Grappig dat iedereen het zo anders ervaart. Ik heb nl echt nog niet het gevoel dat het de laatste weken zijn. 11 weken is nog 2,5 maand, nog voorin het laatste trimester. Wel merk ik langzaamaan dat sommige dingen wat zwaarder worden. Dat ik echt niet meer alles moet doen wat ik altijd deed. Maar ja, naast full time werken gaat het huishouden ook door. Ik moet nog 6.5 week werken.
Je hebt gelijk hoor Roin! Als je nu al echt denkt dat het einde in zicht is valt het nog vies tegen hoe lang het duurt! Dat had ik vorige zwangerschap ook. Dacht ik echt vanaf 37 weken: nou nu kan het elke dag wel gebeuren maar ook nog 5 weken duren. Uiteindelijk toen nog 3,5 week gewacht en dat duurde lang joh! Nu stel ik me maar in op 20 december, 4 daagjes te laat. Scheelt hopelijk een hoop.
nou ik zit wel op mn verlof te wachten hoor hihih vooral doordat we nu midden in een ombouw op mn werk zitten. erg rare dagen allemaal.... ik wil zo laat mogelijk met verlof zodat als deze kleine ook besluit om twee weken langer te blijven zitten het wachten toch iets korter word hihih.
Vandaag 30 weken! laatste 10 weekjes (ongeveer) Scheren doe ik gewoon op gevoel haha lukt best Leuk Ikke dat je oma de kleine kon voelen! Haha Riette hier soms ook gekker dromen. Cizmo ben je nog gebeld? Mama jadebo balen dat je slechte nachten achter de rug hebt. Grappig he dat ze nog alle kanten op gaan, als ze maar uiteindelijk naar beneden liggen met hun hoofdjes.
Vandaag alweer 30 weekjes....ik weet het. We hebben nog ff maar het begint nu wel te kriebelen dat ik eea af wil hebben....hihi.....straks ff mn mama vragen of ze volgende week ofzo samen het huisje de grote beurt wilt geven, want dat lukt me niet meer alleen denk ik. Strakjes samen babyspieken. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Beweeglijk idze in ieder geval genoeg, al is ze de llaatste week ook wat meer dag en nachtritme op aan het bouwen lijkt het. Dus ik mag weer iets meer slapen. En ja, mn middagdutjes he, die beginnen toch wel echt noodzakelijk te worden. Petje af voor degene die nog fulltime werken....ik zou het niet meer kunnen helaas.....
ik heb inderdaad ook nog helemaal niet het gevoel dat we al dichtbij zijn hahaha. nu 29 + 4 maar voor mijn gevoel moeten we ook nog heel erg lang...heb dan ook nog lekker rustig de tijd voor vanalles voor mn gevoel. grappig dat iedereen dit zo anders ervaart inderdaad hihihi. ben benieuwd wie uiteindelijk de 1e is die gaat bevallen strax... oh t hoesten gaat hier maar niet over, wordt er gek van pffffff...hopelijk binnen nu en 2 dagen echt minder hoor want niet zoveel zin om weg tegaan als ik me zo voel... mannetje ook niet helemaal lekker, fijn he als je een weekendje samen gepland hebt achja zal wel goedkomen... ikke42 veel plezer met spieken strakkies
Ik hoorde net op het nieuws dat er een verkoudheidsepidemie lijkt te zijn! Dus het heerst enorm Giggle! De zwaarste weken komen nog meiden! Nou ja, de meeste van jullie weten dat beter dan ik (newbe mama) Gekke dromen heb ik ook. Van de week zat ik in zo'n getuigenbeschermingsprogramma. Ik werkte in 1 of ander pakhuis (zwaarbeveiligd). Op een tandartsstoel werd iemand behandeld, het bloed liep over de grond. Wel gek zo midden in een kantoor in een oud pakhuis. En er liep een man die hele gekke vragen stelde en me raar aan keek. Ik leek ontmaskerd te zijn! En toen viel er iets in onze slaapkamer waardoor ik wakker schrok. Dus hoe het afloopt zal ik nooit weten Veel plezier bij de echo ikke!
Hoi hoi, Even niet geschreven hier, maar alles gaat nog steeds goed hier. Ik hoop in m'n verlof wat meer tijd te hebben om meer mee te kletsen. Ik vindt de weken wel echt omvliegen. Heb nu ook wel zoiets we moeten eens wat dingen gaan doen. Net boeken gehaald om kaartje uit te zoeken, volgende week gaat m'n schoonvader 2 wanden verven op de kamer van de oudste (die gaat naar zolder). Wij gaan nog een midweek weg met z'n vieren naar duitsland. En dan volgend weekend beginnen met behangen. Hier steeds verkouden steeds waardoor ik wat minder slaap, dus beetje gaar.
Goedemorgen Ikke veel plezier met spieken Hier ook 30 weekjes vandaag... gaat echt snel! Net bij vk geweest, alles was prima. Ijzer was 6.6 dus goed. Als ik me wat slap mocht gaan voelen dan kan ik floradix oid nemen. Verder lag mijn kleine dametje netjes met haar hoofdje naar beneden maar lekker druk tegen haar hand en doppler aan het schoppen haha. Kleine druktemaker. Over 2 weekjes weer terug, dan ook tevens echo voor placenta. Als die goed ligt gaat ze vanaf 40 weken actief strippen, omdat ik zelf niet tot 41 weken wil wachten (dat zou 24/12 zijn) dus dat is wel fijn... al hoop ik dat ze zichzelf eerder meld, maar als ze de lijn volgt... Haha maar even goede moeder dochter afspraken over maken... iig nog min 7 weekjes wachten.
Veel plezier Ikke (voor als je nog niet bent geweest)! Hier ook gekke dromen hoor! Giggle geen last van urineverlies tijdens het hoesten? Ik had dat de vorige zwangerschap aan het einde omdat ik zo lang verkouden was geweest. Erg naar. Gelukkig was het snel na de bevalling over. Nu gebeurt het heel soms als ik eigenlijk al moet plassen en dan moet niezen bijvoorbeeld. Ik ben inderdaad gebeld en m'n man heeft inderdaad een grote E in zijn bloed. Nu moet ik morgen weer bloed prikken (vandaag lukt me niet) om via mijn bloed de bloedgroep van de baby vast te stellen. Dinsdag moet ik ook weer prikken om te kijken of de waardes van de antistoffen zijn toegenomen in mijn bloed. Het is wat, al dat prikken. Ik ben nu wel wekelijks in het ziekenhuis te vinden. Soms 2 x per week. Mijn verloskundige zit in het ziekenhuis, de gynaecoloog ook, het bloedlab ook en voor de operatie van zoonlief en zijn nacontroles waren we ook al 4 x geweest de afgelopen maand.
fijn hoor een epidemie...hopelijk vliegt ie hier snel weg want ben m meer dan zat hahaha. cizmo, nee gelukkig niet! vorige keer ook niet gehad en nu gelukkig weer niet...niet dat je er iets aan kan doen als t zo zou zijn maar vind toch wel fijn dak t niet heb hahaha.
met mijn mannetje onderweg maar parijs, bijna nl grens over dus offline voor paar dagen even genieten samen paar dgn maar mn kleine meisje nu al heel veel missen!!!
O geniet ervan giggle! Heerlijk!! Hier was de dreumes helaas anderhalf uur voor de wekker wakker. Beetje jammer! Vanmorgen even bij een vriendin op bezoek, vanavond boodschappen doen, morgen langs garages om een nieuwe auto uit te zoeken en zondag cursusdag hyphnobirthing. Jullie leuke plannen?
Have fun Giggle! Zo druk weekendje cizmo.. Wij moeten ook nog op pad wij willen ook een andere auto... Gister nieuwe kast voor mijn zoon gekocht.. dus die moet van het weekend in elkaar.. Straks gaan we naar de binnenspeeltuin, dan kan hij lekker zijn energie kwijt.. Verder lekker rustig aan... Gister suiker test gehad.. wanneer kregen je hiervan de uitslag? Heb namelijk vandaag toevallig een belafspraak staan.met de gyn.. ben benieuwd of ze dan ook al de uitslag van de suiker test hebben..
Fijn Ikke! Ik heb niet veel bijzondere dingen op de planning staan, hoewel, vanavond met vrienden afgesproken. Doen we eens in de zoveel tijd. Morgenavond een heel groot feest. Ik vraag me af of ik gemist word als ik niet ga. Komen een paar 100 man dus denk het niet. Het is de hele avond staan en merk dat ik daarvan dan de 'day after' de rekening betaal. Gisteren al de kleertjes in de kledingkast gehangen. Is kijken wat ik nu ook alweer heb.. wat leuk is dat zeg! Haast onwerkelijk dat daar straks een klein meisje in zit! Succes met de drukke weekeinden!
hier de nieuwe auto ook al binnen, heerlijk ding, kunnen we weer wat jaartjes vooruit Mijn planning: Vandaag even de muren/vloer in de badkamer grote beurt geven, dochter uit school halen en dan komt er een student orthopedagogie wat oefeningen doen met haar, dan gauw naar de bus papa ophalen van werk en door naar opa en oma. Dochter is daar te logeren tot maandag, hebben we nog even een weekendje met zn 2, lekker shoppen en uiteten... en hoef ook pas de 23e weer te werken.... the good life en kan ik alvast een beetje wennen aan verlof veel plezier in parijs giggle!
Giggle geniet ervan! Hier is mijn kleine man vandaag alweer 2 jaar geworden. Tijd vliegt. Vieren het morgen dus vandaag lekker rustig dagje Hij wijst steeds naar de slingers en ballonnen en roept dan 'mama mooi' jaren zijn voorbij gevlogen .. dat doen de weken ook. Begin steeds meer uit te kijken en me te verheugen op de komst van mijn kleine prinsesje!