Ik ben bij de tweede bij 38 weken gestript, week later weer en die dag is ze geboren. Ligt denk aan de vk of gyn of ze het eerder doen.
Lees op Facebook dat Ikke is bevallen van haar meisje!!!!! Hier ook controle gehad, Ga gestript worden met 38 weken en anders een inleiding met 39 weken. Ivm lichamelijke klachten icm het gezinsleven. Het gaat gewoon allemaal niet meer zo... VK zag het gelukkig gelijk aan me dat het niet goed ging. Dat is wel fijn! Verder zijn we helemaal goed gekeurd weer Alles volgens het boekje.
Het indalen zegt inderdaad niet zoveel. Ik heb ook gehoord dat sommige baby's tijdens de bevalling pas indaalde. Mama jadebo he zijn echt de laatste loodjes, vind ze best zwaar wegen. sowieso ben ik gewoon erg ongeduldig en alle ongemakken worden ook wat zwaarder. RoIn zou zeker een lekker ritme zijn haha hier totaal geen ritme haha. Ik heb gehoord dat strippen best erg pijnlijk is auw Meracles wel fijn dat ze je klachten zo serieus nemen en actie zullen ondernemen. Jaaa las t ook van ikke op facebook! leuk al die babytjes die nu geboren worden.
jaaaaaa weer een baby! zag het net idd op FB! leuk leuk hier even op bedje...verplicht rusten van mn mannetje kleine meisje is even naar opa en oma dus lekker daar spelen en mama even lekker rust. niks voor mij dat rustigaan doen maar wel nodig... slaap niet zo lekker meer laatste tijd..
Wij zijn weer bij de vk geweest. Alles goed gelukkig! Baby is al goed ingedaald, draaien is haast niet meer mogelijk!
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december Mamafemsie 32 jaar 2e kindje verassing 14 december Betje 28 jaar 1e kindje verassing 16 december Mamajudith 26 jaar 2e kindje verassing Tammie87 27 jaar 2e kindje meisje Cizmo 29 jaar 2e kindje meisje Elyc 29 jaar 3e kindje verassing 17 december Mamajadebo 28 jaar 4e kindje meisje Taraatje 32 jaar 3e kindje jongen Mama2b1 31 jaar 1e kindje verassing Ikke142 32 jaar 1e kindje meisje 20 december Giggle 29 jaar 2e kindje verassing Daan2002 29 jaar 1e kindje jongen Noid 27 jaar 2e kindje jongen 21 december Nathenhuug 26 jaar 2e kindje meisje 22 december T84 30 jaar 2e kindje meisje Mammievan5 29 jaar 7e kindje verassing 25 december RoIn 35 jaar 1e kindje meisje mamsam 33 jaar 2e kindje jongen 26 december Knutseltante 24 jaar 1e kindje verassing Mommy80 33 jaar 1e kindje verassing 27 december Miracles 29 jaar 2e kindje meisje 29 december Tvt 23 jaar 1e kindje verassing Sznne 28 jaar 2e kindje verassing Noushka 25 jaar 2e kindje meisje Mbnn 23 jaar 1e kindje verassing Maaiike 24 jaar 1e + 2e kindje meisje+meisje Mabe 33 jaar 2e kindje verassing 30 december Fliertje 26 jaar 2e kindje verassing Riette89 24 jaar 1e kindje jongen 31 december Niki2014 30 jaar 1e kindje meisje Tiniedice 35 jaar 3e kindje meisje ♥♥♥BEVALLEN♥♥♥ 14 november - Daan2002 - jongetje 15 november - Maaiike - 2 meisjes 25 november - Ikke142 - meisje
Morgen ben ik precies een week met verlof, maar rustig aandoen, ho maar. Ik heb echt extreme last van nesteldrang. Hieronder kun je lezen wat ik gedaan heb, naast het normale huishouden: Dag 1: Slaapkamer van tweede dochter opgeruimd en schoongemaakt: Alle kleding opnieuw gevouwen in de kledingkast en commode geordend, ramen gewassen, gestofzuigd en gedweild. Dag 2: Slaapkamer van oudste dochter opgeruimd en dat was echt verschrikkelijk. Ze zit in de brugklas dus heb wederom alle kleding opnieuw gerangschikt en alle rondslingerende blaadjes van school geordend in multomappen per vakgebied. Meteen ook weer de huisregels aangehaald: 's ochtends kom je niet naar beneden om te ontbijten voordat je kamer helemaal opgeruimd is en dit gaat gelukkig al 5 dagen goed Dag 3: Mijn slaapkamer, ook weer de kledingkast opgeruimd. Heel veel kleding weggedaan en meteen van die inbouwladekasten besteld zodat de ruimte in de kledingkast beter benut kan worden. Dag 4: Even een schoonmaakstop. Dochter geholpen met het huiswerk en het plannen van het leerwerk voor de komende week, zodat die weer vooruit kan... Dag 5: Badkamer schoongemaakt, zeg maar gerust geschrobd... Dag 6: Gangkast leeggehaald en opnieuw ingedeeld en alle keukenkastjes uitgesopt, daarnaast het keukenraam en de wandtegels grondig schoongemaakt. Dag 7: Garderobekast en toilet voorzien van een grote schoonmaakbeurt. Morgen ga ik weer verder met mijn to-do-list. Af en toe word ik echt gek van mezelf, maar als ik dit niet zou doen, zou ik echt gek worden. Het is een soort haat-liefde verhouding...
taraatje, ow zooooo herkenbaar ergens! alleen heb ik het dan niet met schoonmaken haha maar wel met to do list afwerken en niet stil kunnen zitten...tis dak van manlief elke dag een uurtje MOET liggen vanwege pijn in mn buik maar anders
Hey Ladies. Het nieuws was hier ook al doorgekomen las ik ff snel. Gisteren om deze tijd (4.42) lag ik thuis idd in een nat bed omdat mn vliezen braken. Halfuurtje later waren we hier in het ziekenhuis. Na een redelijk snelle, maar wel heftige bevalling is ons meisje om 10.50u geboren. Vanaf het eerste moment doet ze het super. Officieel een ptematuurtje omdat we gisteren nog net geen 37w waren. Zelf moest ik helaas naar de ok om goed gehecht te worden onder narcose, maar her is naar wat ze zeggen netjes gedaan, en de pijn valt mee. Wel behoorlijk spierpijn en al de hele nacht naweeën, maar als ik naar ons meisje naast me kijk, is het dat allemaal dubbel en dik waard. De is zo mooi en zo lief...hihi. zal straks een foto uploaden, want dat lukt niet per telefoon. X
Jee de mijlpaal voor de thuisbevalling is aangebroken! Nu is het wachten tot mijn prinsesje zich aandient! Vannacht weer lekker gerommeld hier, ze was ook behoorlijk aan het duwen met haar bolletje.
Gefeliciteerd Ikke! Geniet van je kleine dame! Heerlijk dat ze er is! Hier weer een dramatische nacht met een zieke dreumes gehad. Tot half 5 heb ik geen minuut geslapen. Vreselijk. Hij had hoestbuien, lag alleen maar te piepen en huilen en kreeg koorts. Vervolgens ook de ergste poepluier ooit, waardoor we hem maar hebben gebadderd. Het breekt me wel op nu hoor. Na 4 nachten van maar een paar uur slaap en een ziek kind en mijn eigen zwangerschapsklachten.
Geniet van je meisje ikke! Mooie buik, mamajadebo! Taraatje,zo jij bent goed bezig geweest!! Hier ook weer blij, de wasmachine was kapot gegaan afgelopen week.. lekkere timing ook, maar gister is de nieuwe geleverd, dus nu heerlijk weer wassen! Hihi.. 😊 Man en zoon zijn de deur uit, dus ik kan lekker op het bankje liggen.. straks nog wel ff naar de stad wat halen, maar verder rustig aan! Had trouwens vannacht vooor het het eerst harde buiken waar ik wakker van werd.
fijn ikke! Die naweeen had ik ook heeel erg, vreselijk he. Maar gaan vanzelf weer weg en is ook nog nuttig ook Nu lekker genieten! mamsam, heb je mooi gedaan met de lijst! Who's next????