16 t/m 31 december 2014 DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ikke142, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Oke. Dan kan ik die pijn in ieder geval plaatsen. Ik mag woensdag weer spieken, dan ook meteen eerste gesprek met de gynaecoloog. Ben benieuwd hoe nu verder met die trombose.

2. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    hier nog geen indaler (denk ik) ook idd wat meer afscheiding de laatste 2 weken ofzo. slijmprop verliezen zegt opzich niks over wanneer de bevalling op gang komt hoor maaiike!

Ik heb de 23e nog een date staan met de efteling, via karwei bonnen voor nog geen 9 euro... kan ik niet laten dan hoor;) nu hopen dat ik nog enigszins energie heb om daar rond te struinen en zo lang in de auto uberhaupt... (ga denk wel op voorhand maar in een grote mensen buggy:)) Als dochter dan moe is kan ze der ook nog in, de gewone is haar echt te klein nu.

3. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    O goed dat je het zegt mama jadebo, traktatie kinderdagverblijf zat nog niet in mn systeem!

Hier trouwens geen afscheiding.

Wel elke keer dat ik hoest rennen om te plassen en soms ben ik niet op tijd... Echt irritant! En ik hoest wat af...

Leuk van de echos deze week! Ik mag ook nog een keer, morgen over een week.

4. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier valt de afscheiding ook reuze mee. Wel worden mijn spieren slapper merk ik als ik nies.

Herken dit van mijn eerste zoontje niet, maar deze kleine man is echt zooooo actief. De hele dag door, begint nu vaak pijnlijk te worden.

5. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    we zouden eigenlijk met zl zijn nieuwe bed wachten.... maar toch op mp gaan neuzen hihih. traktaties hoef ik niet te bakken hihih. handig een bakker als man. we doen dit keer blauwe donuts ook voor zl om uit te delen. ik heb zelfs 5 december nog een shop date amsterdam staan. hoop het wel te redden whahahah. zl hoeft geen tas voor ingepakt te worden, die gaat naar mn ouders en daar is al van alles aanwezig.ik werk nog 5 dagen dus heb op mn vrije dagen niet zoveel zin nog in extra was hahaha.

6. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    O handig mamsam!

Hier ook pas deze week begonnen met wassen omdat ik nu verlof heb. Met een beetje doorwerken is het in een paar dagen klaar.

7. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    net bericht gehad, van de week heb ik de enveloppen en etiketten voor de geboortekaartjes binnen whiiiiiiiiiiiiii

8. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook alles klaar. Koffertje staat ook klaar. Kans op vroeggeboorte is toch best groot bij een tweeling

Heb nog wel wat klusjes in huis te doen. Maar nu even geen energie voor pffff.

9. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik heb zojuist 6 kaartjes besteld, zijn er nog steeds niet uit.
    Maaiike, ook hier nog veel te doen, morgen beginnen ze aan een nieuw plafond op zolder. Ik hoop mijn kleine grote man met 36 wkn naar zijn nieuwe kamer te doen..

10. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen ladies.
    Ook hier een meisje dat al naar beneden aan het kruipen is...veel afscheiding. Sinds een week ofzo de strings maar verruild voor slips met inlegkruisjes...
    Tas staat klaar. Er moeten nog een paar dingen in, maar dat is luxe geen noodzaak zeg maar
    Dit weekend ga ik met de kleine meid cupcakes bakken, deze worden dat ook ingevroren en pas gedecoreerd als ze mee naar school gaan...

Slapen jullie ook zo slecht? Hier max 2 uurtjes achter elkaar en dan kan ik er weer iit....net alweer wasje in de droger gedaan. Is dat straks ook klaar...nu nog ff lezen en dan maar weer vroeg aan de dag beginnen....kunnen we vast wennen he

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Vannacht wel iig. Bah!
    Maar het is niet anders!
    Nog 2 weekjes werken. Ik vind dat raar!

Afscheiding hier ook goed aanwezig en ik ik ben langzaamaan de tas aan het vullen.

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook af en toe best wat afscheiding..

Kamertje zo goed als klaar, kaartjes zijn uitgezocht.. wassen is gedaan, begin met de vluchttas heb ik ook gemaakt...

Slapen gaat op zich nog wel goed als ik eenmaal me draai heb gevonden.. wel vroeg wakker..

Morgen komt de kraamzorg langs.. en smiddags de extra echo... Spannend pff!!

Straks mn "afscheids" lunch van mn werk gezellig...

13. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    O ik slaap echt nog heerlijk! Ik moet er meestal 1 keer uit om te plassen, maar zonder wekker slaap ik met gemak 9 uur met dus maar 1 onderbreking. En dan gerust ook nog een uurtje in de middag als ik veel hoofdpijn heb.

De enige reden dat ik nu al wakker ben is de wekker van manlief. Gelukkig slaapt onze dreumes meestal tot 8:15 uur. Dat helpt ook wel! Dat ga ik zooo missen straks!

14. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    ik heb ook geluk met slapen zie ik, draai ongeveer 10 uur per nacht en moet er af en toe 1x uit om te plassen..
    Laatst wel een overdag ook heel moe, dus ik dacht ik luister naar mn lichaam en doe een korte siesta, max n uurtje. Nou dat uurtje lukte maar vervolgens kon ik savonds eerste 3 uur niet inslapen en sochtens was ik 3uur te vroeg weer wakker en kon ik niet verder. Doen we dus niet weer! wel jammer want het was al een hele stap om uberhaupt es aan zoiets toe te geven.

ja heerlijk he cizmo zo'n uitslapend kindje! wij hier gelukkig ook, als ze niet naar school hoeft iig.

15. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Wat fijn Cizmo dat uitslapertje ;)

Hier ook veel draaien en dan ook kleine wakker haha. Ach ja hoort erbij, straks moeten we ook wakker worden als ze honger hebben ;)

Vanochtend best last van onderkant...volgens mij is dame aan t zakken. Zo mamsie ophalen en dan naar de echo... ben benieuwd!

Verder weinig op de planning straks, want vanmiddag weer zwemles voor dl en dan eten bij pa en ma. Dat is wel fijn dat we daar kunnen eten op de dagen dat ze zwemt (2x per week).

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Van het zakken heb ik echt totaal geen last gelukkig!
    Ik voel wel dat mijn buik iets lager zit, lekker ook want ben minder kortademig hierdoor.

10 uur per nacht!:$
    Och ik ben blij als ik er 6 maak!
    Ik voel haar 's nachts vrijwel niet.
    Alleen voor ik zelf ga slapen en dan rond half 7-7uur weer.
    Dus als ze dat aanhoudt ben ik blij! :D

17. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Veel plezier met de echo mama jadebo!!

18. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Echo was helemaal goed. Meisje ligt met hoofdje naar beneden en blijft een fijn koppie houden, heeft ze al vanaf begin. Ze weegt nu 2306 gram en komt met 40 weken op 3500 gram uit... dus ben benieuwd wanneer ze zich aandient!

Zwemles ging ook weer goed, ze ging zelfs onderwater dit keer, toppertje!! En dat op de 2e les.
    Nu de jongens op bed, meisje gaat zo en dan rust!!

19. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ze zijn beiden goed bezig, die meiden van jou, mama jadebo!!

20. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    @roin, 6 uur zou voor mij betekenen dat ik de hele dag niks kan denk ik. Heb je altijd zo weinig nodig of lukt meer slapen niet? Ik heb normaal namelijk ook wel 8,5-9 uur nodig. Dus zit sowieso wel hoger..

Ik begin nu ook wel echt benieuwd te worden wie er als eerste gaat bevallen, gelukkig kunnen het al geen extreme prematuren meer zijn! En over 2 weken mogen de eerste gewoon officieel komen... hoezo de tijd gaat snel!!:$

Fijn dat de echo goed was mamjadebo! was dit om extra te checken voor de placenta of al je liggingsecho?

Deel Deze Pagina