Oh wow, petje af dat jij kostwinner bent en ook nog voor zijn 2 kindjes. Het worden zware tijden zo te lezen, maar het nieuws is net binnen en logisch dat je nu zo van slag bent. Maar gewoon positief blijven hij komt vast gauw aan de bak ook al is het wellicht niet zo dicht bij huis. Sterkte met deze situatie.
T is niet goed, zag er niet zo uit als het moest. Voor de zekerheid morgen en vrijdag hcg laten prikken maar ik en de hoop al opgegeven
Oke..wat een k gevoel hé!! Laat de hoop nog niet helemaal varen en wacht de hcg nog even af! Dikke knuffel, sterkte!
Thnx hij heeft gister gelijk een uitkering aangevraagd en hij schijnt er 18 mnd recht op te hebben dus kan hij rustig op zoek naar wat anders hij geeft er gister ook gelijk n sollicitatie uit gedaan
Brrr, wat een hoop onzekerheid in deze groep. Voor de meiden die het nodig hebben, allemaal sterkte! We zijn hier nog niet echt met het geslacht bezig. Eerst de echo van maandag maar. Bij mijn zoontje hebben we destijds in Barendrecht een pretecho met geslachtsbepaling laten maken. We hadden toen een uitgebreide echo gekozen en die vrouw heeft toen ook gelijk al het één en ander nagekeken waar naar de 20-weken echo ook naar gekeken wordt omdat ik daar zo tegenop zag (was toen ruim 17 weken zwanger). Dat was wel heel fijn, zeker omdat zij ook GUO's maakt en dus heel goed weet waar ze naar kijkt.
Sunflower, ik hoop echt voor je dat het toch goed is. Badedas, uiteraard hoop ik voor jou ook dat het toch goed is en dat het gegroeid is en het hartje is gaan kloppen. Ik zou zelf ook wel eerder gaan voor een echo, Badedas. Ik vind voor mezelf 14 januari al wat laat was liever 12 januari (dat was precies een week geweest) voor een tweede echo gegaan.
En Lisl, Pfff heftig. Ik zou denk ik daar ontzettend van in de stress schieten. Mijn contact loopt over 2 maanden af en moet dan een vast contract krijgen.
Sunflower, wat rot meis! HP12, zij werkt ook als echografiste bij onze VK en bij haar heb ik ook een keer een pretecho laten maken. Leuk mens! Net zo goed als die in Gorinchem, alleen wel een stukje duurder. Pffff ik heb zo beroerd geslapen! Eerst werd ik zelf wakker om te plassen en daarna besloot mn dochter nog 4x (!) eruit te komen! En dat terwijl ze normaal altijd doorslaapt en hooguit 1x moet plassen... Nu dus maar proberen bij te tukken op de bank.
Lisil, wat balen van het werk van je vriend! 18 maanden uitkering is wel fijn, dan moet het vast wel lukken om iets nieuws te vinden! Badedas, sterkte met het afwachten. Maar op die termijn zou het ook nog allemaal goed moeten kunnen gaan, toch? MamaDeluxe, klinkt niet fijn, maar een baarmoederontsteking klinkt nog erger. Dan zou ik het inderdaad maar goed laten controleren! Muspoes, ik moet ook steeds iets blijven eten, een leeg gevoel in m'n maag is niet fijn momenteel. Van bevallen heb ik nog geen verstand . Volgens mij ben je niet per definitie opnieuw medisch. Rietje, succes vandaag met de intake en de echo! SunFlower, wat ontzettend verdrietig...ook veel sterkte voor jullie. Daisykesie, veel plezier met bijslapen . Hier gelukkig een positieve test bij MvM gisteravond. Maar jeetje, wat een enorme emmer is dat ding waarin je je plas moet opvangen! Ben ik de enige die dat ding onhandig groot vind?
Mogen mijn volgende afspraken op de lijst? 29 januari termijnecho, 10 februari nekplooimeting, 19 februari controle vk. Lekker veel baby kijken de komende tijd 😬
Ivm met drukte en ziekte heb ik even niet gereageerd, jeetje wat is er veel gebeurd! Welkom aan alle nieuwe meiden en sterkte aan iedereen bij wie het minder gaat/niet goed is! Bij mij heeft de misselijkheid sinds de jaarwisseling flink ingezet. Geen goede combi met een fulltime baan, maar het is niet anders. Mijn gevoel zegt nu dat ik het geslacht niet wil weten, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Zijn er hier meiden die al kindje(s) hebben en bij die geboorte het geslacht niet wisten? Zouden zij hier nu weer voor kiezen of juist niet?
Sunflower jeetje nee! Wat een rotbericht! Ik hoop dat het toch nog goed komt meid. Sterkte. Jeetje wat is er toch veel onzekerheid in deze groep meiden. Mamadeluxe, ook nog zo in spanning. Sterkte. Badedas: met jouw berekening in gedachte lijkt het me helemaal niet gek dat je nog niets ziet. De 14e lijkt me idd een goede termijn om nog even te spieken. Sterkte met wachten. Cindy: wat betreft die witte kannen, er is een trucje voor. Ik leg een laag WC papier in het toilet, daar zet ik de kan op, hou ik met 1 hand vast en ga dan op het toilet zitten. Zo klem je de kan tussen het toilet en bovenbenen/billen en door het toiletpapiertje glijd hij niet weg. Zo kun je plassen. Heb inmiddels heel wat oefening gehad met die krengen. Een vriendin heeft zich tot 16 weken steeds uitgekleed van onder en ging in de douche staan met die kan tussen haar benen. Leek mij wat omslachtig, maar zij zweerde erbij. Elisabeth, fijn om die echo's te hebben om naar uit te kijken. Echt heerlijk. Bij onze vk praktijk koste met onze dochter een pret echo nog 40 euro. Toen namen ze echt ruim de tijd om het geslacht te bepalen en hebben we een hele batterij aan mooie foto's meegekregen. Ze heeft toen ook gelijk wat zaken van de 20 weken echo nagekeken. Was echt een fijne ervaring.
spannende dag vandaag weer een echo!!! hoop zo dat ze nu wel wat zien?/ voel me goed en zwanger nooit bloedverlies gehad dus je zou denken dat het goed zit na de vorige echo zijn hier toch ook wel de twijfels gekomen 11.05 weten we meer!!!!
ik begin het toch ook wel een beetje spannend te vinden, heb soms zo het gevoel dat het niet goed gaat zijn. heb weinig tot geen klachten, mn borsten doen de laatste dagen minder pijn.... nog een paar uur wachten, om 20,30u mogen we vanavond.
hoop dat je een mooie echo hebt vanavond!!! ja vervelend he die twijfels? er zit niets anders op dan wachten en hopen over een uurtje weet ik meer iig hoop ik!!!!
Yoga, balen van de misselijkheid! Hoe doe je dat met je fulltime baan dan? Ik werk ook fulltime, en ik heb er nu nog geen last van, maar ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten gaan doen. Magnolia, ik vond het vanochtend in mijn badjas ook een stuk makkelijker dat gisteravond eerst met panty en daarna strakke paardrijbroek aan . Maar iedere keer uitkleden is ook geen doen, ik ben gisteravond wel 5x geweest of zo. Ik had die fles al bijna vol met alleen gisteravond en vanochtend! Ik zal eens proberen of het werkt in onze wc, om de kan erin te zetten. Succes mrsloes en rietje met de echo's vandaag!