Hier gisteren ook t kraampakket, incl hanfige bewaarmand. Zaten n knuffel en boekje 'baby's eerste jaar' in. Kreeg tijd geleden ook al 9-maanden dagboek. Hier toch nog aangemeld voor korte zw cursus.
hier krijg ik geen kraampakket, moet t zelf kopen. Wat voor cursus ga je doen? Mamsam hoe gaat t nu? Gister hebben we de leesproef gehad van de geboortekaartjes, helemaal top Enveloppen krijgen we volgende week binnen. Hebben jullie al kaartjes?
Ik heb afgelopen week het kraamkamer gehad. Met een badcape en een knisperdoekje erin, wel leuk! Bij Teun zat er een knuffel in. Geboortekaartjes, ik heb al wel wat gekeken en was er een tegengekomen waarvan ik wist dat mijn vriend die geweldig zou vinden. Zegt ie afgelopen week: heb jij toevallig al geboortekaartjes bekeken, ik heb zo'n leuke gezien!!! Dus tja, ik denk dat wij niet verder hoeven te zoeken haha.
Ook leuke dingetjes hoor! Ik heb 3 geboortekaartjes besteld waar we even een paar weken naar kijken om te zien of we ze dan nog leuk vinden. Jullie hebben een boek oid?
hier ook mijn kraampakket gekregen maar nog niet in gekeken eig hahaha! tam waarom moet je die zelf kopen??? je bent toch verzekerd?! geboortekaartjes.....tja nog geen moment naar gekeken😕 moeten we ons eens even in gaan verdiepen denk ik hihihi!
Wij hebven ook nog niet naar de kasrtjes gekeken. Komt nog wel...... Vandaag verf gehaald voor het kamertje...... Onze jongedame doet ee communie dit schooljaar ( omdat haar moeder dat graag wilt) mijn mannetje en ik geloven beide niet in God, dus hebben aanfegeven alkeen voir ee communnie op zich in de kerk te komen. Maar candaag moest ze omn1815 bij de kerk zijn voor communniekes. Prima dan brenfen wij dr wel ff want ze is bij ons... ja....communieles ammehoela, we werden geacht bij de gezinsmisvte zijn. De plek voor ons......niet dus.......had haar moeder dus ook niet gezegd .die er niet en wij ee sjaak......en bedankt...... Communnie en geloof prima, ieder zijn ding, maar zelf totaal niet geloven en je kind de communie laten doen om zo ee buurt te laten zien dat je een feestje kan geven....neee, dat gaat er bij mij niet in. Maar moeders wil bepaalt...... Verder alles goed met ons meisje. ?.kraampakket moet nog komen, idd vanuit de aanvullende verzekering
nou ben dr weer hoor, pfffff zulke hectische dagen geweest en nog eigenlijk hahaha. de ab slaat gelukkig goed aan voor mn blaasontsteking echt wat een opluchting. vandaag gaat onze kleine man afzwemmen voor zn b. zo trots op hem! daarna nog een verjaardag en morgen met iedereen van het werk met de bus naar veghel... hopelijk hou ik alles binnen aangezien ik nu geen wagenziektabletten in mag nemen... we vertrekken om 7 uur en mag blij zijn als ik rond 8 uur weer terug ben.... dinsdag de suikertest.... en ik weet mn rooster voor de rest van de week niet... echt belachelijk maar ja wat doe je dr aan... kans bestaat dat ik ook nog op en neer mag naar eindhoven... nou daar ga ik voor passen hoor... moet dan met eigen vervoer ze denken maar dat je dat hebt... we zien wel hoe het allemaal gaat lopen maar kan slecht tegen onzekerheid blegh. ik krijg ook geen kraampakket ben inderdaad niet aanvullend verzekerd en ik beval ook nog eens in het ziekenhuis dus zoveel hoef ik niet aan te schaffen. wel met de 50% korting twee pakken kraamverband gescoord hihih.
Hier ook geen kraampakket van verzekering. Heb hem zelf gekocht en ook al in huis. Verder is nu bijna alles er voor me kleine meisje! Geboortekaartjes zijn ook voor zover klaar... alleen nog ff kijken voor trakteert op school.
ben idd niet aanvullend verzekerd, dus daarom geen kraampakket. Leuk mama jadebo! wij hebben ook al een geboortepakje uitgezocht. zal ook vanmiddag ff een foto maken.
Bijzonder die 3D echo mama nadenk! Mooi hoor! Heel apart dat dat mini mensje in jouw buik woont! Ik zou ook wel een pretecho willen nog, maar het is zo 100 euro. Dat vind ik wel heel veel geld hoor. Niet dat we het niet kunnen missen, maar toch... Hebben jullie dat ook ongeveer betaald? Hier heeft zoonlief de zesde ziekte. Na dagen hoge koorts nu vol rode vlekken. Arm ding!
Ach wat sneu! Beterschap met hem. Ja heb 100 euro betaald. Heb 9 foto's en een dvd opname van de echo. Hier het eerste pakje voor onze beeb. Denk alleen dat het mutsje te klein zal zijn. Maar heb nog een stapel mutsjes liggen dus zal geen probleem zijn
Vandaag vreselijk last van m'n buik denk een groeispurt ofzo pfff. Ben ook echt mega moe en snel buiten adem vandaag. Morgen alweer 27 weken
Wat leuk dat sommigen al hebben besloten wat het eerste pakje wordt! Ik ben er nog niet uit. Denk dat ik nog iets extra's ga kopen in maatje 50. Ik heb nu vooral maat 56.
goodmorning! hier ook ff foto spammen van ons ukkie hihi! hier ook 100 betaald voor 3/4d met dvd en fotoos...t is veel geld maar zooooo bijzonder! bij kleine meisje ook gedaan en kijk hem soms samen met haar, erg leuk.
leuke eerste pakjes hoor! heb zo'n vermoeden dat we hier op blauw moeten maar deze roze zijn heeel leuk! als ik jullie verhalen allemaal lees krijg ik het gevoel dat wij wel heel traag zijn met alles... of jullie heel snel kan natuurlijk ook nog Hier namelijk nog niet gekeken naar kaartjes, nog geen kraampakket (wel besteld maar weet eigenlijk niet of ik genoeg aanvullend verzekerd ben) geen eerste pakje.. en zelfs nog geen naam voor een jongen. In huis ook nog niet alles klaar, kamertje wel zo goed als, nog ff poetsen en wat speelgoed meuk verplaatsen. Weet iemand van jullie of je met een bad bevalling ook op de 1e verdieping mag bevallen en of zo'n bad uberhaupt boven kan staan qua gewicht?? Zou het heel prettig vinden op de slaapkamer ipv de woonkamer beneden namelijk.