Ik begrijp je helemaal hoor! Ik heb nog door getest tot eergisteren! Knaller dan knal. Maar de angst dat ie ineens lichter is snap ik ook!
Bedankt allemaal! Ik hoef pas aan het einde van de middag. Verschrikkelijk. Ik durf niet. Ben zo bang dat het niet goed is. Ik heb de hele dag gereserveerd voor een handwerkje dat ik per se vandaag af wil hebben. Om maar bezig te blijven.
Het ging echt super goed tot nu. de zwangerschap voor deze vloog ik tegen de muren op. Nu ben ik steeds heel kalm gebleven. Heel nuchter. Vandaag? Oei. Ik durf niet positief te zijn. Stel dat het weer fout zit? Een vierde miskraam op rij? We moeten om twee uur. Nog drie uur te gaan.
Ahh ja ik begrijp je angst... Zo zat ik ook in de wachtkamer.. Blehh. Nee mop, ik ga voor een goede mooie echo voor jou vandaag!!
hoi meiden! wat kletsen jullie snel hihi Ik lees over levensechte dromen en nachtmerries, ik heb ze ook al nachten. wordt ook soms moeier wakker dan toen ik naar bed ging. Vannacht ook gedroomd dat ik een miskraam kreeg, toen ik wakker werd moest ik echt even denken dat het een droom was en ik nergens last van heb. Magnolia alvast veel succes! spannend! ik duim voor je wat doen ze bij een intake? is toch alleen vragen stellen? of doen ze ook onderzoek? bloeddruk enzo? nog minder dan een weekje dan mogen we als ik er aan denk word ik ook al nerveus, en dan is het nog niet eens de echo Daisykesie ik snap je hoor! ik heb nog op 4.5 getest en toen niet meer, was ook bang dat hij af zou lopen of iets. zijn hier nog meer meiden zonder echte kwaaltjes? ben nu wel moe en ik heb puistjes op rare plekken maar verder nergens last van niet misselijk en mijn borsten zijn maar een beetje gevoelig.
Vaya, klinkt als mijn verhaal moe in de avond, moe in de ochtend. voel me verder prima behalve idd meer puistjes en gevoelige borsten. van de week 1 avond dat ze echt een beetje pijnlijk waren, draaien in bed moest voorzichtig.. Vind het daardoor wel wat meer spannend, dat ik niet zoveel voel of anders voel... Wij mogen vandaag over een week voor de intake en eerste echo.. volgens mij wordt er dan iig je bloeddruk opgenomen, moet je op de weegschaal (bleh), ze gaan ook een keer bloedprikken om je bloedgroep te bepalen maar weet niet of ze dat gelijk doen. bij ons wordt er ook gelijk een eerste echo gemaakt, maar dat komt denk ik ook omdat ze zelf kunnen echo'en.. dan een week of 3 later voor de termijn echo. ik heb idd ook een ovulatietestje gedaan. hihi sprong er uit die streep . zo ik heb weer een paar patienten gezien en begin een beetje wakker te worden.. Nog 1,5 dag en dan weer lekker 4 dagen vrij! Heerlijk vooruitzicht. Maandag naar een vriendinnetje die 13 weken zwanger is en alleen maar ziek is geweest sinds ze het weet zo erg dat ze op het randje zit van opgenomen worden. echt sneu. Ze weet nog niet dat ik ook zwanger ben. Even kijken hoe het met r is, misschien vertel ik het al wel aan haar anders even wachten tot na de echo als we een kloppend hartje hebben gezien... kan niet wachten..... Dan nog even wat leuks verzinnen om het aan de ouders te vertellen. 1 moet via de telefoon, maar bedacht me dat ik maar eens ga proberen via facetime... alleen even kijken dat ik ze dan samen thuis heb.
Intake is meestal vragenlijstjes afgaan, wegen, bloeddruk meten en heel soms een echo Ik had trouwens bij mijn tweede zwangerschap echt 0 kwaaltjes Had ook een beetje bloedverlies gehad dus wist bijna zeker dat het mis was. Maar gewoon een keurig kloppend hartje bij bijna 6 weken al. Pas vanaf 6 weken kwam de misselijkheid en moeheid (maar dat heb ik bij alle zwangerschappen helaas gehad). Begin nu ook al misselijk te worden en dan ben ik pas 5+2 pffff. Maargoed, tegelijkertijd voelt het heel erg goed haha, ik wil zo graag een levend kindje erbij, en daar horen de kwaaltjes gewoon bij Hier trouwens dat ovutestje https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xft1/v/t1.0-9/1924290_10153827512389049_1030856904827683991_n.jpg?oh=9c7d14ae30c7b95c4cc01d73eb686c76&oe=57070DD2&__gda__=1461185459_5bdea526d94c82c8dcbc5755e0c088cc De teststreep werd binnen een paar tellen al zo zwart haha. Hopelijk is het een goed teken
Heel veel succes Magnolia! hoop dat dit voor jou een mooie zwangerschap gaat worden. Ik heb morgen moeders voor moeders over de vloer. Spannend. Vind het wel een fijn idee om mijn steentje daar aan bij te dragen. Veel mensen in mijn omgeving die in de medische molen hebben gezeten en daar zeker baat bij hebben gehad.
Maani: even voor de lijst. Normaal gesproken worden de afspraken die er al geweest zijn en die teruggekoppeld zijn verwijderd. Dus misschien ook een idee voor onze lijst?
gelukkig hebben meer meiden weinig kwaaltjes bedankt voor de antwoorden over de intake, vind het erg spannend allemaal. wij hebben hier een echo centrum waardoor de verloskundige nietzelf een echo maken. wel jammer hihi maar goed we maken dan meteen een afspraak voor een echo dus wie weet kan het snel er achteraan.
Meiden kan het zijn dat een ovulatietest een minder donkere streep geeft dan een zwangerschapstest? Ik heb ook even een testje gewaagd (het was toch alweer een week geleden) en de test streep was wel donker, maar niet donkerder dan de controlestreep (en dat was bij de laatste zwangerschapstest wel zo). Geen reden om me zorgen te maken toch?
Volgens mij kan dat idd Elisabeth....voor zover ik weet KAN een ovutest op zwangerschap reageren, maar het hoeft niet. Ik had vanochtend toevallig een bijna zwarte streep, maar zelfs dat geeft geen garanties.