16 t/m 31 december 2014 DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ikke142, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Heb net ook gehamsterd bij de ah. Goedkoper zullen de pampers toch niet worden. Heb 2 grote pakken maat 1 en 4 grote pakken maat 2 meegenomen. Dan hebben we ook nog wat maat 1 uit de zwangerschapsdozen, dus qua luiers voor de baby is het voorlopig klaar.

2. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    #42 sznne, 10 sep 2014
    Laatst bewerkt: 10 sep 2014
    jeetje giggle, sterkte hoor!
    mooie buik mamajadebo!
    Fijn miracles dat lucht vast heel erg op!
    haha mamsam een poll wie het eerst bevalt.. ik ga er vanuit dat ik het niet ben;)

hier ook al behoorlijk wat luiers in huis, had nog 2 grote pakken 2 en aangezien mannetje bij de groothandel werkt die jullie al hebben genoemd ook nu iets van 15 dozen, ja dozen!:p gehaald.. met personeelkorting komt het op zo'n 55% korting dus kon het niet laten even flink in te slaan. Heb overigens ook nr 3 erbij gedaan. Vul het tijdens gebruik aan met kv luiers, vond pampers vooral in het begin erg fijn vergeleken met de huismerken.

@riette, ik ga uit van 1 maand nr1 (dochter was gemiddeld kindje en ga ik nu weer vanuit) dan voor het gemak 7 per dagx30 dus ongeveer 200 luiers nummer 1. Dan heb ik dus ook nog wat rek..

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier nu ook 2 pakken pampers nr1 van de AH aanbieding :D
    Misschien dat ik nog wel nr2 ga halen ook van de week.
    Kijk wel even!

De box wordt volgende week geleverd.
    Denk dat ik hem ook ergens rond 32 weken in slaat ga zetten.
    Misschien ook wel later. Geen idee nog maar ook geen kinderen of katten en helaas ook geen hond meer die moeten wennen dus dat scheelt.

4. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens gister even de "kraamzorg"geregeld. huisarts komt twee of drie keer op huisbezoek jeej

5. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Giggle wat heftig zeg, sterkte!

Wat een goed idee..moet dus ook even naar Ah, heb nog niks en goedkoper zal je se niet snel vinden.

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben vandaag nog geweest en ben nu wel klaar...
    Vanochtend intakegesprek gehad met kraamzorg, maar wist het allemaal nog wel van vorige keer, dus waren zo klaar :)

7. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Giggle wat heftig zeg! sterkte meid!

Hier ook pampers, vond ze toch het fijnst.

zoon is gekomen met 39.4, ik hoop iedergeval niet overtijd te gaan. k vind het wachten al zo lang duren haha

8. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Dames hoe gaat het bij jullie met het misselijk zijn. Hier is het eigenlijk helemaal niet weggeweest, sinds een paar dagen wordt het zelfs weer erger.....lig nog plat, want als ik omhoog kom gaat het mis ben ik bang. Zal het het naderende derde trimester zijn dat het weer erger wordt? Merk ook dat mn haar weer veranderd. Maanden geen last gehad van haaruitval en nu begint t weer.
    Op zich wel grappig die veranderingen weer te merken....

9. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hier al vanaf begin misselijk... merk wel dat het weer toeneemt, zal ook idd weer bij de laatste 3 maanden horen.

Zeker nu kleintje vaak met bolletje of billetjes boven in zit te duwen... niet zo fijn!

10. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid gehad. Mijn collega is over 2 weken uitgerekend en moet nog elke dag spugen, dus het hoeft niet over te gaan. Ik hoop van harte van wel voor je!

3 maanden na de bevalling begon bij mij m'n haaruitval. Vreselijk. Er viel in een keer zoveel uit. Ik heb nu nog overal plukken van nu ongeveer 12 cm, terwijl ik lang steil haar heb. De kapster dacht dat ik zelf een mislukte pony had geknipt. Zo erg. Zelf vind ik t er ook uitzien alsof ik eigenlijk kort haar heb en lange hairextensions heb laten zetten. Een beetje zoals bij Barbie van oh oh cherso. Overal steken plukken uit. Hopelijk krijg ik dit niet nog een keer, want 3 lengtes is echt niks!

Inmiddels ook last van m'n bekken en maagzuur. De hoofdpijn is ook nog zodanig aanwezig dat ik 75% arbeidsongeschikt ben.

Maar toch vind ik dat het wel goed gaat!

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mijn haaruitval is als gewoon. De eerste 3 maanden viel er geen haar uit, daarna leek ik een soort inhaalslag te maken en nu is het zoals altijd.
    Ik mag hopen dat het niet erger wordt na mijn bevalling want ik hou nu geen reserve vast!

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    ♥ afsprakenlijst ♥

10 september
    RoIn. contr verloskundige

15 september
    Mama JaDeBo, controle vk

17 september
    Niki2014, controle vk
    Ikke142, controle gyn/vk

19 september
    Giggle, pretecho

20 september
    Mama JaDeBo, 3/4D echo

23 september
    Tammie87, 3d echo

24 September
    Riette89, Controlle

9 oktober
    Noid, groeiecho

13 oktober
    RoIn, groeiecho/placentalokalisatie

21 oktober
    Mama JaDeBo, echo placenta lokalisatie

31 oktober
    Noid, groeiecho

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Balen Ikke, die misselijkheid.. bij mij is het weggegaan.. welk merk in nu sochtends dat als ik wakker ben ik wat moet eten, want anders sta ik te kokhalzen..

Haartuitval is nog hetzelfde, verlies niet minder of meer dan normaal..

Oww maagzuur heb ik ook! Verschrikkelijk he!Heb ik hiervoor nog nooit gehad.. Gelukkig helpen de rennies nog een beetje..

Vanmiddag de herhaling van de 4D echo.. ben benieuwd of ze zich zal laten zien vandaag.. :). Die vrouw zei de vorige dat ik van te voren een energiedrankje moet nemen..

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    ♥ afsprakenlijst ♥

10 september
    RoIn. contr verloskundige

15 september
    Mama JaDeBo, controle vk

17 september
    Niki2014, controle vk
    Ikke142, controle gyn/vk

19 september
    Giggle, pretecho

20 september
    Mama JaDeBo, 3/4D echo

23 september
    Tammie87, 3d echo

24 September
    Riette89, Controlle

30 September
    T84, controle gyn

9 oktober
    Noid, groeiecho

13 oktober

21 oktober

31 oktober
    Noid, groeiecho

15. Mama JaDeBo

♥ afsprakenlijst ♥

15 september
    Mama JaDeBo, controle vk

17 september
    Niki2014, controle vk
    Ikke142, controle gyn/vk

19 september
    Giggle, pretecho

22 september
    Mama JaDeBo, 3/4D echo

23 september
    Tammie87, 3d echo

24 September
    Riette89, Controlle

30 September
    T84, controle gyn

9 oktober
    Noid, groeiecho

13 oktober

21 oktober

31 oktober
    Noid, groeiecho

16. Mama JaDeBo

T84 hopelijk zie je vandaag wat meer van je kleintje!! Wel apart advies energiedrankje... hier werd kleine onwijs hyper van glucosedrankje...

Maagzuur hier ook enorm, blegh!!
    Soms eet ik ook maar gewoon waar ik zin in, soms valt het verkeerd en soms valt het goed... gister ontdekt dat popcorn van chio wel erg lekker is... helaas daarna wel weer misselijk maar ja ach kan niet niks eten.. hihi

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Een energiedrankje zoals redbul?
    Ik zou dat zelf niet doen geloof ik.
    Zit echt veel bende in wat voor ons al niet goed is laat staan voor zo'n klein wurmpje. Dan wordt ze hyper van de cafeïne en en de suikers..
    Krijg je toch niet echt een beeld van hoe ze echt is..

Maagzuur hier sinds zondag in vlagen.
    Kan het nog redelijk onder controle houden door slokjes water gedurende de dag.
    Maar ik hoor het veel om me heen, zal me dus niet bespaard blijven wrs!:)

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik dacht ook al van huh!.. Ga het ook niet doen hoor..
    Onze dame is gewoon lekker rustig en houdt van slapen.. ;)

19. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een paar keer midden in de nacht maagzuur aanval. Ik had het niet meer! Zelfs hap gebeld. .. die adviseerde paracetamol en melk. Sindsdien neem ik meer melk of vla en sindsdien geen last meer gehad. Ik had het heel erg van brood....

20. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    hey ladies, dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes!
    lig nu met pijnlijke buik op bed...denk dat alles spanningen van afgelopen dagen even teveel zijn geworden dus vanuit de zaak maar naar huis gegaan...gelukkig was niet zo druk dat scheeld.
    ik heb een eigen kapsalon en kan uit ervaring zeggen dat hoe dikker je haar wordt "tijdens" je zwangerschap, des te meer t daarna uitvalt...
    t gebeurd altijd wel hoor maar hoe meer t wordt hoe meer je daarna verliest.
    pfff ga even proberen te slapen...

t84 wat een raar advies...hahaha hopelijk werkt beebje gewoon mee zonder drankje;)
    veel.plezier

Deel Deze Pagina