16 t/m 31 december 2014 DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ikke142, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap voor alle zieken. Wat vervelend hè.
    Ik voel me ook een paar dagen al niet fit. Gisteren dacht ik echt dat het zover was, maar het zette niet door. Op zich goed geslapen alleen verkeerd gelegen dus vanmorgen wakker met een frozen shoulder. Auuu helemaal misselijk van de pijn.
    De hele middag op best gelegen met medicijnen en nu gaat t weer.

Miracles, succes en we lezen hopelijk snel wat moois over jou en jouw wondertje.

Ik word woensdag indien mogelijk gestript. Wel heel dubbel,want daarna heb ik een crematie. Maar aangezien mijn populaire gynaecoloog voor 140% volgepland zit, was dit echt de enige optie.

Succes allemaal met de laatste loodjes.

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Spannend Miracles... Succes meis zet hem op!! Denk aan je!

Hier gaat ze morgen proberen te strippen... Al hoop ik dat het vanzelf nog begint... Harde buiken komen en gaan... Pfff al dat gerommel.

3. Mama JaDeBo

Dan ben je wakker en denk je 'hè weer kans op bevallen voorbij' hoewel dat nergens op slaat natuurlijk haha.
    Harde buiken met wakker worden, fijn... *not*

Vanmiddag controle vk en miss strippoging... Ben benieuwd!
    Maar nu eerst maar eens kracht verzamelen op te staan en mijn 2 grote kanjers naar school te brengen

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wachten duurt dan lang hè?
    Ik verwacht haar nog niet. Maar toch denk ik ook wel in de ochtend: wie weet morgen! Zo werkt ons brein gewoon.

5. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    O hier ook niks!
    Wel een helse nacht gehad met zoonlief. Eerst was ik enorm misselijk en had kramperige pijn in mijn onderrug. Daardoor had ik om 02:00 uur pas een half uurtje geslapen. Toen begon mijn zoontje te jammeren, maar omdat hij tussendoor steeds stil werd lieten we hem liggen. Uiteindelijk hem er toch uitgehaald, had hij 38.8 koorts. Pas om 6:00 uur kon ik even slapen met hem. Ben zo moe nu. En nog steeds misselijk.

6. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    miracles, nog geen nieuws bij jou???

7. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    #927 Silvy, 15 dec 2014
    Laatst bewerkt: 15 dec 2014
    Hoi meiden,

Duurde even voordat ik weer op het forum kwam maar ik wilde even melden dat wij sinds 6 december ouders zijn geworden van een mooie zoon😃

Alles is goed gegaan! Zaterdag begon het s ochtends ineens te rommelen en om 10 voor 7 s avonds is hij geboren.

Zijn helemaal in love hihi

( ohh ik zie nu ineens dat ik dit in de verkeerde groep heb geplaatst hihi in mijn enthousiastme, er is ook een andere groep uitgerekend in dec😉)

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Toch Gefeliciteerd! :D

9. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd Silvy

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Rustige nacht hier.
    Hoe gaat het bij jullie?

11. tvt

tvt Niet meer actief

Toch gefeliciteerd silvy!

Hier nog heerlijk rustig. Wel paar irritante klachten. Loop nu al 2 weken met wel of geen blaadontsteking? Alle symptomen wijzen er op, testjes bij vk en ha zijn steeds twijfelachtig, maar uit de kweek komt steeds geen ontsteking. Vorige week voor de zekerheid toch ab-kuur gehad en nu weer een vaginale schimmelinfectie (dat schijnt door de ab-kuur veroorzaakt te worden). Ach ja, zo blijven we bezig;)

Is er al nieuws van miracles?

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Herkenbaar.
    Je blaas komt ook steeds meer in de verdrukking.
    Ik twijfel ook steeds of ik urine weg moet brengen.

Zo komt de vk weer controleren.
    wel fijn want ze is wat rustiger sinds 2 dagen en ik heb geregeld harde buiken.

13. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    meiden, wilde jullie even laten weten dat S.alomé J.oanna gister na een 3 urige bevalling om 11:45 is geboren.

We waren al heel snel thuis.... En begin me nu vooral als n old wief te voelen... Overal spierpijn.

14. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier alles nog rustig, vermoed echt dat ik weer overtijd ga dit keer. Miracles is gisteren bevallen van een dochter, snel gegaan en na een paar uurtjes waren ze al thuis :)

15. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wel heel toevallig dit :D

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!

Geniet ervan! :D

17. tvt

tvt Niet meer actief

Gefeliciteerd Miracles! Nu gaan genieten en rustig aan met je spieren!

18. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Haahaha ja idd... Thnx! Lief dat je er aan denkt!

19. Mama JaDeBo

Gister bij vk geweest. Alles was goed, meisje lag nu duidelijk stukje in bekken met haar hoofdje. Omdat ze nog wat hoog ligt kon ze helaas
    Niet strippen maar heeft wel flink gemasseerd, baarmoedermond was week en stond 2-3 cm open. sindsdien slijm en bloedverlies, harde buiken die pijn doen en ook nu blijft het zeuren... Wie weet was het een zetje... Morgen D-Day ben benieuwd!

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Alles weer goed.
    Ze is compleet ingedaald.
    Mocht ik toch het idee houden dat ze minder beweegt moet ik toch aan de bel trekken. Maar kan ook stilte voor de storm zijn.
    Nu had mw de hik.
    De harde buiken horen een beetje bij de termijn.

Hopelijk dient de bevalling zich gauw aan mamajadebo!

Deel Deze Pagina