Slaap als een roos wel nog de extreme nachtmerries af en toe en ben meestal rond 5/6 s'morgens klaar wakker. En voel de kleine dan ook al lekker actief zijn,zit al echt een ritme in merk ik wel. Hier ook last van meer slijmverlies,inderdaad zonder inlegkruisjes is geen optie. Succes T84 in het ziekenhuis!
Ja het wordt nu spannend wie de volgende is! Succes t 84! Hier al weken veroordeeld tot inlegkruisjes maar dan omdat ik steeds urine verlies door het hoesten. Wel minimaal 10 keer per dag helaas.
Ik de volgende zou heel prettig zijn... Maandag zie ik de Gyn, heb nu al een paar keer gehoord dat ik met 38 weken ingeleid zou gaan worden, mits de gyn daar ook zo over denkt. Heb nu al de hele tijd last van harde buiken dus ik hoop dat ze zichzelf aandiend. Ze is ook heel erg rustig... Dus wie weet stilte voor de storm.
Thanks, ctg was weer goed gelukkig!! De grote dag komt inzicht wanneer ze gaan beginnen met inleiden.. spannend!
Misschien ben ik het alweer vergeten. Maar heb je al een datum dan t84? Fijn dat de ctg weer goed was!
Fijn dat CTG goed was T Hier veel te veel gedaan vandaag... Oeps Maar ja iig wel lekker schoon en fris huis en frisse bedden. Nu wel erg veel last van me rug... Vandaag doe ik dus niks meer haha ben kapot! Ben benieuwd of er een beebje zich gaat melden met volle maan
Het blijft hier nog aardig rustig nadat we 4 novemberbeebjes hebben gehad. Zoals beloofd hier nog een foto van ons meisje! Deze mama is in love!!!!
Wat een mooi mopje Ikke! Geniet maar lekker van haar! Ik vind het ook wonderlijk dat er geen nieuwe bevallingen hebben plaatsgevonden tot nu toe.
Nou idd, blijft rustig qua bevallingen.. Hihi! Ja ik weet de datum inleiden al.. en die is al snel.. wilde eigenlijk niks zeggen maar ik moet me morgenavond om 19.00 melden op de verlosafdeling.. vind het wel spannend worden.. ik word ingeleid dmv een ballon katheter.. dus het kan ook.ff duren voordat het allemaal op gang komt.. hou jullie wel op de hoogte voor zover mogelijk... Hihi!!
Wat spannend meid! Dat is idd al snel! Zal aan je denken en hoop dat je snel je beebje in je armen hebt!! Toitoitoi Vanochtend wakker met enorme kramp in buik en rug, werd er kotsmisselijk van blegh! Maar ff gaan douchen en daar waren ze ook alleen wat dragelijker. Nu met kruikje op de bank, we gaan het zien of het nog voorwerk is en blijft of toch niet... Ikke tis een schatje! Lekker van genieten! Xx
Ah Ikke, wat een knapperd! T! Succes meis! Hier gisteravond ook flinke menstruatie krampen maar vannacht goed geslapen eigenlijk!
O morgen al! En dus al met 38 weken! Fijn dat ze je gaan helpen! Succes! Ik ben er ook helemaal klaar mee en klaar voor. Maar ja, ik zal nog wel even moeten verwacht ik. Ik denk nog 2 weken en dat vind ik echt heel lang! Bleh!
Thanks! Ja morgen al idd, haha! Ja ze vinden haar te rustig in mijn buik, en willen het zekere voor het onzekere nemen.. dat vind ik wel heel fijn.
Das idd al snel t84, hoop dat het ook snel werkt. Lieve foto ikke! En alweer bijna 2 weken geleden! Wat vliegt de tijd!
had ook nog even gekeken hoe het zit gemiddeld bij een 2e/volgende bevalling... kwam een poll tegen hier op het forum en daaruit bleek dat van de 126 vrouwen 49,5% ofzo later beviel dan de eerste en de rest dus eerder of gelijk..... pfff daar hebben we ook niks aan he.. Tis wel duidelijk dat als ik hier naar ga kijken dat ik teveel tijd over heb hopelijk bouwt de spanning niet op, ben de afgelopen week wel wat gespannen, vooral omdat ik bang ben dat het voor de 37wk komt denk ik en omdat ik nog graag wat dingen gedaan wil hebben maar dat eigenlijk net zo hard weer uitstel ..zucht.. tis ook wat he
SnZe ik ging ook steeds later bevallen haha (38+2, 39+4 en 40+3) Dus ben heel benieuwd wanneer dit meisje zich aandient... Al zal het niet veel later dan 40 weken worden... 41 is mijn grens Het rommelen blijft geen pijl op te trekken. Nu wel De hele dag aanwezig maar ja zijn toch echt weeën nodig om de boel op gang te brengen. Morgen weer controle ben Benieuwd
ja mamajadebo, ik had jou lijstje al een keer gezien en hoopte ergens te vinden dat het ook andersom kan haha, nouja dat is dus mogelijk maar kans op alles is evengroot. Ben ook erg benieuwd wanneer de beeb bij jou komt, meisje was juist vroeg toch en de jongens later? Ik ben nu iig superblij dat we de 37wk hebben gehaald, thuisbevallen! Alles lijkt helemaal goed, dus hoop dat dat zo blijft.(behalve flink pijnlijke aambeien) Heb echt zin in de bevalling. Gister het bad getest, heb er zeker 1,5u ingelegen... heeeerlijk! Muziek sticky is klaar, nog een beetje inlezen op gebied van hypnobirthing.. huis is nog wel een beetje een bende maar ach dat zal de komende maanden vast niet anders zijn. Ik zeg gaan met die banaan! Dit weekend niemand meer bevallen dus?? Komen ze straks allemaal op 1 en dezelfde dag?
Volgens mij is het heerlijk, bevallen in bad. Eerder leek het me raar. Maar hoe dichterbij de bevalling komt Hoe meer het me aanspreekt. Ik wil wel graag in het zh bevallen en een waterbevalling is hier helaas niet mogelijk. Zaterdagavond rommelde het hier wat maar verder niet. Mijn stuitje doet steeds meer zeer. Maar dat geeft niet. Het zit wat ongemakkelijk maar het hoort allemaal bij de verweking van het bekken en dus de bevalling straks. Wat idioot hè? Dat zo iets groots niet te plannen is qua datum en tijd!