Ik verloor de vorige keer de slijmprop toen de weeën net begonnen waren. Had toen ook nooit een harde buik of voorwee gehad. Irritant dat het allemaal niks zegt over wanneer je gaat bevallen. Ik ben momenteel erg verkouden met bijholteontsteking. Dan begint je lichaam meestal niet aan een bevalling. Dat vind ik wel frustrerend zeg. Ik wil er graag vanaf zijn, al zie ik ook wel in dat ik nu eigenlijk te zwak ben. Ik zou trouwens zeker even bellen over die hoge bloeddruk. Waarschijnlijk is het niks om je zorgen over te maken, anders hadden ze dat wel gezegd na het meten. Maar je maakt je nou eenmaal wel zorgen dus dan kun je het beter even navragen.
Heb vorige bevalling ook eerst een flinke bij en voorhoofdsholte ontsteking gehad week erna beviel ik pas toen het over was... Slijmprop eigenlijk nooit in een geheel verloren. nu ook steeds wat deeltjes. December is begonnen ben benieuwd naar onze december beebjes! Laat maar komen zou ik zeggen, ben er klaar voor! Dat irritante gerommel maakt je niet vrolijker haha
Ik denk dat de beeb hier niet heel erg lang op zich laat wachten.... T rommelt vreselijk en soms echt hele erge krampen. Nog maar een paar dagen en dan mag ze ook echt.
Ik heb nog maar 1x flinke kramp gehad. Duurde een minuut ofzo. Daarna niets meer. Is ook al 1.5 week geleden. Ik weet ook gewoon echt niet of dat betekent dat het langer duurt. Ik las hierboven dat het zich zonder voorweeen of verlies van de slijmprop er ineens kan zijn dus tja. Ik hang er maar niet teveel aan. Uit nieuwsgierigheid zeg ik ze mag komen met 37 weken. Maar ik voel me nog erg goed. Dus vind dat ik ook niet mag klagen! Voor onze dochter zou 40 weken misschien wel beter zijn. Dus dan moet ik mijn nieuwsgierigheid maar even bedwingen.
Miracles herken het.. Hier ook echt serieuze krampen... Sinds half 3 wakker toen begon het weer. Tis alsof ik tegen ongi aanzit... Pfff zo vermoeiend dus van mij mag ze komen!
Bij mij is de douche tijdens die fijne voorweeen mijn beste vriend. Deze zorgt er voor dat ze afnemen en ik weer ff vooruit kan. Afgelopen woensdag de hele dag rug en buikweeen gehad en na drie kwartier douchen namen ze gelukkig weer af. Nog een paar weken geduld. Ben benieuwd hoe snel alle kleintjes zich gaan melden in december.
tiniedice had jij bij je vorige bevallingen ook voorweeen in je rug en dan ook bij de bevalling? Ik heb heb namelijk nu pas voor het eerst in mijn rug gevoeld, vroeg mij af of de kans bij de bevalling dan ook groot is op rugweeen?
Oeh ruweeen lijken me niet fijn. Ik zit alweer wakker beneden. Ben zo benauwd Door de verkoudheid /holte ontsteking. Echt niet leuk. Vandaag al bij de huisarts geweest daarvoor maar de neusspray die ik daar kreeg doet niks. Mijn neus zit potdicht. En doordat ik geen lucht krijg kan ik niet slapen. Ook geprobeerd te stomen. Net zelfs nog, maar dat helpt ook echt niks. Nu vicks vaporub opgesmeerd, maar ook daarmee blijft mijn neus helemaal dicht helaas. Ik weet het ook niet meer. Iemand nog tips?
Nope sorry. Heel herkenbaar. Gelukkig val ik uiteindelijk met mond open in slaap... Wakker. Gewoon zo maar.. Geprobeerd mijn ogen dicht te houden en lag ook echt niet te piekeren maar ben gewoon weer is klaar wakker. Baby bewoog af en toe even maar is 's nachts over het algemeen heerlijk rustig.
O dat zal ik eens proberen Ikke! Doe je dat ook overdag of alleen als je naar bed gaat? En wel een beetje dik smeren?
ah getsie, rugweeen tijdens bevalling lijken me echt vreselijk, ga manlief nu maar alvast massage training geven dan, wie weet helpt dat wat. een in 4 stukken gesneden ui naast je bed helpt hier ook wel voor verstopte neus!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die rugweeen ook heel heftig en pijnlijk vond. Maar helaas, heb nergens anders iets gevoeld..
Helpt stomen misschien? Met van die Dampo capsules of met zout water. Helpt bij mij altijd heel goed!
Ik had bij de eerste rug, been en buikweeën in een weeënstorm, dus dat was hels. Maar bij de voorweeën vooral buikweeën gehad. Bij de tweede ook alleen buikweeen als voorweeen en ook alleen buikweeën tijdens de bevalling. En nu dus ook rug en buikweeën als voorweeën.
lady's met verstopte neus, otrivin menthol neusspray halen! is xylometazoline maar mag tegenwoordig "gewoon" gebruikt worden als je zwanger bent! zoutoplossing werkt echt niet. gewone xylo verlicht me een beetje bij verkoudheid maar als ik het te pakken heb dan ga ik aan de menthol, echt een verademing letterlijk en figuurlijk. bij kian geen ene voorwee gehad. bij deze vanaf een uur of drie vandaag alweer ongi gevoel.. ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. mn rug zeurt ook wel een beetje
Bedankt voor de tip mamsam, ik zal al aan de gewone neusspray maar mocht van de verloskundige en de huisarts echt de otrivin niet nemen. Ben er dus mee gestopt, maar wilde eigenlijk alweer beginnen. Wel spannend dat je nu dan al gerommel voelt. Was Kian eerder dan de uitgerekende datum?