Mrsloes wat naar meid ik had het zo gehoopt! Wens je het allerbeste toe!! �� Warme jas want een spanning zeg allemaggies! Hoop dat het allemaal goed gaat komen!! Zoveel dames in spanning en onzekerheid hierbij een dikke group hug van mij ���� Liefs Lucy
Marloes, heel veel sterkte meid. Warme Jas en Pat, wat een onzekerheid... hopen op goed nieuws voor jullie. X
Ik heb alleen een vroege mk gehad als je t al zo mag noemen 3 dgn na positieve test meega krampen in de nacht en in n bed vol bloed wakker geworden meer niet eigenlijk
Ik denk ook dat een mk bij iedereen anders is. Ik heb er 2 gehad de eerste keer begon met langzaam bloeden en toen er slijm en bloed kwam was t foute boel. 2e keer stond ik mn tanden poetsen en voelde ik het langst mn benen lopen zoveel begon ik ineens te bloeden.
Bij mijn MK's namen de kwaaltjes wel af als ik er achteraf over nadacht. Mijn probleem is dat mijn lichaam het verder niet snel herkend als het niet goed gaat. Ik heb maar 1x tijdelijk veel bloedverlies gehad bij een MK. Daarna bleef de uk gewoon zitten. Ook pillen werken niet waardoor ik altijd een curettage heb gekregen na mijn MK's. Hopelijk dus deze keer niet, maar wel een mooie baby! Pat hopelijk kan je je rust bewaren en veel succes vrijdag. Mrsloes sterkte met je verlies.
Ik zou vast houden aan die toenemende symptomen. En niet teveel uit gaan van de ervaringen van anderen. Bij mij namen de symptomen niet af, kreeg een hele heftige migraine aanval (wat een daling van hormonen zal zijn geweest) en zware bloeding volgde de dag erna. Tot twee keer toe uit t niets bij mij. Nu bij deze zws blijk ik ook korter zwanger te zijn he dan ik dacht. Ik heb ovu testen gebruikt en getempt en zelfs 2 dagen na m'n zekere ei begonnen met progesteron. Dus was er hartstikke zeker van dat m'n ei geweest was. Ook nog eens heel vroeg positief getest. Dus hoe kan ik in hemelsnaam dan korter zwanger zijn Hoe dan ook, bij de eerste echo bleek ik ruim 5dagen korter tot een week (paar keer opnieuw gemeten). Bij mij was de VK ook heel negatief. Inmiddels twee echo's verder en wel gewoon een goed groeiend beepje met kloppend hartje (vanaf de 1e tm 3e echo groeit t wel op schema zeg maar) en dat ik minder ver ben konden ze ook niet echt verklaren. Later ingenesteld? Hoe kan ik dan al zo vroeg positief testen.. Een dia pauze mogelijk... Blijft de vraag. Maar gelukkig groeit t nu goed. Wat ik heb gelezen is dat zo'n diapauze 1-2 weken vertraging op kan leveren.en bij jou was t 2 weken toch? En omdat je toch een kloppend hartje hebt en alle symptomen toenemen, zou ik proberen daaraan vast te houden. Niet om valse hoop te geven, maar teveel stress is ook niet goed. Ik hoop voor jou dat je binnenkort gewoon goed nieuws zal krijgen. Dat t netjes gegroeid is en je gewoon korter zwanger blijkt te zijn.
Sterkte mrsloes!! Hier deze hele week goed gegaan. Positief gestemd. Ik was net op schilderles en voelde steeds al "extra nattigheid " Ik dacht het zal toch niet...was echt een slijmpropje. Gewoon doorzichtig met een bruine ondertoon. Morgen voor de middag weer een echo. Zou dan 7 weken moeten zijn. Heb eigenlijk zo'n schrik! Ik zak echt door de grond als het morgen mis is. Dan kun je me echt bij elkaar vegen. Laat morgen wat weten.
bedankt voor alle lieve reacties! ik ben gisteren al begonnen met de cytotec, gisteravond forse krampen gehad, erg pijnlijk ook wel wat bloedverlies en stolsels maar heb het idee dat het niet vlot nu nauwelijks nog bloedverlies dus straks maar weer de poli bellen hoop dat het voor jullie verder allemaal goed gaat!!!
Heftig Mrsloes, veel sterkte.. En dan ook nog eens rot dat het niet lijkt door te zetten. Ik hoop dat het vandaag alsnog gebeurt! Warme jas, wat een verschrikkelijke onzekerheid. Heel bijzonder dat er nog een kloppend hartje zit, maar zenuwslopend dat het niet zeker is of dat mag blijven... Veel sterkte!
Sterkte Mrsloes, hopelijk hebben de pillen toch hun werk gedaan! Badedas succes straks, ik ga duimen dat het niks te betekenen had gisteren. Hier inmiddels erg moe, ga op tijd naar bed en slaap gelukkig super, maar als de wekker gaat heb ik nog steeds het gevoel dat ik moet gaan slapen! Wordt een lange dag vandaag wat mijn ouders zijn 50 jaar getrouwd. Vanmiddag en vanavond feest, ben benieuwd of ik me goed kan houden. We hebben het de familie niet verteld, deels ivm neg reacties door mijn leeftijd en deels omdat het ukkie misschien toch niet blijft plakken. Maar dit maakt het wel lastiger. Ga waarschijnlijk zeggen dat ik griepig ben ofzo... Dames die vandaag een echo krijgen, heel veel succes en hopelijk plezier!
Sterkte Mrsloes, hopelijk heb je niet al te veel last van de nasleep. Badedas, succes met je echo vandaag! Hopelijk zit alles goed. Borelli, toch nog wel veel plezier gewenst op het feest! Als je een beetje afgeleid wordt, valt het misschien wel mee met de vermoeidheid. Hier ook een vervelende ervaring helaas. Ik ging gisteravond paardrijden, en na het afstijgen kon ik zowat niet lopen. Raar gevoel in m'n bekken. Dat had ik afgelopen zondag na het rijden ook, maar toen was het na een paar meter lopen over. Nu is het gebleven, ik had er last van in bed en ik heb er nu nog steeds last van. Moeilijk te omschrijven hoe het voelt, maar het zit wel echt laag. En vanochtend had ik bruine sliertjes in m'n urine (kon ik zien in de MvM kan) en bruin met het afvegen. Dat bruinverlies lijkt niet erger te worden, maar toch. Ik moet nog een week wachten op m'n eerste echo, en dit vind ik wel eng.