Fijn meiden dat straks iedereen met verlof is! heerlijk genieten. heb mn 3e week verlof er al opzitten. Betje ik ben dinsdag 37 weken is idd een raar idee, maar hoop ok wel dat ze komt die week haha zal wel niet. ik geniet nog wel van mn zwangerschap en het getrappel. maar ben ook zo nieuwsgierig naar de kleine meid! En alles wordt steeds zwaarder.
Spannend hè Tammie! Hier woensdag 37 weken en ben ook weg benieuwd wanneer mijn meisje zich aandient. Dat getrappel zal ik wel enorm gaan missen hihi... Ze was hier vanochtend alweer lekker actief . Zo maar eens opstaan want de andere kids Zullen zo ook wel wakker worden... Hihi
Hier ook een draaikontje in mn buik. Heel de nacht aan het wiermelen geweest. Gevolg, veel harde buiken weer en van die fijne steken onderin. Merk wel dat ze bij dr beentjes minder plek heeft nu. Voel haar voornamelijk rond mijn navel en lager, maar ze reageert prima,hartslag is prima en deze mommy to be is moe. Vandaag weer dagje weinig doen...mannetje heeft druk werkweekend, jongedame gaat vanavond bij een vriendinnetje logeren, dus ik lig er weer vroeg on. Overdag is de bank mn beste vriend. Ben zoo benieuwd naar ons meisje!!!!
Ik voel nu constant een enorme bobbel boven mn navel en als ik er op duw schiet het naar onder, voelt bijna griezelig Hier nu steeds 3x per dag naar de toilet, loop soms bijna leeg vanonder. Zijn er meer die daar last van hebben?
Hier ook voetjes vaak aan zijkant en navelhoogte. Handjes voel ik onderin kriebelen hihi. Verder duwt ze nog wel lekker met billetjes in mijn ribben! Ook heb ik t idee dat ze nu wel goed ligt met hoofdje en lekker aan t duwen is daar beneden. Ook wat sneller last van schaambeen en onderrug. Kruikje verlicht dus das wel fijn, hoort er beetje bij hè hihi. Traktatie is net binnen gekomen dus kan ik die ook klaar zetten dan is echt alles klaar
hier ook meer gepruts onderin en aan de zijkanten. snachts nog wel es aardig tegen mijn ribben, raar gevoel is dat. Verder vandaag 1e A diploma groep zwemles gehad van dochter, volgende week zwemmen ze af en ze mag ook gewoon mee doen! Nog niet eens de helft van het groepje zwemt dan af en zij gewoon al na 1 les! Zooo trots! Nu moet ik zeggen dat ze die zwem skills niet van een vreemde heeft maar toch.. Echt superfijn, zag mezelf ook nog niet echt binnen lopen daar, hartje winter, pasgeboren baby en dan uur in 30gr. vervolgens weer naar -10. Nu ff maandje pauze en in januari maar weer kijken voor B Morgen dagje efteling, echt wel zin in.. druk met eterij regelen nu en de route.. hebben er ook nog maar een nachtje hotel bij gedaan, 5 uur rijden op een dag is nu niet echt meer mijn leukste vooruitzicht. En vanaf maandag dan toch wel in de relax modus.. hoop ik..
Super zeg sznne!! En have fun in de efteling...ik zou er nu niet meer aan moeten denken...van bank naar toilet lopen levert al een harde buik. Op zich een nachtje iets meer geslapen nu. Mannetje is thuisgebleven want die vertrouwde het niet helemaal....buik is bijna continu hard, onregelmatige steken onderin en een lekker beweeglijk meisje. Aangezien ik al zeker vanaf maandag met beginnende ontsluiting loop begint het nu toch echt spannend te worden.... Buik ontspant alleen bij platliggen. Dus dat moet ik meer doen. Ben bang als ik nu het zkh bel dat ik meteen daar mag blijven en dat zie ik niet zo zitten. Fijne zondag allemaal!!
Rustig aan ikke! Hopelijk houd je nog paar daagjes vol!! Knuff Szne have fun in de Efteling! Hier gisteravond weer wat voorweeen gehad en echt een druk beneden... Hoop maar dat Ze aan het indalen is met haar koppie. Warm kruikje gaf verlichting dus wel fijn! Vandaag lekker rustig dagje in huis. Gister nog wat kleertjes gekregen dus die straks nog ff strijken. En nog een traktatie voor klas zoon maken. Andere heb ik gister al gedaan. Is het maar vast klaar want in deze termijn weet je het niet... Kan zo ineens doorzetten kan ook nog ff duren!! Ben heel benieuwd naar al onze kleine Ukkies en kan haast niet wachten haar in mijn armen te hebben!
wie wil de lijst doen? ik zit eig zo goed als altijd met mn tel online dus dan werkt dat niet anders had ik het wel willen doen, maar is beetje lastig dus. hier vanmiddag mn zwangerschap shoot gehad bij lief vriendinnetje...ben heeeeeel benieuwd!
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december Mamafemsie 32 jaar 2e kindje verassing 14 december Betje 28 jaar 1e kindje verassing 16 december Mamajudith 26 jaar 2e kindje verassing Tammie87 27 jaar 2e kindje meisje Cizmo 29 jaar 2e kindje meisje Elyc 29 jaar 3e kindje verassing 17 december Mamajadebo 28 jaar 4e kindje meisje Taraatje 32 jaar 3e kindje verassing Mama2b1 31 jaar 1e kindje verassing Ikke142 32 jaar 1e kindje meisje 20 december Giggle 29 jaar 2e kindje verassing Daan2002 29 jaar 1e kindje jongen Noid 27 jaar 2e kindje jongen 21 december Nathenhuug 26 jaar 2e kindje meisje 22 december T84 30 jaar 2e kindje meisje Mammievan5 29 jaar 7e kindje verassing 25 december RoIn 35 jaar 1e kindje meisje mamsam 33 jaar 2e kindje jongen 26 december Knutseltante 24 jaar 1e kindje verassing Mommy80 33 jaar 1e kindje verassing 27 december Miracles 29 jaar 2e kindje meisje 29 december Tvt 23 jaar 1e kindje verassing Sznne 28 jaar 2e kindje verassing Noushka 25 jaar 2e kindje meisje Mbnn 23 jaar 1e kindje verassing Maaiike 24 jaar 1e + 2e kindje meisje+meisje Mabe 33 jaar 2e kindje verassing 30 december Fliertje 26 jaar 2e kindje verassing Riette89 24 jaar 1e kindje jongen 31 december Niki2014 30 jaar 1e kindje meisje 1 januari Tiniedice 35 jaar 3e kindje verassing ♥♥♥BEVALLEN♥♥♥ 14 november - Daan2002 15 november - Maaiike
Mooie lijst mamsam! Thnx! De afgelopen nachten amper geslapen omdat ons zoontje ziek is. En nu krijg ik er ook krampen in mijn heupen bij. Ik word er in de loop van de nacht echt 10 keer of vaker wakker van. Wat irritant en pijnlijk.Herkent iemand dit? Straks weer controle bij de verloskundige en bloed prikken voor de antistoffen. Tot nu toe zijn de antistoffen gelukkig nog niet toegenomen, dus is er waarschijnlijk geen gevaar voor de baby. Hopelijk is dit de laatste keer prikken.
Ik herken dat niet. Sorry! Wel slecht geslapen. Tussen 2 en half 6 wakker gelegen. Vind het nu niet zo erg, nu Ik verlof heb. Ben maar iets op netflix gaan kijken op mijn telefoon met een heerlijk kopje thee. Succes cizmo!
Hier ook slecht geslapen blegh! Gister erg last van rug en buik... Wist echt ff niet wat ik met mezelf aan moest. Kruikje verlichtte wel iets maar nam niet weg. Voel me ook niet zo lekker. Zo naar vk dus ff aangeven gezien ik nu ook last heb... Miss is ze al wat aan het indalen... We gaan t zien! Mamsam leuk lijstje, goed bezig!! Ben heel benieuwd wie het volgende beebje aan de lijst toevoegt
Nou alles was goed. Ik had niet anders verwacht. Ze is ook aan het indalen. Succes bij de vk mama jadebo. Roln, wat ben je lang wakker geweest vannacht. Gelukkig kun je nu overdag ook wat bijtanken.