owwwwww dan heb ik je verkeerd begrepen dacht dat je ervanuit ging dat ze eerder kwam vandaar hihi! ben benieuwd wanneer al onze kindjes zich melden. hiet mogen ze me pas strippen op zn vroegst 24dec (als ik dat haal) want wil eig niet VOOR de kerst bevallen...of t moet ruim ervoor zijn...Dit ivm elk jaar mega drukte in mn salon dus wil niet t probleem hebben dat mn kindje jarig is en ik moet werken natuurlijk... vandaar t liefst later...t allerliefste de 27e maarja t komt nooit wanneer je wil natuurlijk.... maar iig VOOR 2015! wil ipc de 29e of uiterlijk 30e ingeleid worden indien nodig, maar dat weet mn vk ook ivm vervelende ervaringen in mn omgeving wil ik niet richting de 42wkn en gezien mn verleden wil ik gewoon geen risico nemen... ben zo benieuwd wie de volgende is... oeh nog steeds harde buiken tijdens t platliggen hmmm dat klinkt niet zo goed...hopelijk blijft je uk nog ff lekker zitten hoor!
Ben ook heel erg benieuwd naar de andere beebjes en wie de volgende zal zijn... Hihi spannend! Ik zou 42 weken zijn op 31/12 nou liever niet hoor! Wil ook t liefst thuis bevallen en geen inleiding. Maarja 41 weken is mijn grens dus dan daarvoor haha. Lekker hè al die datums in december haha al Die feestdagen tussendoor! En dan hopen we heel hard dat onze beebjes ergens daar tussen komen.
Oh sterkte ikke! Geen idee waarom maar ik heb zo'n kerstavond gevoel Niet dat dat ideaal is maar ik heb dat steeds in mijn hoofd Weer gaan het zien meiden! Ben ook heel benieuwd naar wanneer de eerste beebs komen!!
Ikke sterke! Spannend hoor wie de volgende is! Ik denk niet ik. Ik verwacht over de uitgetekende datum heen te gaan. Ik denk steeds aan 20 of 21 december. Het liefst zie ik 10 of 11 december ofzo. Maar eerder bevallen zou een luxe zijn waar ik maar niet van durf te dromen.
Ik hoop eigenlijk tussen 39 en 40 weken te bevallen. Tussen 13 en 20 december dus. Maar mijn zoontje was 9 dagen te laat, dus weet dat ik daar rekening mee moet houden. We gaan er maar vanuit dat de kleine ons fopt en gewoon met kerst komt
En we zijn weer wakker....zo weer uit bed worstelen om te gaan plassen. Temp en bloeddruk zijn prima. Nu de ctg nog straks. Harde buiken zijn iets minder, dus hopelijk naar huis over n paar uurtjes.
Hoop ook dat je naar huis mag straks!! Duimduimduim. Hier ligt er eentje met voetjes tegen mijn ribben aan te trappen, niet zo fijn haha. Verder wel redelijk geslapen. Grappig dat ze nu beetje een soort ritme aan het creëren is kwa bewegen in mijn buik. Vanmiddag weer controle, ben benieuwd of ze ingedaald is nu. Denk t nog niet helemaal gezien ze nog erg hoog ligt...
Succes met de ctg ikke! Jij ook succes op de controle mama jadebo. Hier vannacht veel krampen in mijn heupen gehad. Dat had ik bij mijn zoontje ook aan het einde. Wat zou dat zijn? Van de bekkenpijn?
Aah dat is fijn Roin, hopelijk vliegen die 3 dagen snel voorbij! Veel success vandaag Ikke! Ik duim ook mee dat de ctg goed is,en je snel weer in je comfortabele bed kan liggen Hier,morgen om 9.00 aan de ctg aangezien vorige week bij de controle het al echt voorweeen waren met hoge pieken en aardig snel achter elkaar. Gelukkig geen ontsluiting! Moest vanaf toen dus 3x daags Magnesium slikken om alles rustig te houden dus ben echt heel erg benieuwd en zenuwachtig voor morgen Met de datum ik heb zelf steeds het idee dat hij hier vroeger komt,maar dat is natuurlijk altijd afwachten Was zelf 2 weken te laat als baby daar zit ik nou ook weer niet echt op te wachten
Hier meer wakker gelegen dan geslapen vannacht, zenuwen gieren door mijn lijf. Om 10 uur herkansing voor de placenta lokalisatie! Als ie nu niet ver genoeg is opgeschoven wordt het geplande ks. Dus wel duidelijkheid vandaag dat is weer wel fijn. Hou jullie op de hoogte!
Bedankt voor al jullie felicitaties. Momenteel erg druk uiteraard vandaar de late reactie! Het gaat goed met ons. De bevalling is super gegaan, binnen 4 uur. Ik vond het een erg mooie ervaring. Ze wogen 1690 gr en 1785 gr. Blijven voorlopig dus nog in de couveuse. Daar heb ik het erg moeilijk mee, maar is even niet anders. Genieten jullie nog maar even van jullie dikke buikjes!
rustig aan ikke! grappig cizmo ik heb ook al eeuwen de 20e in mijn hoofd, ml heeft de 21e vrij dus die wil dat het dan komt... kunnen we ook nog mee leven Ik hoop stiekem wel voor de kerst eigenlijk maar opzich maakt het mij niet veel uit. Je hoort zoveel verschillende reacties over wel/ niet leuk jarig zijn eind december... en tja ze doen het zelf haha
fijn maaiike dat alles goed is! zijn idd nog wel kleine hummeltjes dan zeg en kan me wel voorstellen dat in de couveuse lastig is om te zien. Dat ze maar snel mogen groeien en hopelijk snel mee met jullie naar huis! Ik duim voor jullie!
Maaike, wat een kleintjes! Hier in de familie is er ook 1 die nog 100 gr lichter geboren is maar de nu de grootste van de klas! Ze worden vanzelf groot! Riette, wat spannend allemaal! Kan me je zenuwen voorstellen hoor! Nathenhuug, voor jou ook spannend, bij mij hebben ze een inwendige echo gedaan zodat ze het echt met zekerheid zeggen konden! Hopelijk bij jou ook goed zichtbaar!
Maaiike wat een kleintjes! Lijkt mij ook erg lastig om ze achter te moeten laten in de couveuse. Gelukkig hebben ze elkaar! Riette succes morgen met de ctg! Nathenhuug, al nieuws?
maaiike, gefeliciteerd met je meisjes! ze achter moeten laten lijkt mij ook een hele opgave hoor! ik moet nog zes diensten draaien en dan met verlof. al laten ze me niet veel meer doen hihih. maar doe het lekker toch als ze niet kijken hahahah.