Oef Bededas wat een opluchting! Gefeliciteerd!! Spannend Pat! Ik heb de echo om 15.00 uur. Ben zo zenuwachtig. 😌 Mn zoontje moet mee omdat we geen oppas hebben. Nu maar hopen op een goede echo.
Yeah Badedas! 👍 super! Wat goed pat! Hier wat positieve energie voor jou! Op een goede echo vanmiddag! En uiteraard ook voor MusPoes!
Hier helaas slecht nieuws. Hartje klopt niet meer, de baarmoeder is al aan het krimpen en het vruchtje haast al niet meer te vinden. Morgen afspraak in ziekenhuis om de mk op te wekken.
Oh Pat wat verdrietig!! 😔😔 Heel veel sterkte! Ik heb zojuist een goede echo gehad! Hartje klopte en alles zag er goed uit! De slijmprop zit er nog dus wat ik verloren ben weten we niet maar het is geen bedreiging voor de zwangerschap. Ik ben nu 7,2 weken ipv 8,3 en dat kan. De vorige zwangerschap was ik 10 dagen terug gezet 😌🎉😁
Och meiden wat is het weer dubbel. Verdriet en geluk liggen zo dicht bij elkaar. Pat, wat verschrikkelijk meid. Wat verdrietig. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. MusPoes, gefeliciteerd!
@pat: wat verdrietig zeg heel veel sterkte! @muspoes: fijn dat het hartje klopt! Had je geen ovulatietest gedaan?
Nee het was de eerste ronde en ik dacht als het de eerste keer niet raak is dan trek ik daarna de trukendoos wel open.. 😊
Och Pat wat verdrietig. Sterkte en een knuffel meis. Muspoes wat fijn om een kloppend hartje gezien te hebben.
Pat, dit nieuws had ik zo niet op gehoopt.. Ahhh echt super rot en verdrietig nieuws.. Ik hoop dat je t in de komende tijd een plekje kan geven. Dikke knuffel..
Pat, wat een ontzettend verdrietig nieuws . Heel veel sterkte... Badedas en Muspoes, gefeliciteerd met jullie goede echo's!