Spannende dag voor jullie dus vandaag miracles!!! Ik denk aan jullie!!! Hier de nacht uiteindelijk redelijk doorgekomen. S nachts krijgt ons meisje de fles als ze er om vraagt, nu had ze besloten dat maar n nachtje over te slaan....dus net de eerste fles zat er zo in...hihi
Spannend Miracles logisch dat je slecht geslapen hebt! Hoop dat het allemaal mee zit en jullie gauw kunnen genieten van jullie meisje en wat rust krijgen. Ikke lastig... Zal idd ff wennen zijn voor grote meid. Beterschap hoop dat jullie snel opknappen Het gerommel... Bah wordt er gek van. Vannacht gewoon echt paar uur wakker gelegen van de pijnlijke harde buiken, maar nee hoor niks. Ook steeds een druk gevoel op de onderkant. Maar iets doen nee dat gebeurd niet. Dan ga je je ineens zorgen maken... Miss wel om niks. Conclusie weer wakker met koppijn, pijnlijke buik bah! lichamelijk word dit gewoon te Zwaar nu en zeker met de zorg van mijn 3 kids erbij...
Succes vandaag miracles!! Mamajadebo, hoop echt dat het nou echt een keer gaat doorzetten bij jou!! Ikke, klinkt odd als een goede nacht zo.. en beterschap nog! Hier gaat het niet zo goed, vrijdag mochten we lekker naar huis toe. Helaas ben ik.gistermiddag opgenomen omdat ik steeds koorts heb, na wat onderzoeken blijk ik ergens een infectie te hebben en krijg ik nu infuus met antibiotica.. Hoop dat ik snel weer naar huis mag, was zo blij om thuis te zijn!!
Miracles sterkte en succes vandaag! T84 wat naar en Beterschap. Mama jadebo: zo herkenbaar dat het gewoon niet meer gaat om voor de rest van het gezin te zorgen. Ikke wat heeft ze het goed gedaan vannacht! Vraagje: 2 weken terug tijdens de controle heb ik gevraagd of ze willen meewerken aan strippen zodat ik er na de uitgerekende datum hopelijk een beetje snel vanaf ben. Dat was goed. Dus op mijn zwangerschapskaart staat nu ook dat ik gestript wil worden vanaf 40 weken. Ik ben nu zo bang dat ze het dinsdag niet doen omdat ze er nog niet op hebben gerekend en dus geen tijd hebben. Hoe lang duurt strippen?
Spannend Miracles! Hopelijk zet het nou eindelijk eens door voor je Mamajadebo!! Hier ook goed geslapen,vanmorgen ineens veel slijmvlies en kort er op stekende pijn dat lopen haast onmogelijk was. Nu weer rustig,dus ben benieuwd.
Eerst had ik gewone controle, daarna ging ze ligging en hartje luisteren en vervolgens strippen... Duurde paar minuten het strippen zelf... Volgens mij niet veel langer dan de normale controle...
O nou dus dat zou erbij moeten kunnen op de controle! Hopelijk werkt ze eraan mee. Over 36 uur en 20 minuten is het mijn uitgerekende datum! Wat een gek idee dat het dan die dag is waar je zolang naartoe hebt geleefd!
Ja hier gebeurd het ook gewoon tijdens de controle... Al Is het wel afhankelijk of het 'druk' is... Ik ben woensdag uitgerekend, gek idee eigenlijk. Morgen controle...
Nou ballon zit.... Wat een gedoe zeg. Duwde door de spanning die eendenbek er uit, lol! Maar goed nu is t afwachten... Gek dat ik al die tijd voorweeen heb maar dat ze niks doen.
Ik ben bij mijn dochter M ook gestript trouwens, vraag me nu af hoe ik dat overleeft heb aangezien ik dit al vreselijk vond. Dat heeft toen goed gewerkt... S'avonds zette dat door.
achjee rustig qua bevallingen maar er gebeurt verder genoeg... beterschap t84, infectie in je buik van bevallen? Ik hoop voor jou miracles dat je toch met niet al teveel spanning je bevalling ingaat, hoe meer je kan ontspannen hoe beter je lichaam zijn werk kan doen he! (bij mij werkt lang en diep in en uit ademen heel goed, ook bij weeen/harde buiken, misschien ook wat voor jou?) en mamajadebo, duuuuurt laaaang Snap best dat je er nu ook wel es klaar mee bent met nog 3 kids. Jammer dat het uit zichzelf nog niet is gekomen maar heel lang duurt het ook niet meer dat is ook zeker Hier met vlagen veel harde buiken en zo nu en dan ook met pijn, gister zat ik er even doorheen.. dacht nog even een rustig/gezellig weekend met ml (dochter logeert) maar zo met zn 2en thuis en toch vooral bezig met onze eigen dingen irriteert blijkbaar alleen maar. Bovendien vind ik het lastig dat ml zich niet echt kan inleven in mijn situatie, ik wil veel nog wel op ''oude manier'' doen maar kan het simpelweg niet, hij begrijpt dat niet ofzo. Ik doe en kan nog veel maar dan wel beperkter maar omdat hij dat aan de buitenkant niet echt ziet en ik hem dat dan steeds moet vertellen is zoooo vervelend. Op bed liggen de hele dag doe ik ook niet maar dan zou hij misschien wel meer snappen Hij is dan ook de enige die ik om hulp kan vragen, doet het ook graag als ik wat vraag maar moet het wel steeds vragen en met sommige dingen ook meerdere keren, nu heeft hij het ook druk op het werk in deze tijd en heeft hij een rare soort pijn tussen zijn borst en linkerarm wat steeds opspeelt waar de doc's niks mee kunnen en wat hem dan chagrijnig en ''zielig'' maakt. Konden mannen maar voelen wat het is om 10 kilo alleen al aan beweeglijk gewicht in je buik mee te dragen plus de rest aan gewicht/hormonsters/energie... AaaRghhh... Moest het even kwijt, en alleen al zo typen helpt lucht al best op
Nee lang gaat t idd niet duren... De weeen zijn idd ook gelijk een stuk pijnlijker... Ben heel benieuwd!