Zo komt ie ineens moeilijk doen....?? Bizar... Hij is toch gegaan of niet dan... Doe idd lekker rustig aan... Hoop dat ie je niet teveel lastig valt! Balen zeg van die box! Gaat lekker... Hier viel t suiker prikken gelukkig mee... Gewoon twee keer hoeven prikken.
snap heus wel dat ik het voor mn beeb doe hoor, maar ik kan gewoon niet zomaar schuiven in mijn rooster omdat het de laatste week voor de sluiting van mn werk is. als ik de papieren drie weken terug had gehad hadden ik er nog om heen kunnen plannen. ik heb die suikertest bij kian nooit gehad. zal wel nieuw protocol zijn maar ja... de ene vk had hem op 24 weken gezet en de volgende zei nee hoor tussen de 27 & 30 weken is prima... tsja dan weet ik het ook niet meer. vorige keer hadden we wel een hele lieve kraam... maar die heeft haar tijd gevuld met thee drinken en over koetjes en kalfjes praten..... omdat we alles zelf deden... bv liep direct goed en heeft ze niet bij hoeven helpen. als ik daar vragen over zou hebben dan bel ik wel een lactatiekundige.
Morning ladies, Vervelend zeg mamajadebo... Laat je niet gek maken hoor! Doe lekker rustig aan.. Klinkt vervelend noid, hoop dat je er snel vanaf bent. Kilo's erbij, pfff laten we het daar maar niet over hebben... Hier gister ook naar de fysiotherapeut geweest.. Heb wat oefeningen gehad om mijn klachten te verlichten... Hoop dat het gaat werken, tot nu toe nog niet helaas... volgende week weer terug..
Goedemorgen! Ik heb me net maar aan de Weegschaal gewaagd... 2,3 kilo erbij gaf ie aan. Valt me mee! Na een feestweekend vorige week, mogen we nu weer. Vanmiddag en vanavond een verjaardag, morgen een brunch van een tante die 65 wordt.. Druk dus...
Vervelend mama jadebo! goed aan jezelf en je kindjes denken. Miracles fijn dat het werkt! lijkt me zo pijnlijk. T84 Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter. Ik ben 9 kilo aangekomen Ik heb een lekker rustig weekend, vorige 2 weken veel overgewerkt, komende tijd hoeft dat niet meer gelukkig. dinsdagavond pretecho!!
Wanneer gaan jullie trouwens met verlof? ik ben al echt aan t aftellen, ik hoef nog maar 4 weekjes te werken. officieel nog 6 maar heb nog 2 weken vakantie tussendoor.
hier 6,5kilo erbij ongeveer, het wisselt nogal per dag eigenlijk maar met de laatste vreetbuien zal dit wel kloppen. Hier met 34,5 week de laatste dienst. heb gewoon vanaf 36 verlof maar heb er een week overuren vooraan geplakt Ben ook al echt aan het aftellen, dit weekend nog 2 diensten en dan nog maar 13
My god! Is er van dit topic alweer een deel 2? Ik ben echt erg. Sinds de FB groep kijk ik bijna niet meer op zp.. (gaat nu snel bij lezen.. schaam schaam..)
Ik ook9 kilo! Schrok ervan! Iedereen vind mijn buikje juist zo beschaafd. Ik eet ook niet idioot veel ofzo. Ben ook niet dik. Dus vraag me ook wel af waar het dan zit! Ik moet nog 9 weken. Officieel nog 10 maar heb er 1 week vakantie bij.
Hier ook vaak het commentaar dat mn buik zo bescheiden is, maar goed, we hebben nog ff te gaan he.... Vandaag weer vol dagje....dalijk walnoten rapen met de jongedame en vanmiddag naar het pompoenweekend hier een paar dorpen verder op. Weer veel lopen en staan dus.....ben benieuwd. Fijne zondag ladies. X
Hier al 11 kilo erbij! Om te janken! Ik heb laat van hielspoor en m'n bekken, dus kan weinig bewegen. Daarnaast was ik voor de zwangerschap 14 kilo afgevallen, dat zit er dus sneller aan. Maar wat baal ik! Ik heb vanmiddag een babyshower en eigenlijk geen zin. Ik wil liever een dagje thuis zijn met ons gezin. Maar ja... Gisteren is het kraampakket van de zorgverzekeraar bezorgd. Ik heb nog niet gekeken wat erin zit. Het zal wel hetzelfde zijn als anderhalf jaar terug.
Even off-topic zwanger, maar wel leuk voor de kids!! Gratis gepersonaliseerd broodtrommeltje voor de jongedame (en al voor ons frummeltje) besteld via https://www.mymepal.com/ Als je hier je eigen mini lunchbox campus kiest, personaliseert en bestelt, krijg je deze bij het gebruik van kortingscode WIJ-40J helemaal gratis thuisbezorgd.(slechts 1 box per mailadres/afleveradres, maar als je creatief bent kun je er vast meer bestellen) Leuk toch!
hey meiden, daar ben ik weer... pfffff wat een week achter de rug moest vrijdag op controle (omdat ik die van maamdag had afgebeld) en bloeddruk was hoger...maar gezien de omstandigheden vonden ze t niet raar dus was geen punt, normaal is ie perfect namelijk! heb vrijdagavond mn pretecho ook niet gedaan, is verplaatst maar nu komende vrijdag...kijk er wel naar uit moet ik zeggen. verder gaat het naar omstandigheden wel goed met me. ukkie is erg veel aanwezig geweest afgelopen week dat was erg fijn! wel mega moe nu, maar afgelopen week dan ook niet veel geslapen, dus komende dagen beetje bijkomen hoop ik! morgen gaat kleine meisje dagje met opa en oma weg dus kan ik ff bijwerken met administratie en strijkwas bleh!!! maar ook even uitrusten daarna en niks doen! wel lekker! hoeist verder met iedereen hier? heb niet veel terug gelezen sorry... las dat jullie het over aangekomen kilo's hadden...bij mn dochtertje in totaal met 41wkn precies 9kilo...nu al op 6,5 kilo...toen zat ik met 31wkn op 2,5 pffff dus denk dat ik deze keer met meer kilo's eindig...hoewel toen op t laatst t echt puur vocht was door de warmte op t laatst en dat nu waarschijnlijk niet het geval zal zijn hahaha. maar toch, denk wrl dat het niet bij 9kilo zal blijven...naja gaat er daarna wel weer af!
Hey meiden... Hier zij er helaas vreselijk dingen gebeurd gister. Ik kan er hier weinig over kwijt. Maar denk niet dat ik veel online ben op t forum (voor t geval dat ik meelezers heb) Met de baby en mij gaat het verder wel goed hoor... Liefs
Welke zorgverzekeraar heb jij Cizmo? Ik ben benieuwd wanneer de mijne komt! Ik ook bekkenklachten maar kan nog aardig bewegen. Ik baal ook echt van de kilo's en begrijp het ook niet helemaal. Vriendin van mij had het ook, ondanks normaal eten. Was ook al snel na de bevalling heel wat kilo's kwijt. Daar hoop ik ook op. Wat vervelend Miracles. Ik hoop dat alles goed komt en wil je erg veel sterkte wensen!
Jeetje vervelend Miracles!! Heel veel sterkte en dikke knuffel! Giggle iig heb je het nu achter de rug, hopelijk kun je beetje rust pakken en vrijdag lekker genieten van de echo! Ik kijk ook enorm uit naar de prectecho... heb hem vanmiddag al Ben zo benieuwd! Mijn kleine dametje was iig lekker aan t bewegen vannacht en nu ook. hoop wel dat ze beetje beweegt en niet net als haar broer ineens besluit te gaan slapen met de echo haha.
Giggle ff rustig aan dan, Miracles, sterkte meid! Hopelijk voor jou ook snel weer wat meer rust.x Mamajadebo, have fun straks. Ben benieuwd. Ik heb vanavond weer een zwangerschapsmassage. Ff momentje ontspan, en dan hopelijk gevolgd door een goede nachtrust.....pfff, het is nog geen 11u en ik ben alweer op.....bah
Miracles, klinkt heel vervelend sterkte meis! Giggle, doe jij ook nog rustig aan? Mama jadebo, veel plezier vanmiddag!
Dankjewel lieverds, ja ik doe nog lekker rustig aan... Morgen dagje voor mezelf, dus even lekker niks!! Miracles, sterkte meissie!!