Oh echt? Hier ligt er nog een slipje van de placenta voor de uitgang maar de vk gaf aan dat dat niet uitmaakt. Ze verwachte ook dat dat Nog wat verschuiven zou. Nou ja. Ik want de 36 weken echo maar af...
Ik word er nu toch wat onzeker van dus ik ga er op staan dat ze het nog is goed beoordeelt en ga vragen of ze er 100% zeker van is dat de placenta goed ligt voor een normale bevalling en ik lees idd dat ie er echt 2 cm vanaf moet liggen.
Welkom onzeker! Giggle, fijn nieuws. Natenhuug, wij duimen allemaal mee! Hier vandaag bij vk geweest, alles was goed. Meneer ligt al met zijn hoofdje wat tussen bekken. Wil niets zeggen met deze termijn, maar vond het toch fijn te horen. Morgen wat telefoontjes plegen. Sowieso een afspraak maken bij de internist ivm trombose en naar de mondhygiëniste. Heb vrijdag een afspraak staan, maar weet niet of ze kan behandelen met die bloedverdunners... :S
Welkom onzeker Nathanhuug duim heel hard!! Giggle wat fijn dat de echo goed was!! Roin hoop dat ie nog omhoog trekt dan... De grens is idd 2 cm. Hier alles oké. Beetje druk haha. Meisje helaas ziek, ontsteking lymfeklier dus ab kuur... vrijdag gaat ze trakteren dus druk mee bezig. Dan zaterdag kinderfeestje en zondag echt jarig. Spannend voor haar! Druk maar daarna weer ff rust tot sinterklaas en geboorte haha. Maandag intake kraamzorg gehad. Alles prima in orde . Ze gaan ook proberen de vorige hier te krijgen, zou super zijn! Heel gek maar echt totaal niet het besef dat ze er over een paar weken al is... Zo onwerkelijk! Volgende week maar even de bedklossen bestellen... gaat stuk makkelijker in en uit bed te komen dan.
Hier was ook alles in orde. Klossen, douchekruk, bedsteun, krijg alles te leen van de kraam! Wordt thuisbezorgd! Best netjes toch?
Bedsteun? Douchekruk? Dat heb ik vorige keer niet gehad en ook niet gemist trouwens, maar ook nu ben ik daar niet op gewezen. Moet dat of is het extra? Net controle gehad. Alles was weer prima. Baby ligt netjes met kontje omhoog en hoofdje beneden. Er was alleen nog wel voldoende ruimte om te draaien.
Hier wordt het gratis aangeboden.. het is nieuw (2 jaar geleden was het nog niet...) Fijn dat controle goed was! Wij mogen maandag weer
Hier woensdag intake gehad. Was echt leuk! Ik kan inderdaad ook gratis klossen, bedsteun en douchekruk thuis laten bezorgen. Ideaal! Woensdag controle gehad. Alles was goed. Kindje lag met hoofdje naar beneden en is al aardig aan het zakken. Woensdag ook proefdruk voor geboortekaartjes besteld. Ben echt benieuwd! Het gaat nu echt dichtbij komen he? Ben zo benieuwd naar alles...!
Hier ook intake gehad dinsdag, alles prima en bed hoeft niet omhoog. Gaat beetje lastig met n waterbed. Woensdag is het kamertje bezorgd en nu is alles lekker ingeruimd....ook een fijn gevoel! Nu van de week nog de woonkamer omgooien om plek te maken voor de box. Energie is alweer op voor vandaag....maar zo toch maar eens bij elkaar rapen om stof te zuigen. Fijne dag dames!
*Breekt in* Dames wat gaat de tijd toch hard!! Alweer de 30 weken voorbij! Superleuk! *Breekt weer uit*
Hier zijn de spullen ook gratis idd! Sparky!! Gefeliciteerd meis! Ik duim voor een plakkerd!!! Ik krijg gelukkig een extra echo dinsdag voor nogmaals placenta localisatie. Ben ik er straks mogelijk toch wat geruster op.
Sparky gefeliciteerd!!! Ja hier gaat het hard nu.....en wijzelf volgens mij allemaal steeds langzamer...hihi... Ik kan echt steeds minder, maar wil nog zo veel!!!
Hi Sparky! Gefeliciteerd! Verloopt je zwangerschap goed? Het gaat inderdaad hard. Gisteren ook maar de knoop doorgehakt voor het geboortekaartje. Nu de tekst nog... Morgen laatste dag werken en dan verlof! Ik ben er toch wel echt aan toe hoor! Van de week maar eens de meubeltjes in de babykamer afnemen en kleertjes wassen enzo...
Gefeliciteerd sparky!! Hier besloten een weekje extra verlof op te nemen.. had nog genoeg dagen staan ook.. dus ook heerlijk verlof! Al moet ik nog in de verlof stand komen, haha.. Gister de nieuwe auto opgehaald.. dus helemaal blij.. vandaag wel ff wat rustiger aan doen.. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Sparky gefeliciteerd T84 heerlijk lekker genieten Hier is mijn grote meisje jarig dus Straks visite. Verder rustig aan... gisteren kinderfeestje was toch wat druk... hihi