16 t/m 31 december 2014 DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ikke142, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    sznne hier ook nog geen kaartjes en definitieve namen hoor;)
    tis dak de kraamdoos kreeg van de verzekering anders ook nog niet aan gedacht hihi.
    soms ook t gevoel dat iedereen hier snel(ler) is.
    zag al boxen staan enzo...hier komt die pas als de kerstboom ook komt hahaha dus voorlopig nog niet!
    vind voor mn kleine meisje anders ook veeeeeel te lang duren, plus staat alles maar stof te vangen.
    maar voordat ik mensen voor t hoofd stoot, das totaal niet de bedoeling namelijk!!

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    De doos kreeg ik ook gewoon toegestuurd.
    Heb 3 kaartjes besteld om naar te kijken. Zien of ik ze straks nog leuk vind. :)
    Box van ouders gekregen maar zit nog keurig in de doos.
    Een wat ze als eerst aan krijgt? Nog geen idee!

Heb al wel Veel gekocht. Maakt eea wat tastbaarder ofzo. Denk dat dat misschien toch ook anders is bij een eerste kindje.

Behang zit er op! Maar verder nog niet!

3. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hier gisteren eindelijk begonnen met schilderen van het kamertje. Meubels moeten nog besteld worden....maar ook dat komt goed.....op zn tijd...hihi.....
    Namen hebben we al een hele tijd, kaartjes nog niet echt mee bezig geweest....komt wel....
    Kleertjes in de kleinste maat liggen klaar, maar wat het eerste pakje wordt geen idee....
    Komt allemaal wel, we hebben nog een paar weken he....

4. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    denk idd dat het een heel groot verschil maakt met 1e of 2e etc...
    bij mn kleine meisje was ik ook echt al veel sneller met alles hahaha!

5. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    ah ik ben dus niet de enige, dat lucht toch wel een beetje op;) en ach ieder ook zn eigen tempo natuurlijk. Vind idd ook dat we nog weken genoeg hebben maar ergens denk ik ook wel, stel dat het wel te vroeg komt.... je weet het nooit.

hoe gaat het verder met jullie buikjes? Ik heb het nu echt super, soms moet ik mezelf er echt aan herinneren dat er nog een baby in mn buik zit. Tuurlijk wel wat moe-er en kan ik me wat minder soepel bewegen/reactievermogen is trager maar kan en doe alles nog wat ik wil, zo blij mee. Ow alleen het sokken/schoenen aan doen vind ik wel een puntje;) en de kilo's gaan nu ook wat harder.. mja logisch he
    Vorige keer had ik toch wel veel harde buiken, dat was wel echt anders toen, moest wel echt om denken wat ik deed.

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Sokken en schoene aan doen ja! :D
    Dat doe ik nu maar zittend. Vriend moet lachen om me want ik kreun en steun er blijkbaar bij! :D Even opletten!

's Avonds voel ik enorm opgeblazen en vind het dan heerlijkom in bad te dobberen, lekker even gewichtsloos zijn. Overdag gaat het echt heel erg goed. Ze is hartstikke aanwezig meestal. Heerlijk gezellig!

7. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit met een sloot suikerwater in mn lijf te wachten in het ziekenhuis. ... hoop dat er niks uitkomt. Hier wel alles zo goed als klaar. .. eigenlijk gewoon omdat het kan hihi en ik word er rustiger door als het klaar is. Straks even naar de primark. Hopelijk leukere kleertjes dan de vorige keer.

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook nog niet alles klaar.. moet vooral nog kleertjes shoppen!!
    Verder het kamertje nog afmaken, hebben wel al alles van de vorige keer.. Geboortekaartje, ik heb een tijdje geleden gekeken en op al de site heb ik maar 1 leuke gezien, dus denk wel dat die het gewoon wordt.. :)

Succes Mamsam!
    Waarom krijgen jullie ook alweer dat drankje? Zijn er best veel hier die dat hebben moeten doen toch?

Hier vanmiddag weer controle bij de gyn. En morgen naar de bedrijfsarts om te zien of ik halve dagen kan werken, want ik houd hele dag niet meer vol.. dan verga ik van de pijn in mn rug..

9. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hier begin ik volgens mij last van bekkeninstabiliteit te krijgen,lopen wordt een steeds groter drama, en gister had ik zo een verrekte pijn in m'n billen, auw! Dat was echt niet te harde, als ik dan lopen of staan moest net of er een trilplaat over m'n kont heen was gegaan. Zitten was dan weer een hele opluchting

10. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Idd, sokken en schoenen is een uitdaging. Bikinilijn scheren trouwens ook...hahaha, kan er niet meer goed bij en zicht wordt belemmerd.....ach....er zijn ergere dingen toch?

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hihi! Straks wordt nagels knippen ook nog een uitdaging wrs!

Gisteren auto uitgezogen en schoongemaakt van binnen. Echt heel uitgebreid want tja.. nu hond er niet meer is en de baby er straks in moet...
    Maar dat had ik beter een paar weken eerder kunnen doen. Zo bij je pedalen etc is niet echt fijn meer was ook echt moe na 1,5 uur auto soppen en stofzuigen.
    Maar goed. Het is gebeurd nu.

12. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Weer weekje verder, echt raar idee dat ze over 8 weekjes al 'mag' komen... hihi! Uiterlijk voor mij nog 12 weekjes, wat snel!!
    Ze is lekker actief en ligt nu enorm ongemakkelijk hoog, ben er onwijs misselijk van... Als ze dan nog stil zou liggen, maar nee hoor! Kleine druktemaker.

Zometeen rustig ochtendje, 2 kids op school, boefje gaat zo met opa en oma naar de Artis. Dan kan mama even rustig wat boodschappen doen en cadeautjes kopen voor de kleine man, die over 9 daagjes alweer 2 jaar wordt.

Buikfoto'tje van vandaag!

13. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Als je het zo zegt klinkt het wel weer dichtbij he haha december klinkt nog zo ver weg...maar 10 weekjes ongeveer klinkt weer dichtbij haha. heb nu lekker weekje vakantie en na deze week nog maar 3 weekjes werken :D

14. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    jaaa wat vliegt de tijd toch he.. ik vind het ook snel gaan, aan de ene kant wil ik nog lang kunnen genieten maar aan de andere kant mag het van mij ook wel 36week zijn, dan weet ik iig dat het zo goed als voldragen is en dat dus goed is gegaan:)

@ikke, ik heb gister voor het laatst alles geschoren, vind het wel best, heb met mezelf afgesproken het niet weer te doen.. ik moet echt mn buik flink aan de kant duwen en dat is het mij niet waard. vorige keer uberhaupt niet gedaan en kind kon er prima door;)

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd in weekjes klinkt het al heel dichtbij! Haha!

Meiden die ook last hebben van bekkeninstabiliteit, helpt bij jullie zo'n bekkenband? Zo ja, welk merk heb je? Mij is gister door mijn gyn aangeraden om er een te dragen..

Mamajadebo, geniet van je rustige dag!

Roin, zo jij bent goed bezig geweest! Ik moet ook nodig stofzuigen, maar kan dat helaas echt zelf niet meer..

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb van de ceasartherapeute wat oefeningen gekregen om je bekkenspieren sterker te maken en zo hopelijk de boel toch wat langer minder pijnlijk te houden.
    Door paardrijden zijn mijn bekkenbodemspieren sterk zat, die trekken aan mijn wat wekere bekken en daardoor heb ik last van mijn stuitje.
    Misschien een idee voor diegenen die ook met klachten kampen om toch is een fysio oid te benaderen?
    Deze Ceasartherapeute geeftven ook zwangerschapsgym, dus heeft veel ervaring met zwangeren en ik hoor dat ik allerlei oefeningen meekrijg die de cursisten tijdens zwangerschapsgym krijgen! :D

ik heb denk ik niet zoveel last als jij T. Maar ja, misschien helpen alle beetjes?

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik loop ook bij de fysiotherapeut.. maar heb niet het idee dat het helpt eigenlijk..
    Vandaag bij de bedrijfsarts geweest.. Ga voor 60% de ziektewet in.. even kijken hoe dat gaat... Ik hoop dat ik het zo kan volhouden qua werk...

18. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeej uitslag glucose test helemaal goed! Nuchter 5.5 na drankje en twee uur wachten 6.0. Whieeeeee blij en opgelucht.

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik vraag me ook af of het helpt hoor :'>

Mooi mamsam!

20. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik heb geen ervaring met zo'n band maar wordt inmiddels ook wel verdrietig van de bekkenpijn. Ik voel het in bed en sta er ook al mee op. Zoontje loopt nog niet los en kinderdagverblijf zit 50 meter verderop, maar tillen gaat eigenlijk niet meer.

Deel Deze Pagina