Gefeliciteerd maaiike, dan wilden ze toch al graag naar mama en papa Hoop dat alles goed gaat met jullie!
Gefeliciteerd Maaiike met jullie twee wondertjes. Alles goed met jou en de meiden? Hoe zwaar zijn ze en hoe heten ze? Geniet er van.
Goedemorgen! Hier net de groei /liggings echo gehad. De baby ligt goed, maar nog niet aan het indalen. Dat merk ik ook wel aan het ademen. Verder is het echt een meisje. Nu konden we de schaamlipjes echt duidelijk zien. Ze wordt nu al 3000 gram geschat. Dat is wel even slikken. Daarmee hoort ze dan tot de 10% grootste baby's. Mijn vorige was redelijk klein dus ik heb veel maat 50. En bij de vorige van mijn zus zaten ze er nog ruim een kilo naast want die werd 3400 geschat met 36 weken en werd met 38 geboren met 4600 gram.... Dus ik ga hard duimen dat het niet nog erger is!
Dat indalen kan nog tot het laatste moment geloof ik hè? Ik heb heel vaak gehoord dat ze 'mis'schatten met het gewicht, ik vind een kilo ernaast nogal wat op zo'n klein poppetje! Dat is 25%!
Maaiike gefeliciteerd!! Cizmo komt vast wel goed, misschien beval je ook wel wat eerder. Hier wordt ze voldragen 4000 gr verwacht. ben benieuwd, mijn zoontje was 3770 gr dus t zou mij niks verbazen haha.
CiZmo das toch best flink... Ze kunnen er idd ook behoorlijk naast zitten. Fijn dat alles goed was jullie meisje. Indalen: Sinds weekend steeds wat zeurderig gevoel onderin en druk op schaambeen. Morgen weer controle dus ben benieuwd. Hier alles nu echt klaar. Bed opklossen en vluchttas ingepakt. Nog ff en dan mag ze thuis geboren worden dus hoop dat ze daar nog ff op wacht. Begint nu wel zwaar te worden haha maar nog altijd is ze enorm aanwezig.
mamajadebo, zijn al jou kindjes eerder geboren dan?? omdat je er beetje vanuit gaat dat ze eerder komt? wie weet ga je er wel overheen hier ist precies andersom hahaha ga er 10000% vanuit dak eroverheen ga, zei de vk vrijdan ineens nou over 2 wkn mag het gebeuren ipc he...ik zo uhm....nee hahaha! to do list nog iets te lang hahaha! vanmorgen weer paar dingetje afgevinkt, zo langzaam iedere dag iets doen... tas inpakken staat wel voor komende donderdag ofzo op het lijstje! ow hebben jullie het al gehoord...komend weekend kant eerste sneeuwvlokje vallen (ja ik ben fan van sneeuw hahaha) maar zal wel weer niet natuurlijk
Ik ga er niet vanuit dat ze eerder komt hoor... Hou eerder rekening mee dat ze iets later is. Vk zal vanaf 40 weken actief strippen en ze zal er voor 24/12 zijn dat is mijn grens 41 weken Ik ging steeds later bevallen dus daar houd ik rekening mee al hoop ik dat ze wel iets eerder komt... (38+2 39+4 en 40+3) Maar alles is klaar dus de laatste weekjes gewoon lekker rustig aan. Door alles wat er gebeurd is heb ik daar beetje angst voor opgebouwd dat verdwijnt nu langzaam nu ik al bijna 36 weken ben. Merk het wel wanneer mijn meisje er genoeg van heeft
Groot gelijk mamajadebo. Hier wachten we het ook af...hoewel de harde buiken ook aanhouden nu ik verplicht plat lig. Morgen weer ctg, hoop dat ik hier wat slaap, maar weet nu al niet meer hoe ik moet liggen...pffff...mis mn waterbedje...