16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Hopelijk ben ik niets vergeten bij te werken in de lijst!

Truste dames en tot morgen! 💋

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Daar zit ik ook mee mn dochter en nageboorte was er in 4uur en 20 min ben thuis bevallen toen zou ook nu weer thuis Willen bevallen naast zo bang dat de hulptroepen te laat komen

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Bloempje wat fijn zeg een kloppend hartje

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Badedas alsnog gecondoleerd meiss wat n emo periode zo ook voor jullie

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Kaila: het was idd bij dat ene keer gebleven gelukkig.

Omdat ik op vakantie ben bij m'n moeder en ik hele dagen misselijk en moe ben hebben we besloten om het haar te vertellen. De laatste 2x ging het via Skype en nu konden we het face to face doen. Ze was in shock en de angst sloeg bij haar meteen toe. Ik zei tegen haar dat ik geen negatieve dingen wil horen alleen positief. Wel gelukkig hield ze verder haar mond. We waren eigenlijk pas van plan om het iedereen pas rond week 23-24 te vertellen. Nou iig leuk om het aan haar persoonlijk te hebben kunnen vertellen.

Beterschap Maani.

6. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Nou dames ik begin steeds meer te stressen... zou willen dat het nu al donderdag is en dat we de bevestiging krijgen dat alles goed zit. Ben zo ontzettend bang dat het weer mis is... Denk dat ik minder misselijk ben, alhoewel ik nu weer steeds meer misselijk word, maar dat komt denk ik dan weer omdat ik me zo druk maak...mijn borsten deden gisteravond ook minder pijn...zit mezelf echt helemaal gek te maken...:(

Dames die van vandaag hun echo hebben ElisabethD en liefde alles goed?

7. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Jij was nog laat wakker Iez ;). Hoe gaat het nu?

Badedas, gecondoleerd en sterkte. Het zal wel een extra emotionele periode voor jullie worden.

Warme Jas, vandaag de echo? Succes/sterkte!

Daisykesie, wat een nachtmerrie verhaal. Nu niet te veel stressen hé, buikpijn hoort erbij.

Hier komt MvM vanavond. Voor de zekerheid zelf m'n ochtendurine nog wel even getest, en gelukkig weer een mooie knaltest.

Edit: Veertje, nog even volhouden! Het is zo donderdag, en dan krijg je hopelijk prachtig nieuws!

8. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Het hartje klopt!! We zijn zelfs een paar dagen vooruit gezet. Maar ik blijf gewoon even op de 25e. Ik pas de datum eventueel wel aan na de officiële termijnecho. Ben helemaal opgelucht!

9. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Wat goed Elisabeth! Fijn nieuws! Nu genieten!

10. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Fijn Elisabeth!!

Ik had vanmorgen flink bloedverlies.. Mag vanavond komen voor een echo maar vrees het ergste

11. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Jeeh Elisabeth super nieuws!!!

en Sunflower85 oh nee...hopelijk valt het mee...

12. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Elisabeth, supernieuws!!

Sunflower, pfff wat een spanning weer. Succes met de echo vanavond

13. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ow nee toch Sunflower...sterkte!

14. Warme Jas

Warme Jas Lid

2 dec 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist een echo gehad. Ik ben gematigd positief. Er is een hartslag vastgesteld, alleen nog te langzaam. Groei staat alleen op ruim 5,5 week en dus een hartslag die net op gang komt of die nu aan het stoppen is. Volgens de telling zou ik nu ruim 6,5 weken.

Ik heb een variabele cyclus met een verschil van ca 5 dagen en mijn laatste menstruatie was een hele korte. Was de eerste poging dus niet bezig geweest met ovu testen e.d.
    Ik teste ook steeds negatief en had pas op 21 dec een positieve test.

Bloeding komt niet bij vruchtje vandaan of uit de baarmoeder. VK zegt dat dit mogelijk nog te maken heeft met de innesteling of dat er aan de buitenkant van de baarmoeder een hematoom zit of heeft gezeten die voor de bloeding zorgt.

Donderdag 14 januari weer een echo.

15. Warme Jas

Warme Jas Lid

2 dec 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Badedas: het is vreselijk om een ouder te moeten missen. Hoop dat je positieve energie en levenslust haalt uit je zwangerschap.

Iez en Sunflower: hoe gaat het nu?

16. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ok Warme Jas, dat klinkt positiever dan ik had verwacht. Vooral het nieuws dat de bloeding niet uit de baarmoeder komt. Wie weet komt het toch allemaal nog goed?

17. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Wat geweldig Elisabeth! Warme jas, fijn dat je toch wat hebt gezien. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

Veel sterkte voor jou, Sunflower!

18. Liefde28

Liefde28 Actief lid

6 sep 2014
    123
    26
    28
    Vrouw
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Elisabeth.. Wat ontzettend fijn! Super.
    Sunflower, ik zal aan je denken.. Wat spannend zeg.
    Warme jas, wat een onzekerheid zeg. Pff!

Ik rij zo aan naar het ziekenhuis.. eerste echo! Hart in mijn keel... xxx

19. lucy16

lucy16 Lid

1 mei 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1379 lucy16, 5 jan 2016
    Laatst bewerkt: 5 jan 2016
    Warme jas fijn dat het mogelijk toch oke is! Spannend hoor!!

Sunflower sterkte meis hopelijk voor jou ook een andere oorzaak van bloeding en alles verder oke. Duim voor je!

Iez voor jou ook spannend, prettig dat mams het weet en ze zich verder van commentaar kon onthouden ���� Het is je iig keihard gegund dat het nu allemaal goed mag gaan!

Elisabeth gefeliciteerd!!

Ook hier twijfels soms....zijn m'n borsten nou minder pijnlijk.....zou ik niet misselijker moeten zijn....is het wel echt zo....pffff wordt er soms een beetje moe van �� Hopelijk kan ik vandaag weer een beetje weg uit m'n hoofd en terug naar m'n basis/ rust ��

Liefs Lucy

20. lucy16

lucy16 Lid

1 mei 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL

Ahhh liefde wat super spannend!!! Suc6!!!!! en laat je het ons weten?

Deel Deze Pagina