die hik word ik soms helemaal gek van whahahah. miniman heeft het echt heel vaak en word er soms ook zelf boos op hihih.
Hier vandaag de uitgerekende datum! Helaas niks aan de hand. Net controle gehad bij vk. Mijn bloeddruk is te hoog en eiwitten in de urine dus overmorgen terug. Ook omdat ik sinds gisteren continu veel hoofdpijn heb. Hier ook poging tot strippen gedaan net. Maar ze kon ook het hoofdje nog niet voelen. Wel gemasseerd inderdaad. Baarmoederhals was al wel half verstreken .
gefeliciteerd miracles, fijn dat ze er toch uit wou die spierpijn gaat vanzelf weer over! Nog 26 kindjes te gaan in max. 4 weken... dat wordt elke dag 1 of heel veel straks op 1 dag Ben heeel benieuwd.. lijkt me duidelijk wie de eerst volgende 2 gaan zijn toch mamajadebo en cizmo?
vandaag voel ik me weer heel fit, gestoft, stof gezogen, opgeruimd, gehaast naar school op de fiets met dochter.. zo het bedje in en uit elkaar halen om naast mijn bed te zetten en ook nog even een ooievaar uitzoeken. Lekker druk, het zijn mijn laatste dingen van het lijstje dus ik zeg kom maar op met die weeen! Had vorige week meegedaan met een actie voor een buik/baby shoot.. niet gewonnen helaas maar kreeg gister een pb dat de fotografe wel interesse had om buik en newborn shoot te doen voor haar portfolio en samen voor 25euro dan (10 digi foto's krijg ik dan)... Moet beeb daar misschien nog even op wachte
Hier is de wc al een paar dagen m'n grote vriend maar vandaag vooral als ik het voel en niet gelijk ga loopt het er vanzelf uit lekker smakelijk weer,sorry! Gisteravond voorweeen op bed die echt aardig pijn deden kon me geen houding geven. En vanmiddag voelde ik de kleine echt met zijn hoofdje drukken en ook aardig laag.. dus misschien waren het wel indalingsweeen gisteravond?? Ben in ieder geval benieuwd wanneer dit draakje besluit te komen
Dag allemaal, Zaterdagavond ben ik bevallen van ons zoontje. De bevalling is zo snel gegaan dat er geen tijd meer was om naar het ziekenhuis te gaan. Ben daardoor thuis bevallen. Hij weegt 3350 gram en we zijn helemaal in de wolken. Succes meiden met de laatste loodjes.
Hallo dames, Gefeliciteerd voor de gene die zijn bevallen!!! Hier rommelt het lekker. Onwijs veel harde buiken sinds ik zondag een groot deel van de slijmprop ben verloren. Gister controle gehad. Verloskundige was benieuwd of al het gerommel ook wat had gedaan maar dat was niet zo. Geen ontsluiting. Baarmoedermond iets soepeler, maar dat zegt niet zo veel. Ook vandaag weer een groot deel van de slijmprop verloren. En menstruatie achtige krampen in me rug en weer veel harde buiken. Ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren voordat onze kleine meid zich aan dient. Bij mn oudste begon het pas 10 dagen na de uitgerekende datum, verloskundige denkt dat deze dame ook niet voor de 40 weken van plan is om te komen..... Pfff heel verhaal maar moest het ff kwijt. Ben het een beetje zat aan het worden
Gefeliciteerd Taraatje!!! Alles goed met jullie? Geniet van jullie mannetje! Hier weer wakker omdat mevrouwtje net haar flesje leeg heeft!!!Ff laten zakken en dan weer slapen. X
Ikke Ik kan niet wachten totdat ik dat ook kan zeggen! Hoewel Ik dan misschien zou willen dat ik nog lekker Door zou kunnen slapen! 3% kans mamajadebo dat ze vandaag komt Maar jij gaf eerder aan dat ze met 40 weken gaan strippen bij jou. Wanneer gaat dat gebeuren?
Hier ook nog niks. Wel wat slijm met bloed verloren vannacht en vanmorgen, maar geen enkele wee gevoeld. Ik ga er dan ook vanuit dat ze vandaag ook weer niet komt. Gelukkig morgen weer controle met weer strippen. mijn hoofdpijn is minder dan toen ik gisteren op stond, hopelijk een goed teken m.b.t. mijn hoge bloeddruk. En dan de grootste vraag van vandaag : Hoe gaan we deze dag dan weer doorkomen???? *zucht*