16 t/m 31 december 2014 DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ikke142, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Indalen hoeft ook pas te gebeuren op het moment dat je bevalt!
    Maar het is wel jammer omdat je het gevoel al had!

Hier alles nog goed! Behalve flinke rugpijn vannacht geen klachten verder.

2. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Hier ook geen weeën nog. Maar dat had ik bij de eerste dus ook niet.

Wel heb ik veel buikkrampen en toiletbezoeken (sorry voor het detail). En ook regelmatig zo'n zeurende pijn in mijn onderrug.

Einde van de middag gezellig met de familie sinterklaas vieren. Zoveel zin in!

3. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hoeft idd ook nog niet en ze heeft nog wel ruimte maar heb sinds woensdag op donderdagnacht al idee gehad dat ze niet goed lag en dat blijkt... Dus dit kleine eigenwijsje verwacht ik ook niet eerder al hoop ik stiekem van wel natuurlijk

4. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik hoop tussen 10 en 21 december te bevallen. Best netjes toch? Ik hoop dat baby het ermee eens is!

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik dacht dat jij juist het gevoel had dat ze ingedaald was!

Nou! Ik ben ik erg benieuwd wie de eerstvolgende zal zijn!
    Het is toch heel bijzonder dat we binnen 6 weken zo'n beetje allemaal mama zullen zzijn!

6. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen als klassenouder bij de oudste mee de Sint opgewacht. Ik was daarna kapot.
    Onder voelt alles aardig beurs, dus ik denk dat ze aardig is ingedaald. Al twee helse nachten gehad, omdat ik niet meer fatsoenlijk kan slapen van de rugpijn 's nachts. Plus m'n koppie zit vol en ik droom veel, dus de dagen gaan wel wat trager nu.
    Vanmiddag met de andere dochter lekker een dutje gedaan, terwijl de oudste naar school was.
    Nu met de beentjes omhoog en vanavond lekker gourmetten (via AZ gourmet) en pakjesavond vieren met de hele familie. Voordeel van Az gourmet is dat alles kant en klaar is en we morgen de vieze vaat zo aan de straat mogen zetten! Jullie ook een fijne pakjesavond.

7. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hier wel rustig tot nu toe minimaal harde buiken.
    Alleen me rechterbeen en voet doen sinds gister vreselijk zeer.Voelt als enorme spierpijn :(

8. Mama JaDeBo

Ja af en toe dacht ik dat wel
    Omdat ik haar zo voelde duwen onderin maar schijnbaar kan ze er gewoon in en uit met haar kleine koppie.

Harde buiken en voorweeen blijven aanwezig nu ook weer zo'n zeer irritant drukkend gevoel blegh

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Rugpijn in de nacht heb Ik ook, inclusief de rare dromen.
    Vannacht was Ik in mijn rug geraakt Door een bom :D

Maar beurs en andere pijnen heb ik totaal niet. Wat vervelend meiden!
    Terwijl ze hier volgens de vk al aardig ingedaald is.
    Hopelijk duurt het niet te lang meer voor jullie dan!

10. tvt

tvt Niet meer actief

Ik heb gisteren de hele dag flinke buikkrampen gehad. Werd er op een gegeven moment zenuwachtig van. Vanmorgen toch maar even de vk gebeld. Na een testje blijkt het gewoon blaasontsteking te zijn, valt gelukkig dus mee :)

11. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    oh oh die laatste loodjes!! Ben zo benieuwd wie de eerst volgende is, ben sowieso benieuwd naar al onze baby's :D

vanmiddag een klein sliertje van de slijmprop verloren...helaas zegt dat helemaal niks.

12. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    hey meiden, hier superleuke sint avond gehad met kleine meisje!
    mijn ouders zouden kloppen en zak voor de deur droppen, dus zoals plan, werd er geklopt en manlief met moppie naar de deur...ik erachteraan met film camera, staan er ineens 3pieten met een sint voor de deur hahahaha! zo grappig en vooral erg leuk!
    ze kwamen de kado's brengen en gingen weer verder, dus even bij mn ouders gecheckt hoe t zat.
    bleek dat ze mn ouders hadden gezien toen ze de auto ib stapte (waren hier in de buurt op huisbezoek geweest) en vroegen of ze mochten helpen...de sint bleek mn ouders te kennen want is hun postbode hahahaha!
    hoe lief! kleine moeite voor hun natuurlijk maar voor ons meisje GEWELDIG!!! helemaal door t dolle heen zo leuk!
    dus kortom een topavond gehad en nu lekker slapie doen;)
    xxx

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja die slijmprop.
    Ik dacht dat vandaag ook. Maar het zou ook gewoon meer afscheiding kunnen zijn?
    Nou ja, hoe het ook zit, zonder inlegkruisje is geen optie meer:)

Wat leuk voor jullie dochter dat de sint zomaar voor de deur stond!

Hier ook sinterklaas gevierd. Was gezellig!

14. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ooh my meiden hoe zit dat met slapen joh???? Ben dood moe maar kan nauwelijks slapen!!! Bah!

Hoop echt dat ze niet heel lang op zich laat wachten....

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat leuk Giggle!
    Hier ook een heerlijk avondje gehad.. kleine man is weer erg verwend.

Slapen gaat op zich nog wel redelijk, merk wel.dat ik veel draai en wel altijd rond 5 a6 uur wakker.. da's wel jammer, maar ja!

Straks weer voor controle naar het zkh voor een ctg...

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Vind je het spannend T?

17. Mama JaDeBo

Succes t in het ziekenhuis zometeen!

Wij hebben woensdag al 'pakjesmiddag' gevierd, kindjes zijn weer verwend! Wij hadden de videoboodschap van Sint! Waren er erg van onder de indruk.

Hier blijft het rommelen, meisje is aanwezig hihi. Verder snel harde buik na iets doen...
    Zo maar ff huishouden doen, dochter naar opa en oma brengen en dan vanmiddag lekker rustig aan. Moet toch gebeuren en van stil zitten gaat de tijd ook niet sneller... hahah

Ben heel benieuwd naar de volgende beeb! Volle maan is in aantocht :D

18. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ook al aan de CTG??
    Hier kwamen ze na 3 dagen aan huis... Om 9 uur.
    Maandag langs de gyn.

Hoop zo dat ze dan een datum gaan noemen....

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja volle maan! Altijd spannend :D

20. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    oooh wat spannend zeg, het is al zolang rustig eigenlijk... verwacht vannacht minstens 1 beeb dus miracles, jij?:) Hoop voor je dat het niet te lang meer duurt, volgens mij is het bij jou het meest ''nodig''.

Leuk zeg giggle dat de postbode sinterklaas aanbod om ook bij jullie te komen, voor de kinderen maakt dat natuurlijk veel meer indruk.

Ik slaap hier nog prima, uitslapen is ook geen probleem. Eigenlijk merk ik hoe slechter de nacht (als ml dochter bij ons in bed zet ben ik uit mn flow en slaap ik echt k*t) hoe beter ik juist vroeg op kan staan. lijkt me goeie voorbereiding;) moet daarna wel een nacht extra om weer in te halen;)
    Vannacht wel gedroomd dat ik met beeb die 2 dagen oud was aan het wandelen was hier op de hei en mezelf afvroeg hoe en waar ik dan bevallen was.. jaja

Deel Deze Pagina