16 t/m 31 december 2014 DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ikke142, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb idd ook vannacht voor het eerst half zittend geslapen ivm maagzuur.
    Geef mezelf hier wel de schuld van want heb chocola gegeten.
    Ik heb de afgelopen weken vrijwel niet gesnoept. Maar we waren zo druk geweest gisteren dat we vonden dat we allemaal lekkere dingen op tafel mochten zetten.
    En ik merk dus dat juist die vettigheid niet zo goed werkt ;)

Dus vannacht maar weer is zonder vettigheid proberen.
    Hopelijk kan ik dan weer liggend slapen

Ben je nog wel in slaap gevallen?

2. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik heb vannacht voor het eerst ook slecht geslapen. Ik had veel te veel gesnoept waardoor ik ook last had van maagzuur en een te volle buik. Bah! Verder had ik teveel gedaan qua klussen waardoor m'n rug en bekken ook veel pijn deden.

Gisteren hebben we de eerste verflaag op de muur en accessoires van de babykamer aangebracht. Vandaag doen we de laatste laag.
    Ik heb gister ook alles van zoonlief uit de babykamer gehaald en in zijn kast en commode in zijn grote kamer gelegd.

Sinds een week slaapt zoonlief in zijn nieuwe kamer in een eenpersoonsbed. Zo schattig, een mannetje van 85 cm in zo'n lang bed. Hij ligt ook regelmatig dwars, want dat past ook nog. Hihi.

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Haha cizmo! Jouw eerste alinea is de mijne!
    Ik had ook bekkenpijn doordat ik echt te veel geklust had.
    In bad is dan echt zo lekker! Nu is het ook weg. Maar even rustig aan vandaag.

4. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hier ook vannacht enorme last van maagzuur, de laatste nachten steeds bah! Niks helpt... pfff wordt er zo onwijs misselijk van.

Ook is kleine steeds lekker actief 's nachts... zowel rond 1 uur als rond 5 uur... kleine druktemaker!

Gister dagje blijdorp gehad met kids en opa en oma. Was super lekker weer en kindjes hebben enorm genoten. Vond het toch wel wat zwaar en heb dat gister ook flink gevoelt... Dus nu maar weer paar daagjes rustig aan.

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Morning..

Hier ook last van maagzuur, maar de rennies helpen gelukkig nog wel. Mijn schoonzus had er ook heel erg last van, zij gebruikte graviscon.

Leuk Blijdorp mamajadebo...
    Ik ben er vrijdag geweest.. ik heb het treintje 2x genomen... Anders red ik het niet.. alleen daarna voor moeten boeten idd! Maar ja...

Vandaag ff naar het Bos, kan de kleine even lekker los.. helaas moet ik daarna voor de rest op de bank van de pijn..
    Nog ff volhouden.. ;)

Woensdag weer controle...

6. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    oh dames allemaal last van maagzuur:( ik ben af en toe wel wat misselijk savonds maar denk dat het niet met maagzuur temaken heeft. (weet ook niet wat ik dan precies moet voelen) Laten we dat ook maar zo houden.
    Ik heb de laatste week vaak toeschietreflex gevoel en vind het best vervelend eigenlijk, kan me niet herinneren dat ik dit de vorige keer ook had. Nog niet gezien dat er ook echt wat uitkomt gelukkig maar echt prettig is dit ook niet.
    Verder merk ik duidelijk dat mijn tempo op fiets en te voet flink zijn gekelderd, verder mag ik eigenlijk niet klagen kan alles nog doen wat ik wil.
    Vandaag middag bios en daarna lekker uiteten met zn 3,5-en;) Morgen weer naar school, heb echt moeite met opstaan deze week dus hopelijk komt dat morgenochtend goed.....

7. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    ow en ik zag een berichtje voorbij komen dat je bij tweeling zwangerschap nu 4 weken extra verlof krijgt... hier was toch ook iemand met 2 kindjes?

8. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Ikke 142, bij m'n meisje ook een ruggenprik gehad(ik moest omdat mijn ontsluiting niet vorderde maar wilde eig ook niet) maar het verschilt heeeeeel erg per HOE de ruggenprik gezet is...ik voelde alles nog, kon m'n benen gewoon nog bewegen(dat moest ook zei de prikmeneer) alleen de scherpe randjes waren eraf...
    Dus uiteindelijk heel goed bevallen voor mij, en ook tijdens het persen end alles zelf kunnen doen, heb zelfs nog 1x m'n 1been gestrekt omdat ik pijn aan m'n heup had hahahaha.dus weet zeker dat ik m'n benen kon bewegen;)
    Heb tijdens mijn curretage ook een ruggenprik gehad en toen was m'n hele onderkant verlamd...dus er zit echt verschilt...dat zou ik namelijk ook niet willen...
    Ligt gewoon aan de plek waar ze prikken zeiden ze tegen mij toen...hoe hoog of hoe laag!
    En ben maar blij dat je die pomp niet kan kiezen want schijnt dat je behoorlijk wappie wordt daarvan en dan niet alles helemaal mee krijgt...lijkt me ook niet zo fijn dus...
    Hier int ZKH ook alleen maar de optie ruggenprik...

9. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yep, hiero.
    Maar ik werk niet dus niet echt van mij op toepassing.:D

10. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    ah ja jij was t;) was benieuwd of je er ook gelijk van kon profiteren maar het heeft zonder werk inderdaad weinig effect.. ach misschien voor de volgende 2 dan;)

Gaat alles nog wel goed? Al flinke buik of valt mee?

11. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    30 weken vandaag alweer,waar blijft de tijd ;):D

Bijgevoegde bestanden:

• 30w.jpg
      30w.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,8 KB
      Weergaven:
      1
  12. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja alles gaat prima hier! Wordt wel wat zwaarder nu merk ik, maar bij jullie vast ook.
    Nou buikje is nog heeeel bescheiden:D.

13. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    ah wat fijn, laat ze maar lekker lang binnen zitten:)

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja! Is het nu ook echt drukker bij jou Maaike?
    Ik bedoel, voel je echt dat er 2 aan het schoppen zijn?

Vandaag voor het eerst dat ik denk..verlof zou welkom zijn.
    Ik ben moe moe moe...

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een weer zeg vandaag, bah!!

Net de brief van mn werk ontvangen.. 11 november start mijn verlof.. dat is echt al snel.. kijk er naar uit.. maar moet nog zoveel doen op mn werk...hihi..

Morgen weer controle bij de gynaecoloog...

16. Mama JaDeBo

Jaja het komt dichterbij dames!!

Vanochtend echo gehad en meisje is heel gemiddeld, weegt nu ong. 2100 gram. Ze ligt netjes met hoofdje naar beneden en de placenta ligt ver van de uitgang, zo blij!!
    Morgen weer vk controle.

17. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, het is een drukke boel hierbinnen hihi. Ik voel veel beweging en afwisselend links en rechts. Ik voel wel verschil wie wie is.:D

18. Mama JaDeBo

Hier alweer week verder gaat snel ineens!! Begint nu wel beetje te kriebelen... Vanmiddag weer vk

Buikje vandaag

19. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Maaike wat bijzonder! Mijn vriendin met een tweeling wist ook precies wie waar zat en wanneer bewoog. Zo apart!

Hier dan ook maar een keer mijn buik van eergisteren:

image.jpg

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooie buikjes meiden!

Hier weer controle gehad.. alles was goed qua groei... Ze ligt alleen nog dwars.
    Heeft iemand wel een draaipoging laten doen? Verder nog aan de ctg gelegen, dit omdat ze vrij rustig is in mijn buik, vrijdagochtend nog 1..
    6 november volgende controle.. :)

Deel Deze Pagina