Hier ook proberen wat rustiger aan te doen. Officieel vanaf as donderdag met verlof, maar met een eigen zaak van mn mannetje, maar ff kijken hoe dat in praktijk werkt. Voel me al dagen ziek en misselijk, dus heb mn rust wel nodig.... Afgelopen week te veel stress gehad...bah... Dinsdag staat er nog een concert op de planning....heel de avond staan.....ben benieuwd hoe ik dat vol moet gaan houden, maar wil eigenlijk wel gaan..... Ach optimistisch als we zijn, moet dat vast goedkomen...
Gefeliciteerd met je grote meisje. Ook wij hebben het het hele weekend druk gehad met kinderfeestje en grote mensen feest voor onze dochter uit 2009. Zij is eigenlijk volgende week zondag jarig, maar wordt woensdag aan een liesbreuk geopereerd. Dus drukke dagen gehad en nog een aantal intensieve weken in het vooruitzicht. ( tentamens gehad en 12 en 17 ook nog tentamens) dus als ik de 21e met verlof ga, dan begin ik met rust ( en nesteldrang) 😄 Verder klaar met de proefdruk van het geboortekaartje en de enveloppen al binnen en geschreven.
Ik heb sinds n paar dagen best vaak harde buiken. Vaak ook beetje drukkend gevoel onderin. Las ergens dat dat door indalen kan komen, weet iemand of dat zo is?
Zoiets heb ook gelezen idd. Vraag het je vk! Wij moeten zelfs nog geboortekaartje uitzoeken. Waar hebben jullie ze uiteindelijk besteld? Heb al wel wat kaartjes van poobies binnen.
Kan idd indalen zijn... Hier ook zeurderig gevoel onderbuik en rug... Zometeen controle dus dan ff vragen. Tiniedice lekker druk dus! Succes met operatie en je tentamens Hier vannacht tong 2.15 - 3.00 uur klaar wakker Door actief meisje... ook andere meisje was die tijd wakker... pfff vermoeiend. Verder dus lekker rustig aan komende weekjes hihi alles is voor zover gewassen, moet alleen hydrofiele voor de thuisbevalling nog te wassen en strijken. Heerlijk zo Geboortekaartje hier ook al tijdje uit... Bij geboortepost punt nl
Ga ik dat vanavond ook is kijken mamajadebo! Ook ik heb 3x ongeveer een 45 min wakker gelegen. Lastig! Wassen moet ik ook nog. Ga deze week beginnen. Wilde het weekend beginnen maar vriend had de tas van zijn elftal mee... 16shirts, broeken en 32 sokken... Doet ie zelf maar de waslijn was vol! Cizmo: Laatste werkdag! Succes! Hier nog 3 weken!
Nog gefeliciteerd met je dochter mamajadebo.. en succes bij de controle straks.. Geboortekaartjes, hier via hippegeboortekaartjes.nl Lekker hoor cizmo! Vanaf morgen lekker extra genieten!! Zo dat is een aardige was roin, haha!! Hier vandaag een rustig dagje, al moet ik wel wat huishouden doen... Maar alle tijd... Hihi!!
Gister hele dag met vriend hout gezaagd,oftewel ik planken aangeven en hij zagen, Hier vannacht weer 3 dromen door elkaar,werd huilend wakker Morgen wordt dan eindelijk de vloerverwarming gelegd, om 17:00 zal die man komen dus ben benieuwd
Controle was goed. Meisje is al wat gezakt wat de klachten veroorzaakt hihi. Verder moet ik wat rustiger aan doen. Lichamelijk merk ik dat einde nadert maar geestelijk echt nog lang niet... ook beval plan en belinstructies doorgenomen...
Al wat gezakt.. snel hè? ik weet dat het normaal is maar jeetje.. alles komt nu zo dichtbij hè? En ik ben nog zo met mijn werk bezig! Alles wordt nu wel zwaarder hoor meiden.. pfff. eerder moe, eerder steunen en kreunen.. betrap mezelf er op! Bevallingsplan heb ik ook al geschreven idd op verzoek van de vk. Wat me trouwens verbaasde is dat de kraamzorg bij de bevalling is. Is dit gebruikelijk? Heb er eerlijk gezegd nl helemaal geen behoefte aan. Hoe is dat bij jullie?
Klopt... kraamverzorgende assisteerd de vk bij de bevalling. Ik heb het zelf ook 2 X als kraamverzorgende mee mogen maken heel.bijzonder. maar je kunt vragen of ze zoveel mogelijk op de achtergrond blijft tijdens de bevalling... k heb de vorige bevalling nauwelijks gemerkt dat ze er was... Komt idd dichtbij kijk ernaar uit maar zie er ook beetje tegenop. Meer omdat de vorige keer me zo overvallen is en zo snel gegaan is... vk gaf ook aan dat ik beter te vroeg kan bellen dan telaat. Vorige keer was ze er om 3.00 uur en 3.21 lag hij al op mijn buik...
Wow dat is idd een vluggertje geweest! Zou ik het idd maar vroeg genoeg aangeven! Hoe leven je andere kindertjes er naar toe?
Volgens mij mag je met je vk overleggen dat de kraamverzorgster pas later komt. Zij moet dan wel al aanwezig zijn. Maar ik denk dat het wel fijn is al de vk hulp heeft . Ik heb mijn geboorteplan ook al klaar liggen. Volgende week naar de gynaecoloog en dan het plan doorspreken. Kaartjes besteld via poobies. Ze hadden daar zoveel keuze en korting, ook niet vervelend. Dat indalen is echt soms heel vervelend. Ze is bij mij nog niet echt ingedaald. Ze lag met haar hoofd naar beneden, maar is van het weekend weer dwars gaan liggen
Ik heb ook al poobies-kaartje thuisliggen Tinie! maar moet de keuze nog maken. Vanavond maar doen denk ik zo Ja, eens, denk idd dat het fijn is als de vk hulp heeft. Maar de kraamzorg die bij mij kwam voor intake had het over: we halen je terug als je teveel in jezelf keert (terwijl ik denk dat dat juist mijn manier van ontspannen zal zijn).. en we geven je advies etc etc.. het klonk nogal of ze zich opdrong. Ze vroeg ook of ik er een stagiaire bij wil.. nou eigenlijk niet, het is mijn eerste bevalling en nee, ik wil het gewoon niet. Misschien bij een volgende ooit maar wil nu zo min mogelijk vreemden erbij.. Ze zei: ja lieve schat moet je luisteren, is helemaal jouw keus maa rer staan toch best wat mensen bij hoor en blablabla (in het uur dat ik haar sprak heeft ze me zeker 15 keer lieve schat genoemd.. hoeft van mij ook al niet zo, haha) Dus ze hoeft van mij niet op de voorgrond, maar wrs doet ze dat ook niet en anders word ik het mogelijk vanzelf zat en laat ik dat op dat moment vast merken!
ah jakkes roin, klinkt als een gesprek waarbij ik me nogal zou irriteren. Nu had ik zelf een vk in opleiding erbij (die kwam eerst en daarna de ''echte'') ook was de kraamverzorgster er uiteindelijk bij. Op het moment van bevallen rolde die binnen maar heb ik amper wat van mee gekregen hoor! Je bent dan zo bezig met jezelf en je buik.. dat je der echt niet over nadenkt. Ik beviel toen in een appartementje van 70m2 waarvan de slaapkamer nog geen 20m2 was... lekker hutje mutje dus maar echt, daar heb je geen seconde voor om over na te denken! Ow en de kraamverzorgster heeft verder niks hoeven doen behalve met een bureaulamp bijschijnen voor de hechtingen maar dat kwam vast omdat er al 2 vk's waren.
Nou ik irriteerde me ook wel. . Terwijl ze het allemaal goed bedoelde hoor! En idd, misschien krijg ik het amper mee!
Nou ik heb net toch maar even de vk gebeld. Vandaag tijdens t werken enorm veel harde buiken en echt pijn onder mn navel. Ze was in de buurt, dus kwam gelijk ff langs. Tzou kunnen dat het blaasontsteking is, morgen voor zekerheid even langs de dokter. Ze ging kijken of ik evt iets ontsluiting had, maar dat gelukkig niet!! Ze zei wel dat het kindje al heel diep gezakt is, dus ook daar kan ik nu last van hebben. Maar rustig aandoen morgen. Woensdag gelukkig vrij! Hier is de kraamzorg ook bij bevalling, maar als ik wil, mag ik ze naar beneden sturen.
Tijd vliegt... zo onwerkelijk! Alweer 34 weken zwanger... waar blijft de tijd! Begint al beetje te zakken... en dat voel ik aan schaambeen hihi! Verder is ze lekker bewegelijk hihi kan regelmatig voetje zien uitsteken en/of pakken
Hoe is het met jou TVT? Urine weggebracht? Kindje is hier ook aan de indaling begonnen wist de vk me gisteren te vertellen. Kreeg een inwendige echo om de placenta nogmaals goed te localiseren, deze lag ruim 4 cm van de bmm af. Dus ik mag absoluut gewoon bevallen! Ze zag ook dat onze dochter al haartjes heeft.