Succes dames met de laatste loodjes, ik kom elke dag ff spieken. Hier gaat het thuis heerlijk. Onze meid is erg tevreden en komt om de 4 à 5 uur voor een voeding. Ook s nachts, dus we slapen goed met z'n allen en doordat we zo lekke uitgerust zijn, kunnen we echt volop genieten. Ik vind het zo leuk met z'n vijven. De oudste twee willen alleen echt super veel moederen en dat zorgt bij hun onderling voor wat spanningen. Ach, morgen lekker weer naar school en dan gewoon weer in het normale ritme. Manlief heeft lekker nog anderhalve week vrij, dus wij genieten hier nog ff lekker verder. Groetjes
Och wat duurt dat lang! Nou Ik hoop ook voor je dat ze kunnen strippen! Ik heb een borstontsteking. Bah wat naar is dat zeg!
Mamsam hopelijk kunnen ze je strippen morgen! Roin au! Jeetje niet fijn! Hier is de zorg afgesloten vandaag, dag 10z meisje krijgt nu combi bv/kV kolf met de hand want tepels zijn helemaal stuk dus veel pijn. Met de Borstkolf komt er alleen maar bloed dus vandaar de keuze... Voelt voor nu prima en we zien wel hoe het lopen gaat... Morgen begint de school weer en daar zijn we echt wel aan toe, aan regelmaat!
Gek idee dat er al zoveel bevallen zijn... druk met kraamtijd/bv... lastig mamajadebo! Mamsam, zit je nog steeds te wachten! Zit je er erg doorheen? Inleiden lijkt mij ook niet fijn! Hopelijk kunnen ze strippen. Hier ook nog aant wachten. Maar ben het best zat. Hier word ik dinsdag gestript als dat lukt.
eigenlijk ben ik het nog niet eens echt zat... wel benieuwd en nieuwsgierig. doordat ik bij kian bijna twee dagen over de inleiding heb gedaan zie ik dat echt niet zitten. werd eerst geprimed en ontsluiting bleef hangen op 2 cm... zie dat dus echt niet zitten. stel ze kunnen mn vliezen breken en het komt dan natuurlijk op gang zie ik het wel zitten. kian kon niet tegen de wee opwekkers en ik werd gek in bed... wilde zo graag lopen.. maar met twee draadjes uit je muts is dat ook niet aan te raden... had gehoopt mn afspraak morgen niet te halen.. maar ja we gaan zien wat de week brengt....
Sterkte voor de wachtende dames! Ik heb ook een borstontsteking. Voel me zo ellendig en inderdaad die pijn. Bleh! Verder gaat het hier goed. Onze zoon slaapt wonder boven wonder ineens door sinds zijn zusje er is. Duimen dat dat blijvend is!
Ik voelde me Tot afg avond ook heel ziek Cizmo en de pijn! Pfff. Nu antibiotica en ik ben echt nog niet topfit maar niet meer zo heel beroerd gelukkig.
Ik ga zo de huisarts ook om een kuur vragen. Hopelijk hebben ze het zo een hoef ik er niet langs. Mama jadebo inderdaad sterkte met jouw tepels. Roln fijn dat de kuur bij jou inmiddels zijn werk doet. Het is wat die borstvoeding. Het liefst stop ik vandaag nog. Voeden met die ontstoken borst doet veel meer pijn dan de bevalling. Maar juist nu kan ik niet stoppen. En met kolven krijg ik er bijna niks uit. Dus dat is ook geen optie.
Ik kolf en masseer mee. Dan lukt het wel. Maar herken wat je zegt. Ik zei ook direct dat ik wilde stoppen. Helaas moest ik wel naar de arts maar die zei direct: Oh ik zie het al! Heb jij ook koorts? Wel even meten want daar gaat ie naar vragen! En lekker Paracetamol gebruiken!
Ja ik heb koorts. Had dat gisteren al gemeten. Mijn man kan de kuur straks ophalen. Dus ik kan gelukkig thuis blijven. Met kolven en vooraf een warme kruik erop en masseren krijg ik er 20 ml uit. Maar bij mijn zoontje kon ik ook nooit kolven. Pas als ik 2 voedingen oversloeg kon ik er 1 kolven als ik echt mijn best deed en ook masseerde.
En als je met de hand kolft ipv Borstkolf? Ik kan ook geen Borstkolf gebruiken want trekt meteen de boel weer open. Hopelijk slaat de ab snel aan en knappen jullie gauw op! Hier kids weer op school... Was best pittig hihi maar gelukt. En t duurde natuurlijk even voor ik weg was met alle nieuwsgierige moeders en juffen Verder dus weinig gedaan ff rust... Zo gaat b naar bed en dan krijgt f weer voeding en dan samen ff slapen. Vanmiddag naar opa en oma want J heeft zwemles (opa gaat mee nog iets te zwaar voor mama) en dan daar eten... Tis ff wennen hihi
oh het is wat, borstonsteking en kloven.. kan erover meepraten.. gelukkig hier nu niet (klop het meteen af) wel blijkt er anatomisch bij mij niet helemaal snor te zitten in de tepels, dacht dat ik die pijn had doordat door dochter niet goed werd gehapt destijds. Nu een goed happende zoon maar weer die pijn.... niemand die weet wat het is maar bij het aanhappen doet het niet onder voor een serieuze wee. Sinds gister ook een soort snee op het onderste randje, maar toen de pus er wat uit kwam en hij gewoon in die wond zit te zuigen veel minder pijn Nja, hopelijk niet weer 6 weken pijn als toen, ga ik niet weer trekken. Nu dan ook maar tepelhoedjes gehaald en wisselen met houdingen. Succes nog zwangere mama's geniet nog ff van jullie buikjes, ik was 2 dagen dippig omdat ik 1 dag na de bevalling al niet meer goed kon herinneren hoe het gestamp in mijn buik voelde..
Vanmiddag is onze dochter geboren!! Twas best ff pittig, maar het is achter de rug! Nu uitrusten met zn drietjes...