16 t/m 31 december 2014 DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ikke142, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh.. dan heb ik geluk mogelijk!

Goed dat je even rust neemt!

Veel plezier T!!

2. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Sooo....even avondje alleen op de bank en de kleine meid is me een partij druk..... Hondjes lagen bij mn buik, maar die zijn al weggetrapt...gerrum...hihi....frummeltje wil mama voor zichzelf vanavond volgens mij...

3. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Heerlijk he ikke! Hier ook een super druk beebje haha! Heerlijk, andere kindjes op bed en dan lekker genietend van die kleine in de buik!

4. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hier vannacht wakker geworden van m'n eerste harde buik, was wel weer blij toen ie weer weg was wat een rot gevoel :) Er voor had ik een droom dat ik aan het bevallen was maar het eigelijk niet wou,omdat ik niet wou dat de kleine zo vroeg geboren zou worden :);):D wat kunnen dromen toch vreselijk realistisch zijn was echt creepy hoe echt het was :D

5. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Naar Riette! Misschien voelde je de harde buik wel en ben je daarom gaan dromen over weeën en bevallen...

Wat een heerlijk zonnige dag was het hè? We hebben lekker een tijdje buiten gezeten en geschommeld in de tuin met de dreumes. Erg gezellig!

6. tvt

tvt Niet meer actief

Ik voelde vandaag ook voor t eerst n harde buik. Hebben anderen daar ook last van?

7. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja dat kan inderdaad ook Cizmo,heb geen idee. Weet alleen dat ik na de droom wakker werd met een harde buik wat na een kwartier afzakte.
    Daarna was m'n kleine vriendje weer druk aan het schoppen :D

8. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen dames!!! Hier weer een vroege na een zo brakke nacht......bleh.....maar goed....ff douchen en op naar een dagje markt. Heb er toch wel zin in.

9. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Veel plezier Ikke!

Hier ook niet geweldig geslapen eerst al om 3 uur wakker toen toch nog even geprobeerd te slapen maar kreeg het spaansbenauwd :(

Slaap ook automatisch slechter als vriendlief niet thuis is die moest gister invallen voor een kennis op de vrachtwagen, hij komt in de ochtend pas weer terug.

Kleine frummel is ook actief bezig,nog steeds benauwd en ben kots misselijk,gevoel alsof ik ieder moment naar de wc kan sprinten :( en dat op m'n verjaardag hoop dat,het toch een beetje wegzakt.

10. tvt

tvt Niet meer actief

Gefeliciteerd riette

11. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Dankjewel Tvt! :D

12. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Riette gefeliciteerd!

Wij zijn met adviezen van t consultatiebureau ons zoontje weer aan t leren doorslapen. Vreselijke nacht gehad en erg vroeg wakker. Voordeel was dat we al vroeg in het zwembad lagen met z'n allen. Gezellig!

Nu worden we allemaal wakker van het middagslaapje.

Ik vind eigenlijk dat ik de baby weinig voel en ook zacht. Ik vind t heel lastig om in te schatten of wat ik voel normaal is. Ik weet dat ik het misschien ook een beetje vergelijk met de laatste weken van m'n vorige zwangerschap omdat ik me dat gevoel het best herinner. In vergelijking daarmee is het allemaal erg zacht. En jullie schrijven allemaal over mega drukke baby's. Ik word daar onzeker van. Aan de andere kant denk ik weer: wat jullie druk vinden vind ik misschien wat zachte schepjes die ik nog gemakkelijk kan negeren... Lastig hè?

13. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    :pDankjewel Cizmo!

Kleine is hier sinds vannacht al in de weer me als boksbal te gebruiken, nu even wat rustiger. Maar luisterde net even kort met de angelsound en was toen ook weer druk daar tegen aan, aan het schoppen ;):)

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Cizmo, ik voel haar hier erg goed en mijn buik beweegt ook vaak maar als boksbal? Nee zo ervaar ik het ook niet hoor.
    Ik denk maar net idd dat het is wat jij zegt, het is maar net Hoe je het ervaart. :)

15. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Wakker van harde buiken heb ik ook regelmatig Riette,

En ja hier lijkt t ook alsof de kleine een radslag aan t doen is... zou bijna tegen t plafond aan springen omdat het soms best pijnlijk is.
    Voel me ook een boksbal hoor... Geen energie meer over ook.
    Het gaat de hele dag door.
    T is echt een tante truus dit... ;) Kan me echt niks herinneren dat het bij me dochter er ook zo hard aan toe ging.
    ja de laatste weken dat ze wel eens een voetje uitstak... maar deze truus voel ik soms door me hele buik en rug heen.. en me blaas niet te vergeten.

Ik voel er ook zo goed zitten... kan alleen niet zeggen of t nou der billen is ofzo ;) Maar volgens mij heb ik die regelmatig te pakken.
    Het blijft bijzonder... manlief schrikt ook wel eens van al dat buikgeweld.

16. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik vind t erg lastig. Wat jullie omschrijven herken ik niet. Ik heb vandaag dat ik me herinner 7 bewegingen gevoeld en ben wakker vanaf 5:22 uur.... Misschien zijn het 20 tot 30 bewegingen (dus niet momenten, maar dan tel ik elk trapje) per dag. Maar de verloskundige deed er anderhalve week geleden zo makkelijk over dat ik dacht: het zal wel.

Tja, ze leeft wel nog. Dat weet ik iig.

17. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Cizmo het is ook net hoe ze ligt hoor...als ze in de placenta trappelt zal je dat ook niet zo voelen... Elk kindje is anders en iedereen ervaart het anders..

hier een druktemaker en echt de drukste van de 3... ze schopt zo hard dat het soms best pijnlijk/vervelend voelt. Zelfs mijn moeder stond ervan te kijken toen ze haar voelde schoppen :)

Herkenbaar hoor... harde buiken hier ook, soms wat pijnlijk. Weet dat ik echt wat teveel gedaan heb dan... doe mijn best het te verdelen!

18. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou hier wisselend hoor! soms inderdaad een boksbal van binnen. maar hij lijkt nu al twee dagen meer te liggen pitten ofzo... heb hem gelukkig wel gevoeld maar ik denk dat hij in stuit heeft gelegen zeg maar. want ik voel hem meestal goed als ie met zn voeten bovenin ligt. ze kunnen nog zoveel draaien. nog een paar weekjes en dan gaan ze "lekker" met hun billen onder ons borstbeen liggen... kijk er nu al naar uit.... whaaaaaaaaaaaaaaaaa

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nu is ze hier toevallig ook druk maar gisteren wat minder.
    Het ligt eraan hoe ze ligt. Vertelde de vk ook. Ze hebben nu nog best wat ruimte vandaar dat het soms, nog minder voelbaar is. Als ze klem liggen zou je het nog meer moeten voelen.
    Ik heb toch het idee dat het de ene dag meer is dan de andere.
    Ik voel het ook precies als ze tegen mijn placenta trapt, of liever gezegd, dan voel ik het minder.

20. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou... meneer trapt dus het hardste tegen de placenta aan hier.... echt niet normaal af en toe whahahah.

Deel Deze Pagina