Leuk die pretechos! Veel plezier! Heerlijk, zo'n zwangerschapsmassage! Even tijd voor jezelf! Miracles, dat klinkt heftig. Heeeel veel sterkte! Ik ben trouwens verzekerd bij de Amersfoortse.
Thnxx dames! Was echt super! Meisje bewoog lekker en lag echt met haar benen helemaal langs haar hoofdje omhoog. Ze duimde en lachte zelfs, zo lief!! Mooie foto's krijg ik morgen digitaal heb ook dvdtje gehad, echt super! Dochter was ook helemaal trots en ze heeft nog even bevestigd dat het echt 100% een zusje. Ze is nu 1215 gram en 38 cm lang (gestrekt) dus echt super!! Ben zo verliefd!
Miracles, vervelend meid!! Sterkte.. Giggle, doe lekker rustig aan meid!! Ikke, bevalt zo'n zwangerschapsmassage? Zit er ook aan te denken om te doen..
Zo'n massage is echt heerlijk. Ff een momentje voor jezelf. Heerlijk voor je lijf, want dat heeft toch wel veel te verduren nu...ik zeg absoluut een aanrader. 27/10 ga ik weer. Mooe buik giggle!!
ik mag volgende week dinsdag ook voor een zwangerschapsmassage! zoooooo lekker! even momentje voor jezelf en lekker ontspannen...
Even een vraag, waarom mocht je niet bij de narcose zijn? Mijn dochter staat op de wachtlijst voor een liesbreuk operatie en ik heb specifiek gevraagd of ik er als zwangere moeder bij mocht zijn, en dit was bij de pre operatieve screening geen probleem volgens de verpleegkundigen. Daarnaast lees ik wel mee, maar reageer weinig omdat mijn hoofd aardig vol zit door privé/werkzaken. Verder nu even voor 100% in de ziektewet, dus even pas op de plaats om mijn hoofd leeg te maken en te zorgen dat de harde buiken wat minder worden en mijn bekken wat rust te geven. Vrijdag weer een afspraak met de vk en zometeen bellen voor mijn glucose uitslag. 23 oktober een groeiecho met man en kinderen, daar kijk ik wel maar uit. Succes Jadebo met je ex, Miracles, ik hoop dat het bij jou ook snel weer lekker loopt. Verder iedereen succes met de kleine pijntjes, nesteldrang, mijlpalen, pretecho's etc etc.... Hier trouwens +7kg op de weegschaal, mijn buik lijkt echter zwaarder en groter dan bij de andere twee. Ben ook benieuwd naar de groei echo. Groetjes
miracles sterkte meid! klinkt heeerlijk zo'n massage! tiniedice wat vervelend dat je de ziektewet in moet, beterschap. Vanavond pretecho!!! spannend!! ben zo benieuwd naar ons meisje!
Dat heeft te maken met de narcosegassen. Zo zei de anesthesist het bij de intake en het stond ook in de folder die we mee kregen. Ik ben wel naar de uitslaapkamer gegaan. Dat mocht wel. Sterkte!
Even n vraagje.. ik heb nu al n paar keer s nachts enorme kramp in mn kuiten gehad. Vannacht weer, dat ik wel kon janken vd pijn. De dag er na voel ik het nog steeds en heb ik last met lopen. Wie herkent dit? Wat doen jullie er aan?
Ik heb sinds een week ook wel s nachts of in de ochtend kuitkramp. Ik slaap nu met sokken aan en het lijkt wel te helpen. Nu schiet het er niet in zodra ik m'n spieren strek.
ik heb het ook een beetje zoals cizmo zegt, als ik sochtends me wat uitrek voel ik het erg.. voelt alsof er bijna kuitkramp in gaat schieten (zoals bij intensief sporten) ik stop dan met rekken en dan is het ook met 30seconden weer weg. Ik doe er verder dus niets mee.. Volgens mij kon het iets te maken hebben met een stofje waar je mogelijk iets tekort van hebt, dacht magnesium... ff googlen anders! Gisteravond was ik ook ineens weer behoorlijk beroerd/misselijk..:s laten we please hopen dat dat eenmalig was, het gaat tot nu goed.
Laatst 1x flinke kuitkramp gehad. gelukkig niet meer gebeurd. Vanmorge schoot het in mijn rug bij het aantrekken van een sok. We worden wel kneusjes zeg!
Flink masseren is denk ik het enige wat echt helpt. En daarna goed rekken en stekken. Even n foto van mijn buik, met 25,4 weken gemaakt. Best wel trots
Klinkt idd fijn zo'n zwangerschapsmassage.. ik ga zo gelijk een afspraak maken! Haha! Morgen eerst weer naar de fysio, zal wel aan haar vragen of het goed is voor mij met mijn rug.. Kuitkramp, ja heb ik ook wel is last van! Heel irritant en pijnlijk als ie er echt inschiet zeg maar... Snnze, das toevallig, dat had ik gisteravond ook ineens. En het zakte ook niet, ben maar op bed gaan liggen. Mooie buik Tinie!
Hier gister ook weer een foto'tje gemaakt! P.s. ik heb me ook gewogen en bij mij is er ook al 10 KG bij gekomen..
Mooie buiken meiden! Volgens mij lijk ik wat op jou qua postuur T. Hier dus ook 10 kg.. In shock was ik, waar stopt het?! Jij lijkt verder ook niet dik. Ik merk wel dat er wat vetjes op mijn heupen bij zijn gekomen, dat voelde ik toen ik op het laminaat zat thuis met beide benen naar 1 kant. Ik voelde plots een kussentje dat er eerder niet zat. Dacht eerst dat mijn kleding dubbel zat
Hoi, naar aanleiding van jouw berichtje heb ik toch maar even het ziekenhuis gebeld. Daar doorverbonden met de anesthesioloog en die gaf aan dat ik gewoon mee mocht en dat het alleen schadelijk kan zijn bij een prille zwangerschap omdat je kindje dan nog volop in ontwikkeling is. Typisch dat dit zo verschilt per ziekenhuis. Hier stond het inderdaad ook niet in de patientenfolder, dus elk ziekenhuis heeft daar dus een eigen beleid op.
Weer terug van Gyn, Moest het leuke drankje drinken.. Brrr! Daarna driekwartier aan de CTG gelegen, kleine man had er niet veel zin aan en zwom steeds weg en trapte er tegenaan,♥ Bloeddruk was goed 110/70 en 3 kilo weer aangekomen, en de uitslag van de Suikertest was ook keurig Gyn had nog gevoeld en de kleine lag nu met hoofdje naar beneden,hihi