Je testen zien er prima uit vaya geen zorgen maken 😉 Veel plezier rietje! Maani jou testen zien er ook goed uit. Ik heb vandaag niet meer getest. Morgen weer een poging 😬 Meissie heftig hoor jou eerste zwangerschap, wel een fijn gevoel dat je nu zo goed in de gaten gehouden wordt. Hopelijk blijft dit kleintje wat langer zitten. Geslachtsbepaling gaan wij niet apart een echo voor doen. Ik laat de nubbtheorie los op m'n 12 weken echo en wacht dan "rustig" af tot de 20 weken echo.
Hoi hoi vaya, Jaa ik lees altijd mee bij de nod lijst en vind het leuk om soms te reageren en mee te leven. Jullie sommigen ken ik natuurlijk nog van de oude nod lijst. Ik wil jullie ook steunen. Het zijn nu natuurlijk spannende tijden vooral de eerste 12 weken. Ik begrijp jullie helemaal. Ik zie je testen en vind het goed positief hoor. Zolang je geen bloed heb is het goed. Ik zelf heb wel negatieve ervaring je weet het. Testen die wel opliepen maar niet echt knal werden. Eindigde op een miskraam. Dat hoeft niet te betekenen dat jij het ook krijgt. Zoals ik zei, geen bloed is goed. Dit keer waren mijn testen wel opgelopen en werd ik minder angstigmaar toch was het moeilijk om af te wachten op eerste echo. Heb wel een goede echo gehad maar nu heb ik angst weer omdat ik denk misschien dat bij de tweede echo hartje gaat stoppen of baby niet gaat groeien etc. In onze lijst zijn er paar meiden die dat meegemaakt hebben.. Het is alleen maar afwachten helaas Kijk dit was mijn test op NOD
En dit was 2 dagen na NOD Dus het kan nog donker zijn. Je bent nog precies 4 weken? Ik ben uiteindelijk 2 dagen vooruitgezet wat ik zelf ook dacht maar 28 december termijnecho en dan weet ik meer
Je lees zoveel verschillende berichten roos, sommige komt alles goed en zoals bij jou en andere gaat t toch mis. Er is geen bloed, wel lichte krampjes in mijn lies. Als t niet goed gaat kan ik t toch niet tegenhouden. Maar t begon ze vlot, liep ze snel op die testen en nu blijft t Zo hangen. We wachten mar af. Doe nog wel cb met indicator, daarnaast stop ik er ook mee. Doe ook niet volgende week ofzo, zenuwslopend haha
Je hebt gelijk vaya. We kunnen het niet tegenhouden.. Hoop toch dat het goed gaat. Stress niet en probeer toch te genieten en test niet meer. Of idd nog een keer en dan klaar.. Love1990, dat is normaal meid.. Is niet erg. Soms heb je idd afsvheiding
Hahah lekker love! Lekkere klodders Net de cb gedaan met onderstaand resultaat. Ik toch keurig voor 4weken? Ik stop nu met testen! Ik ben blij en ga genieten van het feit dat ik zwanger ben
Goede instelling vaya! Ook wel oplopende testen zeggen niet altijd alles! Bij mij waren ze bij beide miskramen echt knallend! En toch ging t alsnog mis. Waarschijnlijk zijn ze daarna weer gaan aflopen maar toen heb ik niet meer getest. Je kan er idd beter van gaan genieten en je niet te druk proberen te maken. Zwanger zijn is en blijft een mooi wonder, maar het verloop ervan hebben we helaas niet zelf in de hand. Dikke knuf!
Nou we hadden sowieso geen voorkeur qua geslacht. En t gekke van alles is dat ik in t begin echt overtuigd was van een jongen! Dus toen ze met de bepaling zeiden meisje, dacht ik huh ow echt?? Blij met beiden maar verbaasd. Dus daar snel al aam gewend en inderdaad kleertjes gekocht en al. Naam bedacht! We noemden 'haar' zelfs al zo! Dus je moet je voorstellen als je dan 6 weken later te horen krijgt van... Oepss foutje!! 😳 maar ja nu kan ik er wel om lachen. Die kleine heeft ons goed gefopt! En bij een verloskundige praktijk hebben ze gewoon meer ervaring met geslacht bepalen op 20 weken en minder ervaring over t algemeen met eerder. Vandaar een Echobureau absoluut onze keus dit keer! Ow en love, de nub theorie en skull theorie klopte bij ons ook niet. Alles wees op een meisje. Maar is toch echt een jochie met een pipi! 😁 hihi
T is gewoon t gevaar van veel testen en vroeg testen. Als ik vandaag pas had getest had ik de onzekerheid ook niet gehad Ik heb de afgelopen tijd mijn temperatuur bijgehouden. Niet in de ochtend maar in de middag/avond. Erg bijzondere bevindingen gedaan eigenlijk hihi. Hij is na mijn ei 37,5 en toen ik ongesteld werd een dag ervoor 37. Nu was hij steeds 37,5 na mijn ei op 2 dagen na, toen was hij 36.8, dit was 7 en 8 dpo. Daarna werd hij weer 37,5 en dat is hij nu nog steed ondanks dat het niet betrouwbaar is overdag zijn de verschillen groot genoeg om er informatie uit te halen
Hoi allemaal... Misschien in het NODforum al gezien, maar ik mag me ook bij jullie voegen. Vanochtend (of eigenlijk morgen gezien ei ong 12u na pos. ovulatietest springt) was mn NOD. En de test is superpositief. Zet me voorlopig maar op 21aug. Geslacht houden we graag verrassing en ik ben 28 jaar en heb al een zoontje.
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ -16 augustus -17 augustus ♡ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje ♡ Cilla83 - 32 jaar - 3e Kindje -18 augustus ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje -19 augustus ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje -20 augustus ♡ Vaya2014 - ? Jaar - 1e kindje -21 augustus ♡ meissie86 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Veldmuisje - 28 jaar -2e kindje -22 augustus ♡ Maani - 33 jaar - 2e kindje -23 augustus -24 augustus -25 augustus -26 augustus -27 augustus -28 augustus -29 augustus -30 augustus -31 augustus Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ Maani 28 december 1ste echo Cilla83 29 december 1ste echo
Mooie CB vaya! Maani bij dochterlief geen Nubtheorie er op los gelaten want de echo was iets te vroeg. Wel de skull met 20 weken en die klopte 😉 Veldmuisje welkom meid! Super dat het hormoonpompje gewerkt heeft!
Maandag het ziekenhuis mailen. Dan moet ik waarschijnlijk die dag nog bloedprikken en weet ik het zeker qua hcg-waarde. Nu moet ik wel zeggen, bij de laatste echo's waren er twee goed groeiende follikels te zien, die beiden door zijn gegaan. En nu de test al zo duidelijk is, 1 dag voor nod, zou een tweeling een mogelijkheid kunnen zijn, denk ik zo... Ik houd er een klein beetje rekening mee....
Spannend veldmuisje! Dat gevoel had ik vorige maand dat t er twee waren. Nu niet 😉 zou bij jou heel goed kunnen!! Zou je t leuk vinden een tweeling? Denk alleen niet dat t streepje op je test wat zegt over 1 of 2. Veel verhalen gelezen over dames die zelfs laat positief testen en er twee hebben gekregen. En kijk maar naar mijn test van vandaag. Ook zwanger en kids en heel donker voor 12dpo. Die is nog iets donkerder. Heeft denk meer te maken met hoe snel je hcg aan maakt en vooral hoe snel t verhoogd. Maar wel spannend zeg! Ben benieuwd! 😁
Dat is zeker spannend veldmuisje! Een tweeling lijkt me wel zwaar, maar heel bijzonder. Ik geloof dat ik een darmenbuikje heb 😨 Bij dochterlief was ik met 12 weken nog zo plat als een dubbeltje. En nu 😮 Ik ben van mezelf heel erg mager en je ziet nu echt een bolling.
Ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant wel leuk, maar ook erg zwaar, lijkt me. En hoe alles dan gaat enzo... Met borstvoeding, überhaupt het voeden van twee mondjes, zoet houden, verschonen, enz. Laten we het eerst maar even afwachten. Ben op zich niet bang voor het bloedprikken maandag, ik voel gewoon dat het goed zit. Zeker nu twee verschillende testen beide positief testen. Vorige maand had ik namelijk ook een positieve test (wel een stuk lichter) en toen was ik niet zwanger, geen hcg in bloed. Daar ben ik nu niet bang voor eigenlijk...
Ik zag met foto's maken dat de streepjes erg licht zijn. 10/12 was NOD. Is getest met avond urine. 11/12 ochtend. Misschien morgen nog maar eens testen kijken of het mooi op gaat lopen. Maar ik heb nog maar 1 test. Mijn dochter is 13 maanden. We dachten. we gaan het weer proberen. Ronde 1 raak. Voor mijn dochter een miskraam gehad met 8 weken. Ik hoop dus dat het goed zal gaan. We wachten af. Wel leuk om mee te kletsen, heb dat bij mijn vorige zwangerschap niet gedaan.