Borelli en rietje! Gefeliciteerd! Wat fijn weer mooie echo's en kloppende hartjes erbij! ❤️
Hmm ja ik weet ook niet wat ik kan verwachten.. Ik had ook me schildklier en bloedplaatjes etc laten onderzoeken. Vanwege spontane blauwe plekken. (Gebruik geen bloedverdunners of iets). Maar daarvan was gelukkig de uitslag allemaal helemaal goed!! Ik slik alleen nog methylcobalamine (b12) tabletjes die direct opneembaar zijn naast m'n zws vitamines. Maar om op dat hoge hcg terug te komen.. Of er komt op de volgende echo ineens nog eentje tevoorschijn. Of ik blijk wel gewoon een week verder te zijn (zoals ik in eerste instantie dacht). Of t hcg gaat gewoon als een speer.. Echt geen idee!! Gelukkig zag de laatste echo er verder wel gewoon goed uit.
Ik begrijp je angst. Maar als je hcg zo hoog is, zou ik toch proberen je daaraan vast te houden. En stress is ook niet goed he mop. Ik duim voor je 💋
hcg is van 8013 naar 18250 gegaan dus wel duidelijke stijging of het genoeg is hoor ik vanmiddag heb volgende week weer een echo en neem helemaal geen medicatie in ongeacht wat hij vanmiddag gaat zeggen eerst die maar eens afwachten en misschien nog wel een week eerst maar eens afwachten wat hij vanmiddag gaat zeggen
ik heb 1 dec iui gehad en daar heeft hij zich blijkbaar blind op gerekend 20 nov was mn eerste dag van mijn menstruatie ik weet het allemaal niet meer hoor wat een gekkigheid allemaal ik neem deze week zowiezo die pillen niet, volgende week woensdag een echo gepland en dan kijk ik dan wel weer
Ok en met hoeveel cyclus dagen moet hè rekening houden met iui? Mijn eerste dag laatste menstruatie was 22 nov anders zouden we maar 2 a 3 dagen verschillen mijne was standaard 28 dgn dus misschien een te vroege echo gehad als je cyclus langer is dan 28 zou je even ver zijn denk ik
cyclus wisselde sinds de laatste operatie heel erg was voorheen kort maar 23 dagen en daarna tussen de 26 en 28 dagen? niemand kon ook uitleggen waarom dat was gebeurd?
Dames die dat hebben laten checken, mag ik vragen hoe hoog jullie B12 was? Ik heb in het begin van de MMM ook wel eens zelf een vinkje gezet, bij B12. Dat was toen 167, volgens de gyn was dat prima. Maar ik ben toen zelf wat rond gaan lezen, en ik las dat dat een laag-normaal waarde was, waardoor het kon zijn dat je foliumzuur (B11) niet goed opnam. Dus ik ben zelf B12 en extra foliumzuur gaan slikken. Begin oktober zelf opnieuw laten prikken op B11 en B12. Mijn B12 was 279 en foliumzuur was zo hoog dat ze het niet konden meten. B12 nog steeds niet hoog dus, maar volgens mij wel voldoende?
heb jij al een echo gehad?? ik lees ook iets over een pauze?? dat ze soms wat langer erover doen om te groeien? ik moet het maar gewoon afwachten er zit weinig anders op
gyn heeft gebeld, geen medicijnen innemen!!!! en volgende week afwachten helaas nog een week spanning maar dat voelt beter dan die medicijnen hij wilde me nog niet blij maken, maar gezien de stijging moet hij het wel zeker weten dus nog een week in de wachtbank
Diapauze? Ik kan daar verder overigens weinig informatie over vinden. Jeetje, wat een achtbaan mrsloes. Goed dat je nu toch hoop kunt houden, maar stel je voor dat je niet zo had doorgevraagd en die medicijnen al had genomen. Toch ook wel idioot dat ze daar zo snel mee komen.
Wat fijn een paar goede berichten te lezen. Gefeli met de goede echo's!! En mrsloes ik had nog niet gereageerd op het verhaal met die horkerige vk. Ik ben superblij te lezen hoe jij er nu instaat! Idd f.&% die medicatie. Ech niet normaal man tsss. Haha ik was helemaal boos toen ik je bericht las en nu nog steeds een beetje. Maar goed blij dat je nu je lijf en het kindje z'n eigen tijd en ruimte geeft en dan maar weer verder kijken. Ik zou persoonlijk ook niet meer door deze vk behandeld willen worden. En dit terwijl je al zoveel werk heb moeten leveren om op dit punt te komen....grrr. Nu ja maar niet te druk om maken want das ook niet goed. �� Ik duim voor je, volgende week een Super mooie echo! Ik heb het hier nog niet tegen m'n familie vertelt. Ene moment wil ik het ze meteen zeggen " ik ben zwanger jaaaa" en dan soms geloof ik het nog niet en wil graag eerst de echo zien. �� Ik had echter pas 10-feb de eerste echo staan....zo lang wachten pfff. Ik heb daarom de vk gevraagd iets eerder te mogen, dat kon dus m'n echo staat nu op 3-februari!!!! +intake de 10e Dat is net wat minder lang geduld oefenen hihi Fijn! �� Meiden iedereen een goede dag toegewenst! Liefs Lucy
Ik had bij m'n eerste echo alleen een leeg vruchtzakje. Ik dacht 6wk te zijn (dacht t zeker te weten vanwege ei). Volgens meting VK zat ik pas op 5wk2d. Tegen mij was ze ook negatief en begon over pillen om een miskraam op te wekken (en dat terwijl ik afgelopen jaar al twee miskramen achter de rug heb). Ik besloot voor mezelf positief te blijven, voor m'n gevoel gewoon hartstikke zwanger. Ik moest 5 dagen later terug komen als ik volgens haar 6wk was. En vruchtzakje was precies 5 dagen gegroeid en dit keer met vruchtje er in en ❤️! Nou kwam ik er gister achter dat m'n hcg heel hoog is (bij de meting van vorige week 5wk3d) en heb ik zelf zo t idee dat ook zo'n dia-pauze het geval is. Dat kan de tijd nog inhalen he en dan ineens word je weer vooruit gezet na eerst achteruit te zijn gezet. Maar goed dat weet ik verder nog niet. Maar in jou geval zou zo'n dia-pauze goed mogelijk kunnen zijn. En ik zou t zeker nog niet opgeven. Hoop dat je snel ook goed bericht zal krijgen, een mooie echo! Trouwens, heb je nog wat info voor me om je op de lijst te kunnen zetten? Verwachte uitgerekende datum, leeftijd, hoeveelste kindje. 😘
Wat gaat het hier allemaal snel zeg. Gefeliciteerd Borelli en Rietje. Soms ook heftige verhalen. Het lijkt allemaal soms zo eenvoudig 'even zwanger worden en een kind op de wereld zetten'. Ik ben zelf onrustig omdat ik moet wachten tot 14 januari voor een tweede echo. Ik was vanmorgen een ietsje pietsje misselijk. Hopelijk een goed teken.