ben ondernemer, full-time). Maar het maakt wel onzeker, heel dubbel gevoel..
Dankjewel dames!! Wordt nog een lange dag haha want ben pas eind vd dag aan de beurt! 😁 maar wel onwijs spannend!!
Herkenbaar inderdaad, minder felicitaties. Vanaf de 5e werd het minder en nu weer meer (ik denk eerder totale verbazing dan echt een felicitatie hoor haha!)
Ik had vanmorgen een belangrijke les. Het was me al opgevallen dat ik nog niet had gespuugd terwijl ik dit vrij heftig had in eerdere zwangerschappen en toen al heel vroeg. Nou vanmorgen hing ik er boven. We moesten het huisje in center parcs uit vandaag en dacht even mooi op tijd de auto te halen en daarna pas te eten. Dat heb ik geweten, heb heerlijk gal lopen spugen. Meteen wat gegeten daarna en toen ging het wel, maar dat weeïge gevoel van dat gal spugen ben ik nu nog niet kwijt. Dus de wijze les, meteen wat eten en niet pas een half uur later. Tegelijkertijd was ik stiekem wel een beetje blij, had toch even een positief gevoel dat dit een goed teken was.
Ik voel me compleet anders dan bij mn 1e iig dus ik laat t lekker op me komen qua kwaaltjes Woensdag mee opgegeven voor mvm naar nog niets gehoord ivm feestdagen Denk ik
Succes maani! Sunflower; ik heb maar weinig klachten. Ook niet misselijk. Welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd!
Hier nog steeds beroerd misselijk overgeven. flink opgezette buik, last van obstipatie, (knikkers) Positiebroek besteld bij c&a en die was voor t weekend gekomen en maar aangetrokken dat zit lekker
Nog bedankt voor de felicitaties ivm ons jubileum We hebben het leuk gehad, overdag ook nog lekker naar het strand geweest met de hond. Maani veel succes vanavond bij de echo Hopelijk is alles goed. Kan niet wachten tot ik ook mag. Had laatst voor de grap een ovulatietestje gedaan (heb er toch nog veel liggen, aangezien alles wat sneller is gegaan dan verwacht). En die gaf mooi een smiley aan (clearblue). Nog steeds bijna geen klachten, zoals ik wel meer lees. Maakt het lastiger te realiseren dat het echt zo is.
Dit is mijn 7e keer zwanger en het lijkt elke keer heftiger te worden. Vooral mijn darmen zijn compleet de weg kwijt, mijn lontje is heel kort (als die er al is, ha, ha) en ben snel duizelig. Maar tot nog toe geen spugen dus ik mag me gelukkig prijzen denk ik! Veel succes dames met de klachten, het is voor het goede doel! En Maani ik hoop veel plezier straks...