Gefeliciteerd met je kleine grote man Mamajadebo! Hier weer een kleine die de boel van binnen aan het verbouwen is,alleen nu is hij even rustig dus een een slaapmomentje denk ik Ben zelf dood op,Vanmiddag achter 6 Shetland pony's aangerend die ontsnapt waren. Toen ze weer veilig waren kon ik wel zo omkiepen,benauwd en moe moe moe. Dus doe hier even lekker niks meer
Gefeliciteerd mama jadebo! Het klinkt onwijs schattig! Ik heb gister de kleertjes uitgezocht die ik aanheb gekocht en gekregen. 5 pakjes maat 50 en 7 maat 56. En nog wat in 62 en 68. Beetje veel! Ik heb ook nog wat neutrale kleertjes van m'n zoontje denk ik. Vooral 2 witte jasjes en sokjes en rompertjes kunnen deze ronde ook weer mee.
Pff heb al een uur plafonddienst! Wil eigenlijk nog lekker slapen....maar lukt niet.. Hoeveel kleertjes/ setjes hebben jullie in de kleine maatjes? Nog gefeliciteerd mamajadebo!
Dankjewel voor de felicitaties. Kleertjes heb ik teveel haha. Ik heb ong. 5 setjes Mt 50 paar 50/56 en rest Mt 56 (la vol iig). Hier is kleine dame begonnen met de nachtelijke bewegingen... 2.30 was ze enorm druk... wel zeker een half uur... kleine boefje laat mama alvast wennen... hihi.
Mama jadebo nog gefeliciteerd! 2 jaar alweer. Ik heb heel veel kleding haha ook veel gehad van een vriendin en een collega van hun eigen dochter.
Ik heb een paar pakjes gekocht. De rest van mn zus gekregen. Rompertjes had ok al een paar gekocht, maar zuslief had er ook nog super veel in haar doos met babyspul, dus dat zijn er in de kast meer dan 40 ofzo...hihi
En over kleertjes gesproken... Vriendin van mn zus belt net, die komt vanmiddag ook nog een hele berg afgeven....hahaha
Nou ikke, dan komen we bij jou lenen als we tekort komen! 😉 Hier druk showrooms aan het bezoeken voor de nieuwe auto. De Renault grand scenic met 7 zitplaatsen is tot nu toe favoriet. Tweede en derde plaats voor de Peugeot 5008 en 308 station. We hebben de donkey duowagen mee en valt in veel auto's nog tegen als je compleet achterin wilt leggen. Zo valt er al veel af.
En we liggen weer ff wakker......wat een tijd om wakker te zijn....ik wil slapen....komt dalijk vanzelf weer... Mannetje komt zo thuis. Dan gaat de grote meid naar dr eigen bed. Ze zit momenteel niet zo lekker in dr velletje dus na flinke huilbui maar bij me gepakt.....kind heeft rustig nodig
Ik moet de kleertjes nog uitzoeken, maar vermoed dat ik wel een boel heb. Heb natuurlijk al een jongetje. Wel uit een heel ander seizoen, dus moet nog goed kijken wat ik kan gebruiken.
kleertjes heb ik wel genoeg denk ik, stuk of 6 van 56 en wat grotere. geen maat 50 want die kon ik bij kian ongebruikt doorgeven. mocht deze wel klein zijn, al is dat volgens de vk van afgelopen vrijdag niet zo, dan is het zo gehaald. volgende week vrijdag groei echo en over 7 weekjes gesprek met gyn over de bevalling. ik wil hoe dan ook niet ingeleid worden, ging de vorige keer ook niet zo lekker om het zo maar te zeggen. of hij komt vanzelf of ik wil een gentle ks. geen gerommel meer aan mn lijf verder.
haaaaaaaaai daar ben ik weer!!! terug uit parijs! was heeeeerlijk even tijd samen maar ook doodvermoeiend pffff! ben echt helemaal op hahaha! maargoed dan ook veel gezien en gedaan! vandaag dr herhaling van onze 3/4d echo...ben benieuwd of friemel meewerkt hihihi. las ff snel iets over nieuwe auto bij cizmo...wij hebben een 5008 en zou echt niet meer zonder willen!!!!!!! dus zeker aan te raden! ook omdat je lekker wat hoger zit!
ff vraagje, hebben jullie kindjes ook zo vaak de hik? De laatste week vaak wel 3x per dag! Vind het opzich wel fijn want dan weet ik ook hoe het kindje ligt.. en die hik zit 9 van de 10x laag dus das alvast goed hihi @kleertjes, uhm voor meisje de wereld voor jongen welgeteld 1 nieuw setje en denk 3 setjes beige/ unisex..wel genoeg rompers, had al veel wit.. Als het moet krijgt ie de eerste dagen gewoon roze aan hoor, ben daar best makkelijk in.(oke, geen rokjes en jurkjes) Vind het ook zonde om een hele uitzet nieuw te kopen zonder te gebruiken.. We zijn nu ook eindelijk uit de meisjes naam, jeeeh... jongens naam nog even lopen sparren gister maar das echt nog een projectje.. iemand nog leuke site ideeën met apartere namen?
Fijn dat het zo leuk was giggle! Goed ook om te horen dat de 5008 bevalt! We gaan zeker voor zo'n auto. De Opel Zafira, citroen c4 grand Picasso en Renault grande scenic doen ook mee in de race. Komt allemaal op hetzelfde neer. Het lijkt mij ook ideaal om zo'n ruime auto te hebben. Daar kan dan de duowagen met zitje en wiegje erop in de achterklep en dan passen er ook nog boodschappen naast. We hebben nu een Opel Astra station uit 2014 en dat is ook al best fijn hoor. Meisjesnaam zijn we al lang uit gelukkig. Nu op zoek naar het geboortekaartje. Moeilijk kiezen!
Fijn dat het leuk was Giggle... Snne, nee nog geen hik gevoeld hier.. Hier zijn we al ff uit wat haar naam wordt.. de naam.hadden we de vorige keer al en we vinden het nog steeds leuk! Geboortekaartje hebben we ook uitgezocht.. Kleertjes, denk dat we aardig op weg zijn.. wil alleen nog het eerste pakje kopen, die heb ik nog niet... Drukke dag vandaag... En moet ook nog langs de garage, de auto maakt sinds gister een raar geluid.. doodeng!. Hoop dat het meevalt wat het is, we hebben echt veel pech met deze auto.. daarom.gaat ie er ook uit!!!
pffff heb pijn aan mn voeten en ik moet morgen nog... morgen grote opening. daarna ff twee dagen vrij. heerlijk. Kaartje heb ik al ontworpen en gefinetuned met de drukster. zelfs de adressen worden op de enveloppen gedrukt hihi. eerste pakje ben ik denk ik wel al uit. nog zes weekjes werken en dan verlof! whieeeeeeeeeeee
Hier de naam al hele tijd hihi. Ook geboortekaartje. Gisteren proef druk besteld. Verder gaat t hier wel... meisje is nog altijd lekker druk zowel overdag als 's nachts al wordt het wel meer in de nacht haha. Kan niet wachten tot december! Eerst dinsdag nog ff spieken en heel hard duimen dat de placenta omhoog gegaan is... Nu lekker languit op de bank. Kindjes hebben vakantie dus lekker rustig weekje en even niet om 6 uur op.
Zo lekker dat je kindjes vakantie hebben mamajadebo, alles lekker op jullie eigen tempo! Hier hebben ze volgende week vakantie.. heerlijk! Mijn buik met 30 + 2.. ben benieuwd hoeveel groter mijn buik nog wordt!
Hier ook volgende week pas vakantie, wel weer even lekker. Vandaag vroeg erin, maar heb last van het zuur. Dus slapen zit er voorlopig nog niet in.... Alweer 31weekjes vandaag....nesteldrang wordt nu wel erger hoor...hihi
lig alweer 1,5 uur wakker...pffff en moet vandaag weer aant werk! zo maar eruit...fijne dag allemaal x