Ik heb geen idee of ik dat "recht" nog heb 😊 wat planning betreft wil ik wel een vroege echo. Dan hoeft vriendlief geen vrije dag te nemen 😉 maar bij onze dochter bracht het wel veel twijfels mee omdat ik 9 dagen korter zwanger was volgens de meting (later weer bijgesteld)... Ik weet het dus nog niet 😅 Vk zal morgen of overmorgen wel bellen voor een afspraak.
Maani vandaag je nod! Toch wel spannend, heb je nog getest vanmorgen? Ik zal zo mijn testje even uploaden 😁 Hoe gaat het met de andere dames? 😃
Spannend Maani vandaag je NOD! Love wat een prachtige testen! Veldmuisje ook zulke mooie testen! gister aan mijn schoonouder verteld, was heel mooi. Het is raar om niet ongesteld te zijn en ook niks te voelen haha voel me echt prima ik ben benieuwd wanneer ik iets van de verloskundige hoor hihi
Spannend he vaya 😃 hopelijk blijf je je zo goed voelen! Ik denk dat mijn vk morgen belt, ze hebben alleen di/wo/do spreekuur. Ik geloof niet dat de dienstdoende vk gaat bellen 😁
WoW!! Love en veldmuisje! Jullie testen van vandaag knallen van t scherm af!!! Test streep donkerder dan controlestreep! Super zeg!! Velmuisje, in 2 dagen tijd naar zo donker! 👍👍 dat s nog s een hcg stijging zeg Mooi hoor dames! Ja zekers dat ik ook weer getest heb en gelukkig weer netjes opgelopen
Goedemorgen meiden Wat een mooie testen allemaal! Ziet er goed uit. Ik heb vanmorgen ook getest, en er was ook een mooie streep te zien. Vind het spannend, maar wil vooral positief zijn. Ik zal het rijtje hier neer zetten.
claudia die van jou loopt ook mooi op meid! Ik duim voor allemaal augustuskindjes voor ons 😁 Bevallen met een hittegolf ofzo 😅
wat een mooie testen allemaal!!! inderdaad lekker bevallen in een hittegolf dat wordt wat.... mijn schoonouders werden heel emotioneel, ze hebben al kleinkinderen maar dit is natuurlijk de eerste van hun enige zoon. was heel leuk! kregen meteen al cadeautjes want dat had ze al liggen dus we hebben de eerste rompertjes al in huis we hebben een leuk gezellig groepje zo! hopelijk komen er nog een paar meiden bij die banners zijn trouwens echt leuk, mijn baby is 1,9 mm groot hihi