Ga vandaag ook voor het laatst naar de fysiotherapeut.. helpt niet bij mij.. En dan maar op zoek naar een bekken band wat mijn gyn zei... Het wordt wel steeds erger zeg... Pfff!!
Ik mag nog niet klagen, wel vaak steken, maar ik betrap me er ook steeds op dat ik te snel loop of fiets. Mijn rug voel ik af en toe, vandaag weer heel erg, maar kleine man is ziek, dus wil veel op de arm en dicht bij zijn. Boterhammen smeren, koken, enz. Alles gaat met hem op mijn arm, vermoeiend...
Ik moet het toch ff kwijt... Vandaag tante geworden van.een lief klein nichtje. Zo schattig en ook weer zo klein! Kan zelf bijna niet meer wachten!
Leuk! Gefeliciteerd! Hier de laatste week weer vanaf een uur of 5 wakker. Herkenbaar bij jullie? Slapen jullie ook weer slechter?
Hey ben ik ook even! Ik ben ook al heel vroeg wakker iets van 5:15 ofzo! Baal echt heel erg! Dus denk ik kom ook hier weer even spieken... Heb alleen nog niet gelezen. De dingen lijken hier aardig rustig te worden nu... T was even vreselijk hectisch. Ik hoop dat t nu ook rustig blijft.
Over de bekkenband, ik heb er een. En ik gebruik em als ik even wil wandelen of de stad in ga of iets anders actiefs... En dat werkt super! Mag m niet de hele dag gebruiken tenzij de klachten te erg zijn.. Maar dan lig ik liever. Ik heb echt extreem last van BI helaas... Hoef wat de vk betreft ook niet tot 40 weken door te lopen, kan en mag met 39 weken ingeleidt worden.
Goedemorgen. Hier ook weer vroeg wakker. Frummeltje is een feestje aan het bouwen.... Ach. Lang leve zenders als TLC, is bijna altijd wel iets op. Nieuws al gekeken. Dus weer helemaal bij.... Nu wachten tot mn mannetje er weer is..bed is erg leeg zo....
Nou early ladies ik ben dr ook hoor! Al moet ik zo aan het werk hahaha. Gefeliciteerd met je nichtje! Hier eigenlijk nog steeds weinig kwaaltjes gelukkig!
Pfff, wat een schijtnacht. Heb zowat elk uur gezien op de wekker. Heb onwijs veel last van zuur en mijn buik gehad, heel irritant. Herken ik niet van vorige zwangerschap. Geen friet en snacks meer voor mij... Werk ze mamsam! Hoeveel weken nog voor je met verlof gaat?
Gefeliciteerd T84! Sterkte voor degenen met BI, heb zelf alleen last van mn bekken als ik op de verloskundigen bank heb gelegen. Wel ook vroeg wakker hier de laatste week, zo tegen 4:30/4:45.. ML zn wekker gaat om 5u dus wordt dan nog even extra wakker geschud, daarna kan ik wel weer goed verder slapen en kom ik er met moeite om 7.30 weer uit voor dochter en school.
Het vroeg wakker worden en niet meer in slaap komen hoort er dus een beetje bij.. Ik werd eerder ook wel wakker maar sliep dan weer in. Nu dus de hele week niet meer, net als de eerste 4,5 maand van mijn zwamngerschap. Nou ja, vast weer oefenen voor over < 3mnd.. Miracles, fijn dat de rust weer wat is wedergekeerd!
Goedemorgen hier ook erg vroeg wakker, ook 's nachts helaas... haha vast voorbereidingen voor als ze er is! Ze is 's nachts ook lekker actief, heel de dag eigenlijk Dat beloofd nog wat... Miracles fijn dat rust weder gekeerd is! Hier begin ik wel te merken dat de laatste loodjes aangebroken zijn... sneller moe en buitenadem, maar kan ook minder hebben en lekker emo! T weekend ff lekker rustig aan doen, nog een weekje school en dan hebben de kindjes week vakantie. Ook wel ff lekker weekje rustig aan doen 's ochtends Zo alleen nog ff wasje erin, en dan heb ik wel weer genoeg gedaan vandaag
Wil nog acht weken werken. Dan heb ik langer erna. Mag in principe vanaf 14 november maar wil dus proberen om pas de 28ste te gaan.
Ik ook nog 8. Maar doordat in wat over had aan vakantiedagen zijn het er 7. Heerlijk! Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden zo'n langer periode vrij.
nou ik vond het bij kian ook al heeeeeeeeeeeeerlijk, heb me geen minuut verveeld hihi. hier onverwacht een lang weekend vrij! wel 3 dagen. moest eigenlijk morgen nog maar heb mn "stage" al afgerond en ze stonden met zoveel mensen op de afdeling... dat ik vrij heb gevraagd heerlijk. zondag naar beekse bergen dus morgen in de mega relaxstand hihi. @roin, grappig he samen aftellen... mij benieuwen wanneer ze besluiten te komen.
Gefeliciteerd! wat leuk een nichtje! Ik heb het soms dat ik veel waker ben, maar niet zo vaak als mn eerste zwangerschap. Wel het zuur erg bluhh Jaaa het aftellen gaat beginnen!! whoehoe haha ben zo nieuwsgierig naar alle kleine ukkies straks
Vannacht gelukkig geen zuur.. Zal toch de friet zijn geweest. Nu wel even wakker en kleine man ook actief. Ik dacht de bel te horen, vreemd he. Dadelijk maar weer poging tot slapen, vind dit veel te vroeg!