Haha de mijne ook!!!! Hij kan er niet zo goed mee om gaan. Die gaat dan echt op alles in en er helemaal in mee, alsof ik gewoon mezelf ben. Dus heb de deur ff voor m open gehouden. Doeiii!!! Lekker rustig 😂 Zie je later wel weer. ☺️
Hier precies hetzelfde, dus ik heb m vriendelijk (lees: dringend) verzocht even weg te gaan. Heerlijk die rust.
Hahaha 🙈🙈 Ik heb in me vorige zwangerschap van m'n zoontje een keer gehuild omdat hij een verkeerde zak chips voor me had gehaald! 😁😁 Was ook in de beginfase dat die hormonen zo aan t stijgen zijn. Trok tie z'n jas weer aan. En ik nog heel boos en huilend; ja loop maar weg!!! Hij heel voorzichtig; 😳.. Ehh ik wou weer terug naar de winkel gaan om de goede zak te halen.... 🙈 oeps... Zo gezegd zo gedaan. Ik daarna helemaal blij met m'n chipjes als een klein meisje 😆😂
Hahahaha! Hier veel misselijk, slap gevoel, moe en wat hoofdpijn. Voel me echt weer zwanger. Belooft niet heel veel goeds, bij mijn zoontje heb ik alles bij elkaar gespuugd en was ik zo slap en zwak... Maar goed, we zien wel! Vanochtend weer n z&k gevoelige dipstick gedaan. Netjes opgelopen. Morgen wil ik de kv2v5 doen en deze naast die van kV van zaterdag leggen. Er is door deze duidelijke en oplopende testen wel een last van spanning van me afgevallen, merk ik.
veldmuisje fijn dat de testen oplopen. Ik heb nog 2 actiontesten, die ga ik deze week nog doen. Ze zullen onderhand wel knallen
Veldmuisje, 👍 oplopende test goed om te horen! Ik heb in me vorige zwangerschap maar 1x overgegeven toen ik zo'n 14 weken was. Daarna nooit meer en ervoor ook niet. Ben benieuwd hoe t dit keer gaat verlopen. 1 groot verschil nu al, ik heb een mooie huid en die had ik tijdens mijn vorige zws behouden, maar nu zit ik helemaal onder de bultjes 😳 niet gewend. Tja en dat vette haar. Dat had ik vorige keer ook niet. Mijn haar zat toen echt super! Hoefde er zo weinig aan te doen. Maar nu 🙈🙈 ziet er niet uit! Gefeliciteerd en welkom Marina! Dan zijn we voor zover nu bekend op dezelfde dag uitgerekend!
♡ 16 t/m 31 augustus 2016 mama's ♡ -16 augustus -17 augustus ♡ Love1990 - 25 jaar - 2e kindje ♡ Cilla83 - 32 jaar - 3e Kindje -18 augustus ♡ Claudia2014 - 33 jaar - 2e kindje ♡ Wennie87 - 28 jaar - 2e kindje -19 augustus ♡ Rietje86 - 29 jaar - 1e kindje -20 augustus ♡ Vaya2014 - 28 Jaar - 1e kindje -21 augustus ♡ meissie86 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Veldmuisje - 28 jaar -2e kindje -22 augustus ♡ Maani - 33 jaar - 2e kindje ♡ MarinaDeMix - 28 Jaar -1e Kindje -23 augustus -24 augustus -25 augustus -26 augustus -27 augustus -28 augustus -29 augustus -30 augustus -31 augustus Jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ♡ Afspraken ♡ Maani 28 december 1ste echo Cilla83 29 december 1ste echo
Welkom marina Ik heb bij dochterlief helemaal niet overgegeven. was wel veel misselijk, cola was m'n beste vriend 😁 Wel rond 8 weken bloedverlies gehad, dat vond ik wel angstig
Ik ben nu 28, maar eind deze maand word ik 29. Eerste kindje. Vrijdag voelde ik een stevige kramp in mijn buik en 's avonds werd ik misselijk en dat is nog niet weggegaan
Zeker spannend Maani, nog geen test gedaan. Morgenvroeg echt doen. Ben benieuwd. Welkom aan de andere meiden, gefeliciteerd !
Welkom marina! Hahaha maani wat een lieve vriend heb je. Zo grappig wat hormonen met je kunnen doen Love ik ben benieuwd naar je testen, laat je ze zien als je ze hebt gedaan? Misschien had ik ook gewoon een hormonen bom! Mijn vriend werd ook gek en is naar de Etos gegaan en daar een Etos test en cb test gehaald. Hij zei als je nu met een hele andere gewoon positief test is het klaar en ben je gewoon hartstikke zwanger. Dus ik plas opgehouden, net getest met de angst dat er mar een heel vaag streepje zou zijn omdat Etos testen helemaal niet gevoelig zijn... Onderstaand resultaat.... Wat een opluchting zeg! Nu echt klaar met testen!
Claudia, ben benieuwd naar je test morgen Vaya, kijk s aan! Super duidelijke streep! Nu proberen los te laten en genieten!
Ooh die misselijkheid zie ik echt tegenop! Hoop zo dat het meevalt deze keer. Vanaf 6 weken werd ik misselijk en vanaf 8 weken ben ik gaan kotsen tot een week of 18...
Ja toch? Ben helemaal weer in men nopjes! Meissie ik hoop voor je dat het meevalt! Ik ben er zelf ook heel erg bang voor. 10 weken lang kotsen Hebben jullie een vieze smaak? Of misschien tegen een vieze smaak? Mijn lief wilt me niet meer zoenen als ik geen miintje op heb ik heb net al tanden gepoest en gespoeld met mondwater mar kwam meteen weer terug. Zijn er misschien nog soorten thee die helpen? Gister hebben we het aan mijn vader verteld, was echt heel grappig, we hadden voor hem en zijn vrouw van die sokjes gekocht met I love opa en I love oma, konden ze niet lezen wat er stond hahaha duurde echt even voor ze het doorhadden. Ze zijn super blij en zeiden al dat ze hun eerst kleinkind lekker gaan verwennen haha straks naar mijn schoonouders. Vandaag aangemeld bij verloskundige, benieuwd wanneer ik mag komen
Natuurlijk kom ik m'n testjes showen vaya. Ik merk dat ik veel rustiger ben dan bij m'n vorige zwangerschap, toen kon ik me ook heel druk maken om de duidelijkheid van de streepjes ☺️ Heb zelfs doorgetest tot 6 weken, nergens voor nodig natuurlijk Haha die streepjes ging niet meer knallen dan dat ze al deden 😅 Vieze smaak herken ik niet, eigenlijk heb ik nu nergens last van. 😁
Ook ik herken de vieze smaak niet, helaas ook geen tips Wel herken ik de afscheiding en de angst van de misselijkheid die (mogelijk) kan gaan komen. De vorige zwangerschap 9 maanden lang ziek geweest, met opnames in het ziekenhuis aan toe, omdat ik te zwak werd. Deze keer hoop ik dan ook echt te kunnen gaan genieten, want is de vorige keer niet echt gelukt. Nu voel ik me op de een of andere manier nog niet echt zwanger lijkt het wel. Heb wel pijnlijke borsten en daar ook geregeld krampen, maar verder nog niet echt iets. Of ja....de prikkelbaarheid herken ik ook wel en ben sneller moe Maar lijkt wel of ik alle andere gevoelens van zwanger zijn ben vergeten van de vorige keer, behalve misselijk/braken. Vandaag hebben we alle ouders verteld dat we zwanger zijn. Hebben op de kerstmarkt in brugge (onze verlate huwelijksreis) voor de opa's en oma's een soort cupcake achtig iets gekocht in roze en blauw. Iedereen was helemaal enthausiast, maar merk dat ik vooral onzeker ben of het allemaal wel echt zo is en goed blijft gaan. Hopelijk "stel ik me aan" en heeft iedereen dat gevoel
Wij wachten nog even met het vertellen, wil eerst een goede echo hebben. Door m'n miskraam 2 jaar terug wil ik eerst zekerheid voordat ik het bekend maak 😊
Ik herken de vieze smaak in de mond wel vaya! Had ik vorige keer ook en nu weer! 🙈 Ik heb juist een hele goede zwangerschap gehad (tot 36 weken), daarna kwamen de klachten. Maar als t weer zo mag verlopen op dat einde na dan, dan mag ik niet klagen. Ben benieuwd!
Herkenbaar! Wij wachten er ook mee in ieder geval tot de eerste echo. Ben je er al uit of je ook voor een vroege echo gaat juist vanwege de eerdere miskraam? Ik vind t voor mezelf wel een fijn idee.