16 t/m 31 augustus 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1990, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Veertje wat fijn nieuws zeg heb je ook n foto?

2. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Dat komt omdat ik het al had gedaan! Want ik ging toch mijn eigen gesproken veranderen, dus dacht ik.. Dan kan ik andere dingen net zo goed meenemen. :D Nu staat ze er dubbel op, want haar vorige uitgerekende datum was 23 augustus. :p

3. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik wissel ook nog regelmatig in boos zijn hoor
    onbegrijpelijk en het ging ook allemaal zo koud en totaal geen empathie
    ongelooflijk
    ik begrijp wel dat hij niet te optimistisch wil zijn maar me gelijk die pillen aan te smeren grrrrrrrrrr zucht
    ben blij dat ik ze gisteren niet uit nijd er gelijk in heb gepropt ;)
    weet dat reageren uit emotie meestal niet de beste uitkomsten hebben ;)
    ik wacht het maar af meer zit er niet op, en ik hou er rekening mee dat dit niet goed gaat aflopen, maar er is nog hoop
    en dat ik me zwanger voel met een hcg van 18250 is ook niet zo vreemd ;)

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Veertje gefeliciteerd! Wat fijn meid! Ik snap dat nu alle vermoeidheid eruit komt!

5. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL

hahaha de 23ste kan er uit, en het is ook niet mijn eerste kindje maar 2e ;)
    hopelijk kan de 28ste er tussen blijven staan!!!

6. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat fijn Veertje. Was je net zo ver als je dacht?

7. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Zow, ik heb de laatste paar dagen alleen maar bijgelezen.
    Ik kon het niet opbrengen om te reageren. Nadat ik van de week hier gereageerd had werd ik me toch misselijk en dat nam alleen maar toe.
    Ik kreeg er ook een fikse hoofdpijn bij. Ik heb hier drie dagen mee rondgelopen, de misselijkheid was echt niet te doen. Het kwam niet tot spugen. Kennen jullie dat gevoel van trek hebben, maar als je dan wat aan het eten bent het niet smaakt of dat je toch geen trek hebt?
    Het eten koken staat me ook erg tegen. Van vleeslucht ga ik bijna over mijn nek.

Even naar buiten om een stukje te wandelen om zo even de gedachten te verzetten dat gaat niet omdat het hier door ijzel spekglad is. En ze voorspellen voor later op de dag ook weer ijzel en sneeuw...bah...
    Gister avond snel met mijn vriend boodschappen gehaald, was goed om even buiten te zijn, maar ik voelde me zo beroerd...

Ben nu weer een kilo afgevallen. Dat is niet zo erg, daar kan ik mee leven.
    Ik drink veel water, ander drinken staat me ook zo tegen.

Wat betreft de vraag wat ik zelf wil werken of thuis zitten... zoals het de afgelopen dagen ging dan ben ik liever thuis, dan functioneer ik niet op mijn werk.
    Verder zijn er ook nog de risico's die mijn werk met zich mee brengen, agressieve bewoners die slaan en schoppen, bacteriën, we hebben regelmatig bewoners met MRSA en in Duitsland gaan ze daar heel anders mee om als dan in Nederland. Wat doet dat dan voor mijn ongeboren kindje als je daar toch mee in aanraking komt.
    Ik weet het niet... Ik mag veel dingen dan ook niet meer en voel me dan te belastend voor mijn collega's die dan een stap harder moeten zetten dan ik.
    Plus dat we hier gemiddeld 7 a 12 dagen achter elkaar werken..
    Twijfel twijfel.

Maandag weer een afspraak bij de gyn, ik hoop zo dat we dan een kloppend hartje zien.

Aan alle dames die slecht nieuws hebben gehad, of nog in spanning zitten. Sterkte
    De dames die goed nieuws hebben gehad: Gefeliciteerd

8. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Goed nieuws veertje!

9. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Bij deze de foto vd echo. Niet superduidelijk (was bij m'n zoontje ene stuk duidelijker, maar was toen ook 4 dagen verder)
    Ja we houden hetzelfde termijn aan.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28 KB
      Weergaven:
      3
  10. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Mooie echo Veertje13!!

11. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Zooo... dit is inderdaad echt niet bij te houden met lezen. 10 pagina's per dag!

Hier vandaag de intake gehad bij de verloskundige. :) Over iets minder dan 2 weken op 19-1 al weer de eerste termijnecho! Als alles dan goed is mag ik starten met het afbouwen van mijn medicatie. En dan daarna op 1-2 nog een echo om te kijken of alles nog steeds goed gaat.
    Vind het nog steeds zo onwerkelijk en spannend allemaal...

Maani: fijn dat alles goed is!
    Maar wel een beetje brutaal hoor, zelf waarden extra aankruisen op het labformulier. ;)

Borelli: wat fijn dat ook bij jou alles goed is! En ook fijn dat je er zelf rustig onder bent. :)

Mrsloes: wat een achtbaan, ongelofelijk. Wel heel fijn dat je HCG blijft stijgen, dat geeft hoop! Maar heel bizar dat je dan gewoon bijna die medicatie in genomen had....

Magnolia: ik wist niet dat het kon dat je er al zó vroeg last van kon krijgen.... jeetje wat rot.
    Ik heb er gelukkig nog geen last van maar knijp hem wel een beetje; mijn moeder heeft ook extreme BI gehad (is ook nooit meer helemaal goed gekomen) en ik lijk qua bouw ontzettend op haar...
    En nu week 8 voor jou, spannend hoor. Ik snap goed dat je gespannen bent. Maar onthou wat je steeds zelf zei: je hebt er een goed gevoel over! :)

Veertje en Rietje: mooie echo's! :)

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Mooie foto man

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Patricia zoveel dagen achter elkaar

14. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ja, zoveel dagen achter elkaar. Dat is in de zorg normaal...

15. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    nou patricia ben ik toch blij dat ik in NL in de zorg werk.. daar hebben we nooit zoveel achter elkaar..
    Intussen heb ik een poli baan dus nog meer luxe

16. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Het was ook iets waar ik heel erg aan moest wennen. Plus dat als je vrij bent je met regelmaat gebeld wordt voor extra diensten ivm zieke collega's.
    Het is heel veel en het vergt ook erg veel van je sociale leven, maar dat is te doen. Ben alleen bang dat ik het niet lang ga volhouden zoveel dagen achter elkaar werken.
    Ik wacht het af.

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Ben ik blij dat ik dat niet hoef dan hihi

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hier trouwens ook wat last van mn bekken. Of het zo erg is/wordt dat je het BI mag noemen, weet ik niet. Maar ik merk wel dat ik flinke pijn in mn onderrug krijg (vooral rechts) als ik veel sta/loop op een dag.
    Dat is ook precies het plekje waarvoor ik 3 jaar geleden al bij de fysio ben geweest omdat het telkens in mn rug schoot daar. Volgens mn fysio zit ik niet recht en ontwijk ik dat plekje automatisch, waardoor die spieren daar niet sterk genoeg zijn. Maar daarna eigenwijs geweest en niet verder aan mn oefeningen gewerkt :p
    Tijdens zwangerschap van D* merkte ik tijdens zw yoga ook dat ik niet plat op mn rug kan liggen omdat mn onderrug dan zeer doet. Dus ik moest altijd schuin liggen of met een kussentje onder mn billen hihi. Ik denk dat ik gewoon binnenkort mn yogabal weer tevoorschijn haal en daar maar weer wat oefeningen op ga doen. En anders zit ik gewoon weer bij de fysio deze zwangerschap.

19. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vervelend klachten allemaal. Fijn dat alles bij vele de goede kant op gaat. Blijheid en onzekerheid wisselen elkaar af. Ik probeer zoveel mogelijk te lezen, al word dat heel lastig. Geniet van jullie zwangerschap!

20. Gerbera79

Gerbera79 Actief lid

24 jun 2015
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ik inlegzolen heb en dus rechter sta minder last van rug en BI.
    Hier ook overgewicht 20kg zwaarder gestart dan bij dochter zwangerschap. Hopelijk kom ik niet weer 25kg aan.
    1.68 en 88kg grrrrr na zwangerschap heel veel sporten. Ik was al begonnen met gezonder en minder eten. Ik was al 2kg afgevallen eind vorig jaar. Ben nu sinds kerst stabiel op 88kg. Hoop stiekem dat ik nog wat af val komende weken.

Deel Deze Pagina