Thnx Ben zelf niet zo handig met die lijstjes ts dak nu weer n beetje meeklets viel me nog mee dat mn account t nog deed na ug jaar haha
maani wat vervelend zeg, fingers crossed voor zaterdag, ik duim voor je mee. ik mag volgende week woensdag voor eerste echo dan ben ik 7.5 weken, vind best spannend dagen gaan me veel te langzaam. las hier ergens dat ovulatietesten ook reageren op hcg en daar had ik nog een doos van liggen dus ik gisteravond geprobeerd, zow die knalde eruit al voor de urine ver genoeg was dat de hele test vochtig was... best grappig. hier alleen last van mijn borsten en moe, verder voel ik me prima. daardoor ga ik wel eens twijfelen.
@ Maani, wat vervellend allemaal...hopelijk kom je de komende dagen goed door en weet je een beetje afleiding te vinden. Ik heb de VK nog steeds niet gebeld, wil eigenlijk eerst nog genieten van het feit dat ik zwanger ben voordat ik me druk wil maken over een echo die misschien niet goed is... Dus dan maar in het nieuwe jaar een afspraak maken en nu maximaal genieten. Ik heb het gisteren verteld aan twee goede vriendinnen, die knuffelde me bijna omver! Zo lief. En dat terwijl ik me toch ook een beetje druk maakte over de reacties gezien mijn leeftijd... Wel erg fijn zo. Voor de rest vertellen we het pas als de eerste echo na 9 weken goed is... Nog 4 weekjes wachten dus!
Ik werd net op dit topic gewezen, mag ik er ook bij? Ik ben Daisy, 29 jaar en voor de 5e keer zwanger. Hopelijk wordt dit ons 3e kindje. Als het goed is ben ik op 29 augustus uitgerekend
Welkom Daisy! Wat verschrikkelijk dat je drie kindjes moet missen.. Ik duim voor je dat het deze keer goed mag gaan!
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ 16 augustus (0) 17 augustus (2) ♡ Cilla83 - 32 jaar - 3e Kindje ♡ Bobbie90 - 25 jaar - 1e kindje 18 augustus (1) ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje 19 augustus (1) ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje 20 augustus (2) ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje ♡ Magnolia83 - 32 jaar - 2e kindje 21 augustus (1) ♡ Meissie86 - 29 jaar - 2e kindje 22 augustus (2) ♡ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♡ Jackyy - ? jaar - 2e kindje 23 augustus (6) ♡ Anne201 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Tafelkleedje - 28 jaar - 1e kindje ♡ Iez - 34 jaar - 3e kindje ♡ MusPoes - 27 jaar - 2e kindje ♡ Warme jas - 35 jaar - 1e kindje ♡ LaQueen - 24 jaar - 1e kindje 24 augustus (3) ♡ Bloempje8 - 23 jaar - 2e kindje ♡ Smurfin29 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Jansiepansie - 32 jaar - 3e kindje 25 augustus (2) ♡ Beeb1987 - 28 jaar - 1e kindje ♡ ElisabethD - 32 jaar - 2e kindje 26 augustus (3) ♡ Gerbera79 - 36 jaar - 2e kindje ♡ Minimee - 28 jaar - 2e kindje ♡ Pat1978 - 37 jaar - 3e kindje 27 augustus (5) ♡ Yoga - 29 jaar - 1e kindje ♡ MamaDeluxe - 33 jaar - 10e kindje ♡ Veertje13 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Liefde28 - ? Jaar - 1e kindje ♡ Borelli - 42 jaar - 3e kindje 28 augustus (3) ♡ Roompje25 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Lisil - 31 jaar - 2e kindje ♡ Afkes 10tal - 35 jaar - 2e kindje 29 augustus (2) ♡ SunFlower85 - 30 jaar - 2e kindje ♡ Daisykesie - 29 jaar - 3e kindje 30 augustus (1) ♡ Patricia28 - 33 jaar - 1e kindje 31 augustus (1) ♡ Dehi - 26 jaar - 2e kindje Totaal: 35 Jongen (0) | Meisje (0) | Verassing (1) ♡ Afspraken ♡ December 28: Maani 1e echo 29: Cilla83 1e echo 30: Magnolia83 1e echo Januari 2: Maani extra echo 4: Meissie86 Intake 5: Vaya2014 Intake 5: ElisabethD 1e echo + intake 5: Liefde28 1e echo gyn 6: Claudia2014 1e echo 6: Rietje86 1e echo + intake 7: Beeb1987 1e echo 7: Veertje13 1e echo 7: LaQueen intake 8: Pat1978 1e echo 11: Meissie86 1e echo 11: Bobbie90 1e echo + intake 11: Anne201 1e echo 12: Claudia2014 Intake 12: Roompje25 afspraak gyn 12: Bloempje8 1e echo 12: Warme jas intake 12: Daisykesie 1e echo gyn 13: Jackyy intake 15: Iez afspraak gyn 15: Lisil 1e echo + intake 18: Liefde28 echo VK 19: MusPoes intake 26: Yoga termijnecho 28: Smurfin29 1e echo 28: Gerbera79 1e echo + intake 29: Smurfin29 Intake 29: MusPoes termijnecho Februari 2: Veertje13 intake + termijn echo 2: Lisil termijnecho Sterretjes die we niet zullen vergeten: 💫 Mimi1988, Dogs84, Atjongsma
Dankje Bloempje! Geen idee of het de bedoeling was maar ik ben maar zo brutaal geweest om mezelf in het lijstje erbij te zetten 12 jan heb ik de eerste echo bij de gyn
Welkom Daisy! En gefeliciteerd! Zo te zien heb je al aardig wat moeten door staan. Hopen dat je nu een goede voldragen zwangerschap mag hebben. Ik ken jou ook van t topic herhaalde miskramen, al schrijf ik er zelf heel weinig. En wat de lijst betreft, scheelt mij weer werk haha Je bent alleen t totaal vergeten aan t passen naar 35. Zo we zijn gewoon al weer met z'n 35-en dames! 👍
@Maani: ik heb het meteen aangepast Hopelijk mag dit kindje idd komen. Maar Mn twee meiden waren zeker weten gezond, dus het moet gewoon kunnen. Hopelijk is dit gewoon weer de juiste Kwaaltjes zijn er ook al een beetje; zeurende buikpijn en wat steken als ik te snel op sta of heel de dag gelopen heb. En de misselijkheid komt ook op gang (maar ben nu ook ziek, dus kan ook daardoor komen, al word ik dan meestal niet misselijk). Drinken smaakt me al niet meer zo....dus dat wordt weer dwingen
Borelli, wat knap dat je nog geen vk hebt gebeld! Ik kon écht niet wachten tot ik eindelijk kon bellen voor een afspraak
hey meiden! Bedankt voor het succes wensen! De echo was goed en het hartje klopt!!! Wel heb ik een vleesboom waar ik me beetje zorgen over maak. Over drie weken weer een echo.. spannend!
Fijn dat het goed was! En qua termijn klopte wat je dacht? En die vleesboom moeten ze daar iets aan doen of kan het geen kwaad?
Nog bedankt voor de tip meis Hier zitten toch weer meer meiden die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn. Heel fijn! @Cilla: wat fijn! Zeiden ze nog wat over die vleesboom? Op zich wel geruststellend misschien dat je pas over 3 weken terug hoeft te komen?
Gefeliciteerd! We konden allemaal wel wat goed nieuws gebruiken 😉 Hebben ze meer informatie gegeven over die vleesboom? Ik ken iemand die er ook eentje had tijdens haar laatste zwangerschap. De zwangerschap is helemaal probleemloos verlopen dus het hoeft geen probleem te zijn 👍
Ze zei er nu gelukkig niks over! het termijn lijkt nu iets korter en staat nu op 6.1 terwijl ik 6.6 dacht.
@Cilla, gefeliciteerd met de mooie echo. Geeft toch even rust lijkt me! @Daisy, ook gefeliciteerd en welkom! @Anne, niet echt knap hoor... Ik ben onverwachts zwanger, we hadden de wens voor een derde al laten varen na de laatste MK vorig jaar januari. Dit is zo bijzonder dat ik liever zo lang mogelijk het idee van zwanger zijn, wil houden. Beetje stom misschien maar wil geen 'echo stress' hebben. Omdat dit de eerste keer is dat we spontaan zwanger zijn, lopen we nu ook niet in het ziekenhuis en krijgen ook geen vroege echo aangeboden dus dat is ook nieuw voor ons.
Bij jou dus ook een verschil van 5 dagen net als bij mij. Zaterdag zou ik volgens hun op 6.0 zitten dus ik heb nog steeds goede hoop. Ik heb je uiteraard al gefeliciteerd in het besloten groepje. 😘